Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on seuraava iloa tuottava asia mitä odotatte tapahtuvaksi elämässänne?

Vierailija
03.09.2021 |

Minulla ei sellaisia oikein ole, ellei kohta kotiinkuljetuksella saapuvaa ruoka-annosta lasketa.

Mitä teillä? Naimisiin meno? Lapsen syntymä? Muutto uuteen omaan kotiin? Odotettu matka? Koiranpennun saaminen?

Kommentit (292)

Vierailija
101/292 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras seuraava tapahtumani taitaa olla omat hautajaiset. sic.

Vierailija
102/292 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtään onnellista ihmistä, joka tilaisi valmisruokaa kotiinsa. Kertoo enemmän uusavuttomuudesta ja laiskuudesta, jotka eivät ole onnellisuutta lisääviä tekijöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/292 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten täysi-ikäistyminen. En kyllä tiedä tuoko se onnea käytännössä mutta virallisen vastuun vähenemistä odotan silti isosti. En ryhtyis tänään enää!

Vierailija
104/292 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin vuoden päästä 15v laina, joka venyi 20:ksi vuodeksi, on maksettu.

On kai tässäpieniä iloja sitäkin ennen.

Lukuhetket lapsen kanssa, rakastelu vaimon kanssa, kauniit syyspäivät, nuotiolla istuskelu, pitkät sunnuntaiaamut vaimin kanssa kahvia juoden.

Nyt 1. asia, jota odotan, on ankaran työsuman purkauruminen, sitten voi ottaa rennommin.

Kyllä, olen yleensä synkkä ja pessimistinen, mutta olen oppinut luettelemaan ilon aiheita, muuten menee naru kaulaan.

Vierailija
105/292 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun menen kohta, mökille paistamaan ulkotulessa makkaraa, pimenevässä syysillassa. Sitten pesen autoni valmiiksi talvea varten sisältä ja ulkoa. Pienistä asioista voi kokea paljon iloa.

Vierailija
106/292 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne yhtään onnellista ihmistä, joka tilaisi valmisruokaa kotiinsa. Kertoo enemmän uusavuttomuudesta ja laiskuudesta, jotka eivät ole onnellisuutta lisääviä tekijöitä.

Oliko tarkoitus haukkua joku täällä? Lisäsikö se onnellisuuttasi?

Vierailija
107/292 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei iso asia, mutta ihanan lasten kanssa vietetyn päivän jälkeen odotan, että saan hetken omaa aikaa kunhan pikkuiset nukahtaa. Ei mene enää kauan, että ovat unessa.

Vierailija
108/292 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi muuttaa kotoa, sitä odotan. En kyllä tiedä milloin, mutta parin vuoden sisällä ainakin.

Vierailija
109/292 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosipäivä miehen kanssa ens viikolla, tulee viisi vuotta yhdessä. Mennään hotelliin yöksi ja syömään hienoon ravintolaan, oon tosi onnellinen suhteessamme, ihanaa juhlia merkkipäivää yhdessä.

Lopetan hoitoalan työt kuun lopussa. Aloitan työssä johon mulla on oikeasti intohimo ja kiinnostus, ja johon mut ihan tosissaan tahdottiin töihin.

Vierailija
110/292 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persujen vaalivoitto niin loppuu tämä meidän lasten rahojen tolkuton kylväminen pitkin maailmaa

Vierailija
111/292 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä ero rutiköyhänä ja eläkeläisenä.

Hiljaisuus...

Vierailija
112/292 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikatemiestä kylään, mitäpä tässä elämän ehtoopuolella muutakaan :(

Vierailija
113/292 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pitäisi syntyä lapsi tässä kuussa, sitä tietysti odotan :)

Mutta ei tarvitse olla edes iso asia, lauantaina olisi tarkoitus viettää aikaa miehen kanssa, sillä on ollut aika kiireistä töissä. Tämäkin on mulle tärkeä juttu.

Vierailija
114/292 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppu.

Vierailija
115/292 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään isompaa odotettavaa iloista juttua edessä. Vähän hätkähdyttää.

Ehkä olen lievästi masentunut. En oikein jaksa keksiä mitään odotettavaa.

Ainut mikä tuli mieleen on joulu. On vähän enemmän vapaata silloin, ja voi kotoilla kynttilöiden ja tunnelmoida joulumusiikin kanssa, ehkä ajaa katsomaan sukua.

Tykkään ajaa. Se on ehkä pieni asia mitä odotan. Se kun on tien päällä ja on kaunis sää ja alla hyvä auto, jonka kanssa synkkaa.

Vihaan syksyä, tai vihaan pikemminkin superreippaita syksyihmisiä, jotka marjaämpäri toisessa ja sienikirja toisessa kädessä ja sateenvarjo kolmannessa suorittaa syksyvelvollisuuksia.

Vierailija
116/292 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilen tänä iltana uutta laventelin tuoksuista kylpyvaahtoa.

Vierailija
117/292 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet trolli, niin 0/5. 

Jos olet tosissasi, niin vanteesi taitaa olla harvinaisen kireällä. 

Vierailija
118/292 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan huominen työpäivä, tykkään työstäni, odotan jo huomisen asiakkaita. Sitä ennen iloa toki tuo myös tyttären onnellinen hymy kun pääsee taas yhtä ihanaa eskari-päivää viettämään.

Mitään isompia odotettavia juttuja ei ole nyt näköpiirissä, lokakuun alussa kyllä yksi tyttöporukan mökkireissu. Mut oikeasti juuri nyt, arki on parhainta.

Vierailija
119/292 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi muuttaa kotoa, sitä odotan. En kyllä tiedä milloin, mutta parin vuoden sisällä ainakin.

Oliko tämä väärä mielipide? En tiennyt, että aikuisen lapsen kanssa pitää haluta elää kuolemaansa saakka. 

Vierailija
120/292 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen hyväosainen, kantasuomalainen mies. On mukava, hyväpalkkainen työpaikka, jossa viihdyn. Perheeni ja minä olemme terveitä kuin pukit. Nautin ihan perus arjesta ja juuri siitä, että ei tarvitse tehdä oikein mitään erikoista ollakseni tyytyväinen ja onnellinen. Elämä rullaa tasaisesti eteenpäin.  Olo on seesteinen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi