Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni kiusaa kissaani :(

Vierailija
09.10.2014 |

Mulla on ollut tuo kissa jo ennen kun mies muutti meille. Tarttuu kissaa niskasta ja heivaa sen päätä. Sit se läpyttää jalkojaan kissan luona niin että kissa lähtee karkuun juoksemaan.

Ja mies on yli 40v.

Kissa 11v.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioita, jotka on hyvä tsekata ihmisestä, jonka päästät kattosi alle asumaan:

- Onko kiltti

- Kohteleeko elävää hyvin/edes neutraalisti, siis mitä tahansa elävää

Vierailija
22/24 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 16:50"]Mulla on ollut tuo kissa jo ennen kun mies muutti meille. Tarttuu kissaa niskasta ja heivaa sen päätä. Sit se läpyttää jalkojaan kissan luona niin että kissa lähtee karkuun juoksemaan.

Ja mies on yli 40v.

Kissa 11v.
[/quote]

Heitä se paska eläintenrääkkääjä pihalle. Ja jos et suojele kissaasi, oot yhtä paska.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 17:21"]Oonhan minä sille sanonut. ap.
[/quote]

Tän on pakko olla provo, ei kukaan oo oikeesti noin tyhmä tossu, että ei tee asioita lemmikkinsä eteen. Hyi hitto, toivottavasti kissa vielä karkaa ja pääsee jonku oikeesti välittävän huolehdittavaksi.

Vierailija
24/24 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli miten oli, mutta miten noin epämiellyttävää voisi pitää puoleensavetävänä seksuaalisesti tai muutenkaan, saati miehekkäänä tapauksena? Jos on itsekin jo nelikymppinen, niin kaipa ne vaaleanpunaiset lasit on jo ehtineet rikkoutua, hävitä tai viety kirppikselle.