Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otin äsken elämäni ensimmäisen sirdalud 4mg:n

Vierailija
08.10.2014 |

Vähän jännityksellä ja kauhulla odotan kuinka sekaisin nuppi menee....

Minkälaisia kokemuksia muilla on tästä lääkkeestä? Syön tosi harvoin muutenkaan mitään lääkkeitä.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla sirdalud 4mg ja siihen lisäksi panodol 1mg. Jos ei aamulla ole rento olo niin jo on kumma.

Vierailija
22/52 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 00:19"]

Ja odotat jotain huumeen kaltaista vaikutusta. Hyvä sinä!

[/quote]No en tiedä milltä tuntuu olla huumeiden vaikutuksen alaisena, mutta odotin (pelkäsin) että olis alkanut huimata ja huono olo. Eipä tullut yhtikäs mitään, edes sitä rentoutusta. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ainakaan mee nuppi sekasin, edes panacodien kanssa, eikä saa ees nukuttua, eli ei väsytäkkään. Varmaa blaceboa jengillä :D

Vierailija
24/52 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillisiä psykosomaattisia vaikutuksia. Ensinnäkin lääke saattaa kyllä väsyttää ja unettomuus onkin sille ainut jonkinlainen suht järkevä indikaatio. Kukaan ihminen ei 4mg Sirdaludista nuku 13 tuntia nojatuolissa. Mutta edellä mainituista vastauksista voit todeta, että kummasti kun kovin johonkin uskoo, niin se muuttuu todeksi. Kutsutaan myös nimellä placebo. 

Mitään se lääke ei lihaksille tee. Jos on lihasjumi tai -kipu, niin paras on 1-3 kipu-/tulehduslääkkeen yhdistelmä. Siis eri ryhmäm esim. Parasetamoli + ipubrofeiini ja esim. tramal. Mutta jälkimmäistä taan todella kovaan kipuun.

Sirdaludit ovat toisin sanoen hyödytöntä paskaa.

T. Sirdaludeja itsekin 15 vuotta sitten paljon määrännyt, kun ei muusta tiedetty...

Se on ibuprofeeni.

Sä mitään ole määrännyt... :D

Vierailija
25/52 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran mulle noita määrätään enkä enää suuhuni niitä pane. Tuli niin hirveä pyörrytys ja paha olo että ennemmin kärsin kivuista. Vaihdoin merkkiä.

Vierailija
26/52 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sitä aikoinaan Panacodin ja jonkun kolmannen (en muista mikä) kanssa yhtäaikaa. Kaikkia kolmea niin hirveä annostus että seuraavalla lääkärillä jouduin "kuulusteluun" että kuka lääkäri on minulle ne määrännyt.

No ei mikään niistä kolmesta lääkkeestä auttanut yhtään kipuihini. Ainut mikä vähän hellitti, oli tavallinen burana, 4-6 talb päivässä jatkuvasti.

Vierailija
27/52 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillisiä psykosomaattisia vaikutuksia. Ensinnäkin lääke saattaa kyllä väsyttää ja unettomuus onkin sille ainut jonkinlainen suht järkevä indikaatio. Kukaan ihminen ei 4mg Sirdaludista nuku 13 tuntia nojatuolissa. Mutta edellä mainituista vastauksista voit todeta, että kummasti kun kovin johonkin uskoo, niin se muuttuu todeksi. Kutsutaan myös nimellä placebo. 

Mitään se lääke ei lihaksille tee. Jos on lihasjumi tai -kipu, niin paras on 1-3 kipu-/tulehduslääkkeen yhdistelmä. Siis eri ryhmäm esim. Parasetamoli + ipubrofeiini ja esim. tramal. Mutta jälkimmäistä taan todella kovaan kipuun.

Sirdaludit ovat toisin sanoen hyödytöntä paskaa.

T. Sirdaludeja itsekin 15 vuotta sitten paljon määrännyt, kun ei muusta tiedetty...

Toivottavasti uskot potilaitasi, jotka kertovat Sirdaludista olevan hyötyä. Minäkin kuulun siihen tyhmään. Se suttaa nimenomaan kovaan lihasjumiin, kun mitkään buranat eivät siihen auta. En kyllä käytä usein, sillä 30 kpl:een paketti on menossa kolmatta vuotta ja jäljellä on vielä yli kolmannes. Että ottaisi päähän lääkäri, joka ei usko potilasn sanaa.

Vierailija
28/52 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei tule Sirdaludista mitään erityisiä sivuvaikutuksia, se vähän väsyttää, mutta ei niin paljon, että keskellä päivää menisin nukkumaan.

Ja se auttaa kipeään selkään vähän, ei vie pois ongelmaa, vaan tavoite on se, että pahin jumi helpottaisi niin pääsisin kevyesti venyttelemään. Norflex, mitä tilalle joskus tarjotaan, ei auta yhtään.

