Mieheni kiusaa kissaani :(
Mulla on ollut tuo kissa jo ennen kun mies muutti meille. Tarttuu kissaa niskasta ja heivaa sen päätä. Sit se läpyttää jalkojaan kissan luona niin että kissa lähtee karkuun juoksemaan.
Ja mies on yli 40v.
Kissa 11v.
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 01:32"]
Jos kissa ei tottele sitä pitää kouluttaa
[/quote]
Hirveä naruista vetelijä, ai kamala sä oot.
Seuraavaksi postaillaan suruhymiöitä vauvapalstalla, kun mies heittelee vauvaa pitkin seiniä.
Eroa, jos mies ei lopeta. Tuo on eläinrääkkäystä.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 17:26"]
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 17:21"]Oonhan minä sille sanonut. ap. [/quote] Tän on pakko olla provo, ei kukaan oo oikeesti noin tyhmä tossu, että ei tee asioita lemmikkinsä eteen. Hyi hitto, toivottavasti kissa vielä karkaa ja pääsee jonku oikeesti välittävän huolehdittavaksi.
[/quote]
On tämä nimenomainen keissi provo tai ei, niin kyllä niitä löytyy ihmisiä kun antaa omia lapsiakin pahoinpidellä tekemättä asialle mitään.
Potkase sitä miestä munille, niinkuin mun exä vastaavassa tilanteessa teki toiselle exälleen... :)
Ei muuta kuin ukko pihalle ja äkkiä!
Jos minun kissaani joku mies kohtelisi noin, olisi ukko pihalla ennen kuin ehtisi kissaa sanoa!
Ukko pihalle tai kissa parempaan kotiin.
Jos tekee tollasta sun nähden, niin mitähän tekee, kun et oo paikalla. Ja kuinkahan tunnevammainen mies on muiltakin osa-alueilla, kun kohtelee noin viatonta ja puolustuskyvytöntä luontokappaletta. Surullista, kun sun pitää tulla AV-palstalle tästä puhumaan, luulis et itekin tulisit eropäätökseen tai ainakin annan kissan kotiin, jossa siitä välitetään.
Kaikenlaisten miesten kanssa se sinäkin asut.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 17:07"]
Mitä on jalkojen läpytys?
[/quote]
Riverdancea?
Miehesi ei nyt ole tässä ongelma vaan se miksi ihmeessä annat miehen kohdella lemmikkiäisi noin? Joko mies pihalle tai kissa parempaan kotiin. Ehdottaisin miestä koska kissa ei ole tässä se joka käyttäytyy väärin.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 17:21"]
Oonhan minä sille sanonut. ap.
[/quote] Sanat ja teot on kaksi eri asiaa. Jos miehen käytös ei muutu niin ei muuta kun postimerkki perseeseen ja sinne vaan muiden mielenvikaistan joukkoon.
Jos kissa ei tottele sitä pitää kouluttaa