Mikä kännykkä 8-vuotiaalle?
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 08:27"]http://m.iltasanomat.fi/perhe/art-1288742021192.html
lukekaapa. Ja kattokaa miten ne lapset tuolla kaupungilla kulkee kuin zombit älypuhelimen pelejä pelaillen.. miettikää sitten uusiks hommaatteko älypuhelimen. Pari päivää sitten kaupungilla tuli vastaan pieni poika pyörällä puhelin kädessä, ajoi suojatien yli katsoen pelkkää puhelintaan. Ja olen itse 19v ja huolestuin katsoessani
[/quote]
Itse olen enemmän huolissani niistä autoilijoista jotka liikenteessä zombiena räplää kännykkää. Ei se ole iästä kiinni vaan säännöistä lapsilla ja asenteesta aikuisilla.
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 08:29"][quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 08:27"]http://m.iltasanomat.fi/perhe/art-1288742021192.html
lukekaapa. Ja kattokaa miten ne lapset tuolla kaupungilla kulkee kuin zombit älypuhelimen pelejä pelaillen.. miettikää sitten uusiks hommaatteko älypuhelimen. Pari päivää sitten kaupungilla tuli vastaan pieni poika pyörällä puhelin kädessä, ajoi suojatien yli katsoen pelkkää puhelintaan. Ja olen itse 19v ja huolestuin katsoessani
[/quote]
eri asia jos on kosketusnäyttö mutta ei nettiä. Mutta mitä järkeä ostaa monen sadan puhelin että lapsi voi soittaa :D
[/quote]
Miksi pitäisi ostaa monen sadan puhelin. Minun 10v tyttöni sai iPhone 5 kun töistä sain uuden puhelimen ja iippari jäi tarpeettomaksi. Ei sitä hänelle ole ostettu, mutta aina löytyy mielensäpahoittajia joiden mielestä on järjetöntä että lapsella on niin "kallis" kännykkä.
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 08:19"]
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 08:13"][quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 07:16"] [quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 07:03"][quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 06:13"][quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 20:22"] Samsung galagsi s5 :) [/quote]Miksi???? [/quote] Miksi ei? [/quote] Ihmiset, herätkää! Kyseessä on 8-vuotias lapsi! Ei kai sen ikäinen vielä tuollaista puhelinta osaa käyttää. Tuommoinen sopisi paremmin ehkä 10-13v., miksei jopa vanhemmillekin lapsille. Minun mielestä 8-vuotiaalle sopii ihan hyvin vielä esim. Joku simpukka puhelin. Mutta ei minun mielestä vielä ainakaan kannata ostaa kosketusnäyttöpuhelinta. Vanhempana sitten. :) [/quote] No meillä 9-vuotias katsoo puhelimella youtubea, pelailee ja skypettää kavereittensa kanssa. Tekee videoita ja valokuvaa innokkaasti. Simpukkapuhelin??? wtf? [/quote] Ihanaa että annat lapsesi katsoa musavideoita... millos viimeks oket itse katsonut? ...tietäisit mitä poikasi silmät näkevät...
[/quote]
Muuten, tiedän ihan tarkkaan mitä sieltä netistä katsotaan. Huoli pois :)
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 08:27"]http://m.iltasanomat.fi/perhe/art-1288742021192.html
[/quote]
eri asia jos on kosketusnäyttö mutta ei nettiä. Mutta mitä järkeä ostaa monen sadan puhelin että lapsi voi soittaa :D