kun miehesi lähtee baariin, onko sinulle ok, jos menee jatkoille?
Olisiko teille ok, jos mies lähtisi vieraan porukan mukana jatkoille baari-illan päätteeksi? Olisiko eroa, onko jatkoille pyytäjä mies vai nainen?
Kommentit (14)
Miesten mukaan saisi lähteä, naisten mukaan ei missään nimessä. Jonkun naisen mukaan jos lähtisi niin kotiin ei tarvitsisi enää tulla.
Meillä mies lähti jatkoille jonkun vieraan naisen kanssa. Vaikka porukassa oli kuulemma muitakin miehiä, sanoin, että voisi olla viimeinen kerta. En edelleenkään tiedä mitä noilla jatkoilla todellisuudessa tapahtui, kotiin niiltä ei ainakaan tuntunut kiire olevan, kun itse olin jo lähtenyt töihin ennenkuin mies vaivautui kotiin tulemaan...
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 01:48"]
Meillä mies lähti jatkoille jonkun vieraan naisen kanssa. Vaikka porukassa oli kuulemma muitakin miehiä, sanoin, että voisi olla viimeinen kerta. En edelleenkään tiedä mitä noilla jatkoilla todellisuudessa tapahtui, kotiin niiltä ei ainakaan tuntunut kiire olevan, kun itse olin jo lähtenyt töihin ennenkuin mies vaivautui kotiin tulemaan...
[/quote]
Siellä piilotettiin lihaa :D Miehesi odotti, kunnes lähdet töihin, ettei narahda vieraan naisen "tuoksuista".
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 01:52"][quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 01:48"]
[/quote]
Siellä piilotettiin lihaa :D Miehesi odotti, kunnes lähdet töihin, ettei narahda vieraan naisen "tuoksuista".
[/quote]
Eiköhän niiltä vierailtakin naisilta suihku löydy? Itse ainakin muistan, että nuorena joku yhdenillanihme on käynyt luonani suihkussa, vaikka ei varattu ollutkaan.
Ihan ookoo jutska, jos miehesi on vegaani. Muussa tapauksessa ei.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 01:55"]
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 01:52"][quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 01:48"] Meillä mies lähti jatkoille jonkun vieraan naisen kanssa. Vaikka porukassa oli kuulemma muitakin miehiä, sanoin, että voisi olla viimeinen kerta. En edelleenkään tiedä mitä noilla jatkoilla todellisuudessa tapahtui, kotiin niiltä ei ainakaan tuntunut kiire olevan, kun itse olin jo lähtenyt töihin ennenkuin mies vaivautui kotiin tulemaan... [/quote] Siellä piilotettiin lihaa :D Miehesi odotti, kunnes lähdet töihin, ettei narahda vieraan naisen "tuoksuista". [/quote] Eiköhän niiltä vierailtakin naisilta suihku löydy? Itse ainakin muistan, että nuorena joku yhdenillanihme on käynyt luonani suihkussa, vaikka ei varattu ollutkaan.
[/quote]
Ehkä hieman epäilyttävää tulla jatkoilta suihkunraikkaana. Voi olla, ettei nainen huomaa, mutta voi huomatakin.
En nyt ihan ymmärrä sellaisia suhteita joissa ollaan jotenkin totaalisen avoimia. Mitä järkeä?
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 02:09"]
En nyt ihan ymmärrä sellaisia suhteita joissa ollaan jotenkin totaalisen avoimia. Mitä järkeä?
[/quote]
Samaa olen miettinyt
siellä juotiin, siellä******* ja aamulla tyhjät oli pussit niin
Sun miehes panee mua nyt. Se mihinkään baariin lähtenyt vaan paneen. Nuolemaan pilluja. Jokseenkin luonnollista että 'baarissa' nussitaan/pannaan.
Ei ole,kumpikaan meistä ei ole jäänyt tulematta kotiin baarista.Jos eletään parisuhteessa, niin mihinkään kämpille ei lähdetä kenenkään kanssa.
Miksei olisi, enhän minä ole aikuisen mieheni äiti, ei tarvi lupaa kysellä.