Mikä on seuraava iloa tuottava asia mitä odotatte tapahtuvaksi elämässänne?
Minulla ei sellaisia oikein ole, ellei kohta kotiinkuljetuksella saapuvaa ruoka-annosta lasketa.
Mitä teillä? Naimisiin meno? Lapsen syntymä? Muutto uuteen omaan kotiin? Odotettu matka? Koiranpennun saaminen?
Kommentit (292)
Aloitin vasta opinnot ja nautin tästä mahdottomasti. Akateeminen maailma on jotain mahdottoman rentouttavaa. Silti odotan ensi vuoden joulukuuta kun pääsen aloittamaan maisterityön tekemisen ja -23 pääsen takaisin työelämään. Säännöllinen iso palkka ja pääsen muuttamaan takaisin kotiseudulle.
Muuten iloa tuottaa jokainen päivä kun saan opiskella ja kehittää itseäni. Myös viikonloput tuntuvat ihanilta. Iloa tuo myös ystäväni.
Ei ole ovelle jätetyn nepalilaisen voittanutta.
No ihan lähin seuraava varmaankin syyslomareissu kylpylään, jota suunnitellaan vanhempien ja veljen kanssa juuri. Hain myös juuri kirjoituskurssille ja odotan malttamattomana vastausta, onko minut hyväksytty mukaan romaanikäsikirjoituksellani. Nanowrimoon aion joka tapauksessa marraskuussa osallistua, joten odotan malttamattomana jo marraskuuta että pääsee innoissaan kirjoittamaan joka päivä yhdessä muun kirjoittajaporukan kanssa.
Sen jälkeen tietenkin joulunvietto!
Sitten ensi vuonna valmistuminen yliopistosta, sen jälkeen varmaankin häät (nyt kihloissa) ja häämatka. Ja sitten toivon mukaan ensimmäinen lapsi, jota kyllä odotan näistä kaikista eniten.
Sitten olisi myös se mainitsemasi koiranpennun hankinta jossain vaiheessa, kävin juuri kasvattajakurssin ja aion hakea piakkoin omaa kennelnimeä. Ajan kanssa etsin sitten sopivan lupaavan pennun, jonka kanssa voisi yrittää ensim näyttelyjä ja sitten astuttaa, jos osoittautuu terveeksi ja laadukkaaksi.
Koko ajan on jotain jännää ja hauskaa odotettavaa, elämässä on niin paljon kaikkea mielenkiintlista tehtävää ja koettavaa. Ei vaan tahdo aika riittää kaikkeen kivaan!
Pimpukkaa kunhan pääsen pitämään hyvänä 😐
Odotan että viikonloppuna pääsen ensimmäistä kertaa pelaamaan erästä videopeliä, jonka julkaisua olen odottanut jo yli kaksi vuotta.
- staycation!
- läheisen häät tulossa (hyvin pienet onneksi)
- pääsen rapsuttamaan kaverin koiranpentua viikonloppuna
- mummon pyöreet syntymäpäivät <3
Vaikea vastata tähän. Olen sellainen ihminen joka yleensä iloitsee jostakin pienestä jutusta. Pitkä kävelylenkki hyvässä säässä tai jokin kirja voi ilahduttaa. En sillä tavalla odota mitään suurempaa. Silti elämäni on yksinäistä ja surullista monesti. Sen vuoksi en ole onnellinen ja sellainen pidempi aikainen ilo puuttuu. En oikein pysty olemaan onnellinen tässä tilanteessa ainakaan kovin paljon. Olen myös työtön ja opiskelut yms vaikeita juttuja minulle. Usein sen takia, etten pääse haluamaani tai sitten joudun käymään jotain muuta sen sijaan mikä ei ole niin mieleistä. En koe pärjääväni täällä niin hyvin. Olen myös epävarma ihminen ja ikäviä kokemuksia menneisyydestä. Ne ovat jättäneet jälkensä. Yksinäisyys varmaan tällä hetkellä se pahin asia. Päivät vaihtelevat paljon minulla ja yleensä pärjään jotenkin ja pystyn iloitsemaan jostain asiasta päivän aikana. Sitten tosin tulee jaksoja, kun mietin, että kumpa kuolisin jo pois. Sitten kadun tätä asiaa ja mietin, että pitäisi olla kiitollinen elämästään ja silti miettii, että kumpa tämä päättyisi jo ja miettii joitakin muita jo täältä lähteneitä. Minulla on tavallaan elämä ollut niin ikävää monesti etten osaa odottaa mitään hyvää tai ainakaan sellaista suurta onnellisuuden tunnetta. Sitten jos koen sellaista niin siihen tottuu ja sitten en entistä vaikeampi kestää sitä surullisempaa elämää sen jälkeen 😔
16.9. on seuraava palkkapäivä, ja silloin maksan viimeisen loppuerän autolainasta, eikä minulla ole enää mitään lainaa minnekään! Vielä kolme vuotta sitten oli luottokorttivelkaa 5000e ja autolainaa 10 000e. Nyt alan laittaa ASP-tilille 500-1000 e/kk ja ostan ensiasunnon parin vuoden päästä.
Ei ole mitään sellaista näköpiirissä.
Kotoiluiltaa. Ihana vain olla tekemättä mitään ihmeellistä. Yleensä kuntoilen tai veivaan safkaa pakkaseen. Nyt ei mitään ohjelmaa! Ihanaa! Luulen, että lähden silti kävelylenkille sateeseen. Sateen raikastama syysmetsä houkuttelee.
Vierailija kirjoitti:
No vaikea sanoa kun mulla on joka päivä asioita joista olen iloinen. Ja ei, en ole mikään teennäinen yltiöpositiivinen ihanaa ihanaa-ihminen. Mutta kun tässä on elämässä kaikenlaista sattunut niin osaan iloita niistä itsestäänselvistä jutuista, kun joku päivä voi tapahtua niin että jokin itsestäänselvyys otetaan multa pois.
Just näin. Osaan arvostaa omaa kotia ja sitä että on ruokaa ja vaatteita. Voi ostaa vaikka vähän kalliimpaa kahvia. Joillekin voi olla ihan itsestään selvää, mutta mulle jokapäiväinen ilon aihe.
Lapsen syntymä on isoin juttu, mitä odotan. Tapahtuu vielä tänä vuonna. Toivon myös, että voimme viettää joskus häitä. Odotan myös, että löydämme tilavamman asunnon, joka vastaa tarpeitamme ja miehelläni on oma työhuone ja minulla rauha nukkua oikeassa makuuhuoneessa. Odotan myös sitä, että voin kutsua ihmisiä kylään ja tehdä ruokaa isolle porukalle.
Uusi My little pony elokuva Netflixissä 24pvä tätä kuuta.
Joo tiedän, typerä ilon aihe ehkä monelle mutta olen ihan pikkulapsesta asti rakastanut Mlp poneja ja tämän elokuvan trailerin mukaan tiedossa on tosi suloinen elokuva, katson sen englanniksi, suomidubbi jätti toivomisen varaa vaikka ei mikään tosi surkea ollutkaan. Näyttelijät vaan ei saaneet samalla tavalla tunnetta siihen.
Joko 3. lapsen häät tai talon osto etelästä ensivuonna
Lähin ilon aihe se että huomenna opiskelija tulee 1. kertaa kotilomalle muuttonsa jälkeen ja lapsenlapsi päiväksi mummolaan
Tammikuussa olen maksanut autolainan sekä mökkilainan pois, autoa nyt ei ollut maksettavanakaan kuin kolme vuotta mutta mökkiä on maksettu yli 14 vuotta jo. Olo on jo nyt helpottunut.