Palomies miehenä? (parisuhde)
Millaisia palomiehet ovat puolisona? Näkyykö suosio naismarkkinoilla suhteessa?
Miten tapasit palomiehesi? Jouduitko kilpailemaan hänestä?
Joudutko epäilemään luotettavuutta?
Kommentit (67)
Minun ukkoni on palopäällikkö. Hyvä mies ja lasteni isä on ollut jo 20 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Mun exä oli palomies. Aika hauskan näköinen, pitkä ja raamikas sälli. Ikävä kyllä myös juoppo ja sairaalloisen mustasukkainen. Aina kun oli 24h vuorossa niin epäili että olin ollut sillä aikaa häntä pettämässä. Mustasukkaisuus purkautui väkivaltana. Kalja maistui aika reippaasti myös hänen kollegoilleen ja menivät usein työvuoron jälkeen kuppilaan porukalla päiväkännejä vetämään.
Häh? Miten voi pitää itsensä työn edellyttämässä hyvässä fyysisessä kunnossa jos kittaa kaljaa vapaa-aikoinaan
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 16:20"]Mun mielipide on, että palomiehiksi valikoituu keskimääräistä enemmän kusipäitä ja jatkuvaa itsetunnon pönkitystä kaipaavia sovinisteja. Varmasti on niitä mukaviakin palomiehiä toisaalta. En kyllä tiedä yhtään... Ex oli palomies.
valitettavasti tämä pätee myös poliiseihin. Ja tämä pönkityksen tarve ilmenee mm pettämisenä. Onnekseni tällainen kuvotus on EX.
Samaa mieltä. Tarve pönkittää itsetuntoa naisten kaatamisella on kovin yleistä varsinkin poliiseissa ja myös palomiehissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun exä oli palomies. Aika hauskan näköinen, pitkä ja raamikas sälli. Ikävä kyllä myös juoppo ja sairaalloisen mustasukkainen. Aina kun oli 24h vuorossa niin epäili että olin ollut sillä aikaa häntä pettämässä. Mustasukkaisuus purkautui väkivaltana. Kalja maistui aika reippaasti myös hänen kollegoilleen ja menivät usein työvuoron jälkeen kuppilaan porukalla päiväkännejä vetämään.
Häh? Miten voi pitää itsensä työn edellyttämässä hyvässä fyysisessä kunnossa jos kittaa kaljaa vapaa-aikoinaan
On kuule aika paljon urheilijoitakin jotka ei lasiin sylje ja silti pärjäävät hyvin. Ehkä juuri se rautainen peruskunto sen mahdollistaa.
En suosittele. Kokemuksesta voin kertoa 3 palomiehen kanssa seurustelleena, että ne lähes kaikki pettää.
Etsin palomiestä juuri koska ovat (usein) raamikkaita ja se on osa komeutta. Voisko joku vinkata minkälaisissa / missä paikoissa viettävät vapaa-aikaa. Salilla käyn ite mutta eikös heillä ole työpaikallaan kuntosali ja osana työaikaa kunnon hoitaminen siellä. Siispä muilla saleilla heitä ei niin näkyisi. Ite olen raamikas nuorimies.
Vierailija kirjoitti:
Etsin palomiestä juuri koska ovat (usein) raamikkaita ja se on osa komeutta. Voisko joku vinkata minkälaisissa / missä paikoissa viettävät vapaa-aikaa. Salilla käyn ite mutta eikös heillä ole työpaikallaan kuntosali ja osana työaikaa kunnon hoitaminen siellä. Siispä muilla saleilla heitä ei niin näkyisi. Ite olen raamikas nuorimies.
Instragramista löytyy palomies joka ihailee miehiä jotka pukeutuneet naisiksi. Ihan avoimesti etsii sieltä seuraa. Löydät helposti juuri instagramin kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Instragramista löytyy palomies joka ihailee miehiä jotka pukeutuneet naisiksi. Ihan avoimesti etsii sieltä seuraa. Löydät helposti juuri instagramin kautta.
En tasan pukeudu naiseksi! Taidat tehdä niin itse.
T 31/32
Liian lipevää käytöstä ja suorastaan yliystävällistä ja vastapuolta palvovaa käytöstä. Kun naamiot tippui niin todellisuus oli jotain ihan muuta.
Vierailija kirjoitti:
OHIS mutta miksi palomiehissä on niin paljon hyvännäköisiä?
Siksi, että he ovat lihaksikkaita ja pitkiä. Kaksi runkokriteeriä miehelle heti täydellisen hiusrajan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se pitää kiertää sanalla "raamikkaita"? Naiset haluavat lihaksikkaan ja pienellä rasvaprosentilla liikkuvan miehen. Miksi sitä ei voi sanoa ääneen ilman noita kiertäviä "raamikas" "urheilullinen" "itsekin käyn salilla" -tyyppisiä ilmaisuja?
Vierailija kirjoitti:
Voiko hyvännäköinen palomies olla uskollinen tavalliselle, söpölle naiselle?
t.ap
Ei tietenkään voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko hyvännäköinen palomies olla uskollinen tavalliselle, söpölle naiselle?
t.ap
Ei tietenkään voi.
Samaa mieltä, ei voi. Osaa palomiehistä myös hyvin kokeilunhaluisia eli seksuaalisesti hyvin avarakatseisia.
Voisin seurustella palomiehen kanssa, mutta en poliisin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne olekkaan palohenkilöitä?
Ei, toi paska on mennyt jo liian pitkälle.
minkäs pituisella letkulla ruikkivat kuumaa vakoos
Minua kiinnostaa enemmän poliisin kanssa seurustelu
you tube kohta 1:10