Otin äsken elämäni ensimmäisen sirdalud 4mg:n
Vähän jännityksellä ja kauhulla odotan kuinka sekaisin nuppi menee....
Minkälaisia kokemuksia muilla on tästä lääkkeestä? Syön tosi harvoin muutenkaan mitään lääkkeitä.
Kommentit (52)
Jaan mielipiteen, että hyödytöntä paskaa, mutta tuo nukkuminen on ihan mahdollista. Yritän tässä saada itseäni hereille, klo 16.30, lääkkeen otin aamulla. Olin aivan sekaisin, korvista meni kuulo siihen tyyliin, että ajattelin, että olen pyörtymässä. Menin lattialle makaamaa, jalat ylös sohvalle ja siihen nukahdin!
Mutta niska edelleen AIVAN JÄÄTÄVÄN JUMISSA! Pahempi oikeastaan.
Panadol 1g + Burana 400mg toimii, ei tämä.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillisiä psykosomaattisia vaikutuksia. Ensinnäkin lääke saattaa kyllä väsyttää ja unettomuus onkin sille ainut jonkinlainen suht järkevä indikaatio. Kukaan ihminen ei 4mg Sirdaludista nuku 13 tuntia nojatuolissa. Mutta edellä mainituista vastauksista voit todeta, että kummasti kun kovin johonkin uskoo, niin se muuttuu todeksi. Kutsutaan myös nimellä placebo.
Mitään se lääke ei lihaksille tee. Jos on lihasjumi tai -kipu, niin paras on 1-3 kipu-/tulehduslääkkeen yhdistelmä. Siis eri ryhmäm esim. Parasetamoli + ipubrofeiini ja esim. tramal. Mutta jälkimmäistä taan todella kovaan kipuun.
Sirdaludit ovat toisin sanoen hyödytöntä paskaa.
T. Sirdaludeja itsekin 15 vuotta sitten paljon määrännyt, kun ei muusta tiedetty...
Pari kertaa olen ottanut ludeja. Vahvuus oli muistaakseni 2 mg. Niitä piti ottaa tuplat että ne edes vähän vaikutti.
Ei mielestäni mikään häävi lääke. Lihasten rentoutukseen auttaa paremmin sauna, hieronta, seksi ja ganja.
Tosin mun puolesta jokainen saa käyttää sitä minkä parhaaksi kokee.
Minulla ei vaikuta mitenkään, paitsi että lihasjännitykset laukaisee. Ajatus pelaa kirkkaasti ja toimintakyky säilyy. Sama joidenkin muiden ns. kolmiolääkkeitten, esim. Tramal, kanssa.
Vaimo menee sekaisin yhdestä pilleristä ja nukahtaa.
Ei vaikuta lääkkeet kaikkiin ihmisiin samoin. Mikä nykyään jo tunnustetaankin.
Mulla vetää 2 mg kädet ja jalat keitetyksi spagetiksi, ja on tiputtava petiin, ettei tipu lattialle. Samantien tulee uni kyllä pariksi tunniksi, kun alkaa vaikuttamaan. Selkää ja niskaa ei rentouttanut pätkääkään.
Otin puolikkaan 2mg pilleristä kerran päivällä teki rennon olon nukahin joksikin aikaa. Yöksi otin sen toisen puolikkaan ja nukuin pitkälle aamupäivään. Vetelä olo ja vielä pari pv oli outo väsähtäny olo jaloista voimat pois ja koko keho kuin uupunut 🤔 noin pienestä ihme oireet ja muistinkin että joskus vuosia vuosia sitten en pystynyt käyttämään tätä lääkettä huonojen olojen takia 😏
Mulla on sirdalud 4 mg.
Otin puolikkaan ja jotenkin voimat meni jotain puoleksi tunniksi ekalla kerralla. Sen jälkeen ei ole vaikuttanut yhtään mitenkään (muuta kuin helpottamalla selän lihaskramppeja)
Ei nukuta, ei pää sekaisin
Auttoi selkäkipuun ja sain nukuttua hyvin. Pitkäaikaisesta käytöstä en osaa sanoa, kyseessä oli festarien jälkeisten kipujen hoito.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillisiä psykosomaattisia vaikutuksia. Ensinnäkin lääke saattaa kyllä väsyttää ja unettomuus onkin sille ainut jonkinlainen suht järkevä indikaatio. Kukaan ihminen ei 4mg Sirdaludista nuku 13 tuntia nojatuolissa. Mutta edellä mainituista vastauksista voit todeta, että kummasti kun kovin johonkin uskoo, niin se muuttuu todeksi. Kutsutaan myös nimellä placebo.
Mitään se lääke ei lihaksille tee. Jos on lihasjumi tai -kipu, niin paras on 1-3 kipu-/tulehduslääkkeen yhdistelmä. Siis eri ryhmäm esim. Parasetamoli + ipubrofeiini ja esim. tramal. Mutta jälkimmäistä taan todella kovaan kipuun.
Sirdaludit ovat toisin sanoen hyödytöntä paskaa.
T. Sirdaludeja itsekin 15 vuotta sitten paljon määrännyt, kun ei muusta tiedetty...
Ainut järkevä kirjoitus ja eniten miinus ääniä.
Vierailija kirjoitti:
Sain myös panacodia kipuun, mut en uskalla mitään sekoituksia tehdä. Sais nyt vaan tämän selän kuntoon...
Ap
Yhdistä se Buranaan ja mene maaten. Osalla Panacod ei vaikuta yhtään sen enempää kuin Panadol. Minä kuulun tuohon ryhmään ja siksi en viitsi edes uusituttaa reseptiä kovin usein. Otan toki extreme-särkyyn kuitenkin Pancodia jos olen menossa maaten ja minulla on sitä kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain myös panacodia kipuun, mut en uskalla mitään sekoituksia tehdä. Sais nyt vaan tämän selän kuntoon...
Ap
Yhdistä se Buranaan ja mene maaten. Osalla Panacod ei vaikuta yhtään sen enempää kuin Panadol. Minä kuulun tuohon ryhmään ja siksi en viitsi edes uusituttaa reseptiä kovin usein. Otan toki extreme-särkyyn kuitenkin Pancodia jos olen menossa maaten ja minulla on sitä kotona.
Mikset itse syö ibuprofeenia? Halvempaa kuin Panacod isommissa pakkauksissa, pienemmistä puhumattakaan.
Muhun ei tehoa millään tavoin. Otin kerran 2 niitä ja ei mitään vaikutusta. Vähän harmitti. Muutenkin uniongelmia ja olisi ollut hyvä jos edes siihen olisi auttanut.
Rentouttaa niin että tulee ulosteet sänkyyn