Muovipussien säilytysteline?
Kommentit (21)
Minulla on keittiössä kaapissa muovipussi, johon laitan muovipussit.
On. Säilytän muovipussit kaupassa.
Kolmioiksi taiteltuna kaupan kestokassissa. Kassi on keittiössä työtason alla. Voisi säilyttää jossakin keittiön alakaapissakin, mutta nyt sinne ei mahdu, kattilat yms vievät tilaa.
Miksi keräätte muovipussikokoelmia??
Sellainen on helppo hitsailla lattaraudasta
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Temussa?
Pitääkö sinne lähettää kaikki kerrallaan vai voiko yksittäin. Voiko tilata vain yhden jos tarvii
Vierailija kirjoitti:
Niitä on hyvä olla, välillä niitä tarttee. Mikä järki ne olisi hävittää?
Ja esimerkiksi matkoilta on tullut joitain hienoja, jotka on kiva säästää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei helvetti. Ei tarvitse olla ainuttakaan erikseen ostettua muovipussia. Itse säilytän kaikki tarvittavat yhdessä rullassa.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Temussa?
Temussa näkyy vaikka kuinka monta erilaista. Haluaisin siis sellaisen, jonka voi kiinnittää kaapin oven sisäpuolelle. Näitä kertyy kun ei muista ottaa kassia mukaan ksuppaan... Ap
Vierailija kirjoitti:
Meillä ikean telineitä kaksi.
Onko ne toimivia? Onko niissä niitä reikiä?
Olen todennut yhden alakaapin toimivan muovipussien säilytyspaikkana. Aina kun kaapin avaa pari kolme muovipussia hyökkää lattialle ja sitten vaan tungen ne takaisin.
Ei ole iso synti ostaa muovikasseja. Ne päätyy poltettaven roskien mukana polttoon, eli lämmöntuottoon. Huolehdin aina ettei luontoon päädy muovia. Kerään toistenkin muoviroskia kun ulkoilutan koiraa. Niin kauan, kun mootoriiurheilu on sallittua, käytän muovikasseja ihan ilman syyllisyyden tunteita. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei helvetti. Ei tarvitse olla ainuttakaan erikseen ostettua muovipussia. Itse säilytän kaikki tarvittavat yhdessä rullassa.
Älä sinä sanele, mitä muilla tarttee tai ei tartte olla.
Minulla on tiskipöydän alushyllällä auki leikatussa kanisterissa. Sinne on helppo tunkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ikean telineitä kaksi.
Onko ne toimivia? Onko niissä niitä reikiä?
Ne on mielestäni tosi hyviä. Joo on reikiä, joten voi valita vaikka alimmaisen pussin. Meillä ne on tuulikaapissa olevan kaapin sisällä takaseinään kiinnitettyinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Temussa?
Temussa näkyy vaikka kuinka monta erilaista. Haluaisin siis sellaisen, jonka voi kiinnittää kaapin oven sisäpuolelle. Näitä kertyy kun ei muista ottaa kassia mukaan ksuppaan... Ap
Niitä kestokasseja voi säilyttää myös autossa, muutama pieneen kasaan taittuva käsilaukussa jne niin ei unohdu
Vierailija kirjoitti:
Ei ole iso synti ostaa muovikasseja. Ne päätyy poltettaven roskien mukana polttoon, eli lämmöntuottoon. Huolehdin aina ettei luontoon päädy muovia. Kerään toistenkin muoviroskia kun ulkoilutan koiraa. Niin kauan, kun mootoriiurheilu on sallittua, käytän muovikasseja ihan ilman syyllisyyden tunteita. Ap
On se synti, ja myös ihan turhaa tuhlausta varsinkin siinä vaiheessa, kun aletaan tilailla Temusta telineitä tämän kokoelman säilyttämiseen.
Rullassa tuleva jätekassi on ohuempaa muovia ja niiden kappalehinta on vain noin kolmannes kassalla myytävän muovikassin hinnasta.
Up