Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otin äsken elämäni ensimmäisen sirdalud 4mg:n

Vierailija
08.10.2014 |

Vähän jännityksellä ja kauhulla odotan kuinka sekaisin nuppi menee....

Minkälaisia kokemuksia muilla on tästä lääkkeestä? Syön tosi harvoin muutenkaan mitään lääkkeitä.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on miedompia, enkä pysty ottamaan kuin yöksi. Eli ei siitä pää muuten sekaisin mene, väsymys vaan ihan hirveä. Kerran otin 2 oikein pahaan jumiin, nukuin 13 tuntia nojatuolissa :D Kumma kun aamulla olin vaan enemmän jumissa.

Vierailija
2/52 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt vuosia. Väsyttävän vaikutuksen sanotaan hellittävän, mutta edelleen minulle käy niin, että puolen tunnin kuluttua lääkkeen ottamisesta pitää etsiä tyynyä ja makuupaikaa. Pari tuntia nukun ja sitten herään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ekat otin minäkin tuos pari viikkoa sitten kun valtavat lihasjumit. Inhoan lähtökohtaisesti kakkia mömmöjä, mutta nyt oli penkäakko taipua työkyvyn nimissä. Otin ekat kahdeksan aikaan illalla ja kymmeneen mennessä en kokenut jääkärin mainitsemaa raukeutta. Otin toisen. Nämä siis kaksimilligrammaisia. Puoliltaöin en vieläkään kokenut mitääntehoa lihastasolla, väsymystä tms. Nukahdin yhden jlk.

Seuraavana aamuna herään vasta kymmenen maissa ja olo karsee kuin krapula. Koko aamupäivän pää aivan tukossa ja höntti olo pitkälle iltapäivään reilusta kahvitankkauksesta hulomatta. Ketuille meni se päivä. Kohdesnsin koko kokeilun vapaapäivälle, en olisi uskaltanut ottaa riskiä, että esim väsyttävät niin paljon ettei tahdo aamulla jaksaa nousta töihin/ ei herääm kellon soittoon.

Oli eka ja vika kerta kun sitäkään mömmöä otin. Nämähän on niin yksilöllisiä juttuja, esim kaverilla tehoaa sekä lihasjumeihin sekä unta tuomaan, eikä aiheuta seuraavana päivänä huonoa oloa.

Siitä edespäin olen venytellyt lihaksia puolisen tuntia päivittäin lämpimän suihkun jälkeen ja sellainen luomulääkintä sopii mulle ;)

Vierailija
4/52 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta ainakaan minun nuppiin millään tavalla, ei edes väsymystä.

Vierailija
5/52 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikyt minuuttia nyt menny eikä tunnu missään, siis mitään pyörryttävää tai väsyttävää vaikutusta. No jospa aamuun mennessä olis lihasjumit helpottanu. Toi venytys vois olla se juttu minkä otan varmaan itsekin käyttöön. Hierojasta ei ole oikein apua..

Ap

Vierailija
6/52 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon joutunu käyttään sen verran lääkkeitä että ei tunnu missään. 

Vierailija
7/52 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 23:50"]

Parikyt minuuttia nyt menny eikä tunnu missään, siis mitään pyörryttävää tai väsyttävää vaikutusta. No jospa aamuun mennessä olis lihasjumit helpottanu. Toi venytys vois olla se juttu minkä otan varmaan itsekin käyttöön. Hierojasta ei ole oikein apua..

Ap

[/quote]

minulla se kolahti jossain vaiheessa suurinpiirtein kertalaakista. Kannattaa hakeutua sänkyyn, niin pääsee helposti uneen.

Vierailija
8/52 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia oon syönyt noita. Ekan kerran sammuin istualtaan sohvalle, mutta tuollaset vaikutukset on kadonnu myöhemmin :)

Vierailija
9/52 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otin yhen ei tuntunut missään eikä ees väsyttäny,otin toisen myös ja vähän vaan väsytti ja jäätävä kahen pvän ripuli kaupan päälle...jes. Eikä auttanut jumiin , mutta onneksi keksin fysioterapeutin!

Vierailija
10/52 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillisiä psykosomaattisia vaikutuksia. Ensinnäkin lääke saattaa kyllä väsyttää ja unettomuus onkin sille ainut jonkinlainen suht järkevä indikaatio. Kukaan ihminen ei 4mg Sirdaludista nuku 13 tuntia nojatuolissa. Mutta edellä mainituista vastauksista voit todeta, että kummasti kun kovin johonkin uskoo, niin se muuttuu todeksi. Kutsutaan myös nimellä placebo. 