Viimeksi sain kortisonipistoksen suoraan kipukohtaan, ja se auttoi todella paljon.

Vierailija
29/52 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut kroonisiin kipuihini monia lääkkeitä, joista menee nuppi sekaisin, mutta Sirdalud ei niihin kuulu. Se auttaa minulla niskajumiin, kun ottaa 2 tablettia illalla ja yhden aamulla parin vuorokauden ajan. Ensimmäisenä yönä se myös nukuttaa, mutta ei enää sen jälkeen.

Vierailija
30/52 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan 2 mg ja särkylääkkeen. Nukahdan saman tien eli vain illalla otan.

Vierailija
31/52 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirdaludia vuosia syöneet, mä en ole saanut kuin 30 tablettia kerrallaan. Lääkäri sanoi että kuormittaa keskushermostoa.

Vierailija
32/52 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kausittain usean vuoden ajan ihan helvetilliset selkäkivut. Pahempaa kuin synnyttäminen - jonka oon tehnyt pariinkin otteeseen.

Sirdalud ja Panacod tuli tutuksi. Minäkään en normaalisti lääkkeitä syönyt särkyihin, mutta kun oli toista kertaa kävelykyvyttömänä hakemassa kipupiikkiä persuksiin, niin pakko oli opetella syömään.

Paristi vuodessa tuli syötyä 3-5päivän kuurina; poisti kivut, laukaisi spasmit ja helpotti elämää taas toviksi.

Sitten lähtikin jalat alta ja akuuttina piti leikata selkä. Oli massiivinen välilevyn pullistuma, joka oli vielä revennytkin.

Leikkauksen jäljiltä kaapissa odottaisi satamäärin ko. lääkkeitä ja paria muuta. Mutta muutamaa päivää leikkauksen jälkeen lukuun ottamatta en ole tarvinnut lääkkeitä ollenkaan.

Jos rahapula iskisi, niin voisi pistää vaikka nappikaupan narkeille pystyyn.

Oma kokemukseni siis on, että mikäli kipu on helvetillinen, niin toki helpottavat. Minkäänlaista koukkua tai pörinöitä en saanut noista aikaan, joka onkin ihan hyvä, koska pieniä lapsiakin minulla on - äiti pöllypäissään ei olisi tullut kyseeseen.

Vierailija
33/52 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin yhden ja sitten toisen. Ei mitään. Sitten otin vielä kaksi. Ei mitään. Seuraavaksi heräsin osasto 2:lla sairaalassa. Oli vaikuttanut kuulemma. Anoppi oli löytänyt vaatekomerosta sikiö-asennosta. En ota kyllä enää noita.

Vierailija
34/52 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitaja 62 kirjoitti:

Otin yhden ja sitten toisen. Ei mitään. Sitten otin vielä kaksi. Ei mitään. Seuraavaksi heräsin osasto 2:lla sairaalassa. Oli vaikuttanut kuulemma. Anoppi oli löytänyt vaatekomerosta sikiö-asennosta. En ota kyllä enää noita.

Se on kyllä ihan oma moka jos lääkkeitä napsii kuin karkkia konsanaan.

Vierailija
35/52 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta mulla juuri ollenkaan. Mitään sekavaa oloa ei tule, vähän ehkä väsyttää, mutta tosiaan vaan lievästi. Ainoa kunnon sivuoire mitä tulee on huimaus ja tämäkin vain jos syön sitä useampana iltana peräkkäin. Olo on kuin olis laivan kannella. Aika huono lääke, ainakin mulle. Ei rentouta edes isommilla annoksilla.

Vierailija
36/52 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile murskata sirdaludit ja vetää nenään varmasti toimii

Vierailija
37/52 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokittamalla toimii parhaiten :D

Vierailija
38/52 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei tunnu missään. Otan kyllä vain yöksi, päivällä vain jos varmasti tiedän etten joudu ajamaan. Vaikka en tunne mitään erityistä, en silti halua kokeilla vaikuttaako reaktiokykyyni auton ratissa.

Vierailija
39/52 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän sirdalud oo mitään, tai no riippuu varmaankin henkilöstä, mutta mulla ei mitään sivuvaikutuksia. Ei ole tullut riippuvuutta panacodiinkaan vaikka jouduin sitäkin ottamaan selkäkipujen takia. Tosi hyvä kipulääke sanoisin.

Vierailija
40/52 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän jännityksellä ja kauhulla odotan kuinka sekaisin nuppi menee....

Minkälaisia kokemuksia muilla on tästä lääkkeestä? Syön tosi harvoin muutenkaan mitään lääkkeitä.

Joo hyvää yötä

Surdalud Väsyttää aivan sairaasti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi