Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Töihin Intrum Justitialle

Vierailija
09.10.2014 |

Mulla on piakkoin haastattelu Intrumiin palveluneuvojaksi. Onko kenelläkään kokemusta ko työstä ko firmassa? Mulla on ennestään kiva työ jossa olen viihtynyt useamman vuoden, mutta vaihtelu virkistäisi. Aika vähän tietoja googlettelemalla löysin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdet siis perintähommiin. Hommaa mustat aurinkolasit ja musta puku, pesäpallomaila varalta.

Vierailija
2/3 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intrum Justitia on perintäfirma. Asiakkaat taitavat olla harvemmin tyytyväisiä saatuaan firman kirjeen.

Voisin kuvitella, että kuuntelet v...u-per...-saat....naa puhelimessa kaiken päivää, kun viattomat asiakkaat ovat ihan turhaan joutuneet perintätoimien kohteeksi.  Varnaan vihaiset "asiakkaat" ryöpyttävät surkeita elämäntarinoita tai uhkailevat saadakseen perintätoimet lopetettua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella, että on henkisesti raskasta hommaa olla tekemisissä pettyneiden ja vihaisten asiakkaiden kanssa koko päivän. Perintä ei ole mikään iloinen asia ja tuskin asiakkaat lähettävät kukkia ja suklaata jouluksi, ja jos lähettävät, en söisi myrkyn varalta... Johonkin se viha kulminoituu, ei taatusti itseen, vaikka kuinka olisi sössinyt raha-asiansa. Perintäfirman asiakaspalvelija saa varmaan ensimmäisenä kurat niskaansa.