Mitään se lääke ei lihaksille tee. Jos on lihasjumi tai -kipu, niin paras on 1-3 kipu-/tulehduslääkkeen yhdistelmä. Siis eri ryhmäm esim. Parasetamoli + ipubrofeiini ja esim. tramal. Mutta jälkimmäistä taan todella kovaan kipuun.

Sirdaludit ovat toisin sanoen hyödytöntä paskaa.

T. Sirdaludeja itsekin 15 vuotta sitten paljon määrännyt, kun ei muusta tiedetty...

Vierailija
11/52 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei vaikuta mihinkään mitenkään, ei lihaksiin eikä päähän.

Vierailija
12/52 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rentouttaa lihaksia ja väsyttää. Ei siitä sen kummempaa tapahdu. Nuppi pysyy muuten ennallaan. 

Sain Sirdaludia vuosia sitten pahaan niskajumiin (luurankolihaksia rentouttamaan) ja huomasin samalla, uneton kun usein olen, että se auttoi myös nukkumista. Käytinkin ne myöhemmin loppuun nukkumisen apulaisina.

t. metriletti -77

Vierailija
13/52 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lääkäri vastaa, että ei millekään hierojalle vaan nimenomaan FYSIOTERAPEUTILLE! Ja paino alas ja salille. Nuo on ne parhaat lääkkeet.

Vierailija
14/52 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain myös panacodia kipuun, mut en uskalla mitään sekoituksia tehdä. Sais nyt vaan tämän selän kuntoon...

Ap

Vierailija
15/52 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoida itseltäsi henkinen stressi pois, kehokin rentoutuu etkä tarvitse lääkkeitä.

Vierailija
16/52 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 00:04"]

Hoida itseltäsi henkinen stressi pois, kehokin rentoutuu etkä tarvitse lääkkeitä.

[/quote]Kiitos vinkistä. Mun henkinen stressi helpottaa viikon päästä ja olenkin päättänyt että silloin alan laittamaan itseäni kuntoon. Näillä lääkkeiden avulla koitan vielä jaksaa sen viikon.
Ap

Vierailija
17/52 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 23:55"]Tyypillisiä psykosomaattisia vaikutuksia. Ensinnäkin lääke saattaa kyllä väsyttää ja unettomuus onkin sille ainut jonkinlainen suht järkevä indikaatio. Kukaan ihminen ei 4mg Sirdaludista nuku 13 tuntia nojatuolissa. Mutta edellä mainituista vastauksista voit todeta, että kummasti kun kovin johonkin uskoo, niin se muuttuu todeksi. Kutsutaan myös nimellä placebo. 

Mitään se lääke ei lihaksille tee. Jos on lihasjumi tai -kipu, niin paras on 1-3 kipu-/tulehduslääkkeen yhdistelmä. Siis eri ryhmäm esim. Parasetamoli + ipubrofeiini ja esim. tramal. Mutta jälkimmäistä taan todella kovaan kipuun.

T. Sirdaludeja itsekin 15 vuotta sitten paljon määrännyt, kun ei muusta tiedetty...
[/quote]
Sinähän toki tiedät paremmin mun nukkumiset kun minä itse.

Vierailija
18/52 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja odotat jotain huumeen kaltaista vaikutusta. Hyvä sinä!

Vierailija
19/52 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 23:55"]Tyypillisiä psykosomaattisia vaikutuksia. Ensinnäkin lääke saattaa kyllä väsyttää ja unettomuus onkin sille ainut jonkinlainen suht järkevä indikaatio. Kukaan ihminen ei 4mg Sirdaludista nuku 13 tuntia nojatuolissa. Mutta edellä mainituista vastauksista voit todeta, että kummasti kun kovin johonkin uskoo, niin se muuttuu todeksi. Kutsutaan myös nimellä placebo. 

[/quote]
Kyllä sitä mäkin nukahdin sohvalle sirdaludin jälkeen ja sen puoli vrk nukuin. Ehkä et kuitenkaan ihan kaikkitietävä ole.

Vierailija
20/52 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 23:55"]

Jos on lihasjumi tai -kipu, niin paras on 1-3 kipu-/tulehduslääkkeen yhdistelmä. Siis eri ryhmäm esim. Parasetamoli + ipubrofeiini ja esim. tramal. 

[/quote]

Pitää paikkaansa ainakin mulla. Pelkät lihasrelaksantit eivät todellakaan auta oikein kunnon jumiin, vaan siihen päälle tulehduskipulääkkeitä niin avot. Mulla lähti jumi viimeksi Diclomex-Norgesic -yhdistelmällä aika nopeastikin.