Mikä on seuraava iloa tuottava asia mitä odotatte tapahtuvaksi elämässänne?
Minulla ei sellaisia oikein ole, ellei kohta kotiinkuljetuksella saapuvaa ruoka-annosta lasketa.
Mitä teillä? Naimisiin meno? Lapsen syntymä? Muutto uuteen omaan kotiin? Odotettu matka? Koiranpennun saaminen?
Kommentit (292)
Täällä lapsen kehitys ollut pitkään jo varmaankin merkittävin ilon lähde. Seuraavaksi tulossa lapsen koulun loppuminen, opiskelun loppu ja täysi-ikäisyys jne.
Omalla kohdalla odottaisin epävarmana että voiko vielä uusi mukava kumppani löytyä.
Alan vaihto ja alkava opiskelu. Liikuntavalmennus, joka alkaa ensi viikolla. Eli kaikkea uutta ja jännää, ihana syksy tulossa!
Hääpäivän juhlistus, pienimuotoisesti koska sairasta koiraa ei voi jättää hoitoon eikä pitkäksi aikaa yksin kotiinkaan. Mutta vähän nyt jotain ainakin.
Kuolema.
Kaikki mistä olen haaveillut, on tuottanut vain pettymyksen. Ei parisuhdetta, ei ystäviä, en etene työelämässä, turha haaveilla siitä maalaistalosta, olen vain resurssien kuluttaja, korvattava osanen koneistossa. Ja en kestä yksinäisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Kuolema.
Kaikki mistä olen haaveillut, on tuottanut vain pettymyksen. Ei parisuhdetta, ei ystäviä, en etene työelämässä, turha haaveilla siitä maalaistalosta, olen vain resurssien kuluttaja, korvattava osanen koneistossa. Ja en kestä yksinäisyyttä.
Olen tosi paljoin miettinyt, että miltä elämä tuntuu niistä, jotka eivät odota kuolemaa ja jopa pelkäävät sen tulevan liian aikaisin. Onkohan se onnellisuutta?
Muutto isompaan uuteen kotiin häämöttää lähitulevaisuudessa. Sit tulee joulukin ja sitä ennen toki ihana syksy.
Olipa muuten ihana kysymys. On ollut vähän vaikea jakso mutta tämähän nyt paljasti että eihän tässä oo hätä eikä mikään.
Lähitulevaisuudessa on mukavin odotettava asia marraskuun alku, jolloin hiukan suuremat lähisukulaisen syntymäpäivä. On kiva tavata muitakin sukulaisia, pitkästä aikaa, syödä hyvin ja olla iloisella ja hyvällä mielellä. Saa pukeutua kauniisti ja käydä leikkauttamassa leikkauttamassa oikeen, itselleen sopivaan malliin.
Odotan innolla noita juhlia.
Kahdelle hyvälle ystävälle syntyy pian vauvat. Sitä odotan kuin kuuta nousevaa, koska omat lapset on jo tehty. Ihana saada pieniä lisää lähipiiriin. ♡ Sitten odotan myös innolla, että talon remontti valmistuu ja pääsemme hyödyntämään koko taloa pitkän tauon jälkeen. Ja onhan näitä vaikka mitä!
Iloa tuottava asia, ei minulla ole mitään sellaista tiedossa. En oikein päihteestäkään saa enää fiilistä.
Ulkona oleva harmaus ehkä tasaa tilannetta koska itse tunnen pelkkää harmaata, toisin sanoen, en tunne juuri mitään, ellei vitutusta lasketa.
Vierailija kirjoitti:
Ei minua ole ilahduttanut lapsuuden jälkeen oikein mikään. Kaipa se vähiten surua aiheuttava asia mitä odotan on kun kuolen, sitten on kaikki ohi.
Paitsi että kristitty menee taivaaseen . Paratiisia missä raiskataan ei ole olemassa ja taas manala eli kadotus on lähinnä demoneille .....elämässä iloa on se kun voi auttaa jotain tai tutkia luontoa siis värejä kasveja kukkia puita ja lintuja tai tähtiä revontulia sekä harrastaa jotain savitöitä keramiikkaa musiikkia uimista vaikka kouluttaa koira etsiin huumeita tai kuolleita,kadonneita. Tai retkeily luonto retkillä reppu eväät ja kunnon kengät luonnonsuojelu alueella.
Pieni hotelliloma viikon päästä. Toivottavasti silloin ei sada että on kiva ulkoilla. Seutu on minulle entuudestaan tuntematon mutta oon katsonut kartalta valmiiksi kivan pyöräilyreitin. Pyöräretken varrelle osuu myös mielenkiintoinen taidenäyttely.
Teen muutaman tällaisen pienen irtioton vuodessa että jaksan arkea.
Murun kanssa nähdään pian pitkästä aikaa. Saadaan olla ihan kahdestaan.
Jäätelö .
Vierailija kirjoitti:
Odotan että poikaystävä herää ja pääsen sen kans pelailemaan. Äitini synttärit, ja kun saan viedä hänelle lahjan. Syksy ja se pimeät illat ja lenkkeily
Vaihda työpaikkaa, pomosi istuu pelisilmänsä päällä. Palkaton vapaa tuo on, kun pakkotilanne ja ilmoitetaan.
Sama täällä, olen ollut pitkällä etelän lomalla ja ens viikolla nähdään mutta vaimo on ollut jo kaksi vuotta yhteistyökyvytön joten tuskin mitään läheisyyttä enää on sama se on laittaa asunto myyntiin.
Vierailija kirjoitti:
Murun kanssa nähdään pian pitkästä aikaa. Saadaan olla ihan kahdestaan.
Mulla on sunnuntaina pitkään odotettu ystävien tapaaminen.
Odotan syyslomaa ja risteilyä ekaa kertaa sitten koronan. Päästään miehen kanssa irrottelemaan diskoon aamuviiteen asti.
Muutin tällä viikolla uuteen kämppään ja ootan että pääsen viikonloppuna Ikeaan ostelemaan huonekaluja ja muuta tavaraa.
65-vuotias sulhaseni tulee viikonlopuksi yökylään. Odotan romanttisia hetkiämme. Suunnittelemme häitämme.