Palomies miehenä? (parisuhde)
Millaisia palomiehet ovat puolisona? Näkyykö suosio naismarkkinoilla suhteessa?
Miten tapasit palomiehesi? Jouduitko kilpailemaan hänestä?
Joudutko epäilemään luotettavuutta?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa enemmän poliisin kanssa seurustelu
Minulle poliisin kanssa seurustelu on ehdoton ei
Poliisi on poliisi vapaa-ajallakin eikä niiden kanssa jutella samoista asioista kuin muiden miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisi on poliisi vapaa-ajallakin eikä niiden kanssa jutella samoista asioista kuin muiden miesten kanssa.
Rajatut puheenaiheet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos seurustelen niin en halua koko ajan miettiä mistä voi puhua ja mistä ei. Olisi tosi stressaavaa.
Palomiehen ammatti vaatii hyvät lihakset ja rohkeutta eli ominaisuudet mitkä naisia viehättää. Palomiehen vaimona pitää kestää se, että miehelle on aina naisia tarjolla. 24h päivystys paloasemalla ensi-hoitopimujen kanssa 😉
Ronskius on siellä hyve ja jopa vaatimus joten kovasti ne kaikki ovat olevinaan ruiskumestareita.
Vierailija kirjoitti:
minkäs pituisella letkulla ruikkivat kuumaa vakoos
Teollisuuspalomiehellä käytössä kokoonsa nähden pitkä letku. Vähän on vaikeasti kontrolloitavissa letku silloin.
MARKKINAT OVAT;Tavaroiden , asioidenen myymistä mainostamista. Ei ihmisten Luojsn kiitos on Huutolais kaupoistakin luovuttiin EI SIIS VOI:
Vapaita ihmisiä puhutella vapailla markkinoilla olevista!
Se on idoittimaista ja epäkohteliasta puhutella noin
Niin kuin Ihminen ois Kaupan!
No ei sen mitään erikoista ole!
Kuin muutkaan ammatit , jos ajattelee millainen on palomiehenä.
Sama on muutkin ammatit!
Eikä niitä haalareita ja kypäriä pidetä vapaa- päivinä!
Puku kaikkine varusteineen painaa useita kiloja EI niitä
.huvikseen pudeta päälle
Minä naisena , joka on ollut VPK: n toiminnassa, en minä ajattele sitä, mitään erikoista.
Kun menee sinne rakennukseen sukeltamaan savuun , kuumuus nousee siellä 600- asteen ja leivää myrkkyjä ja häkää!
Sinä joka ihastelet uniformuja,
Kuvittelet , että palomiehen työ on romanttista ja seksikästä kun heillä on haalarit!
Ei se kuule sitä ole se on raskasta, ja vaarallista työtä!
Ja moni palomies ( TAI NAINEN)
on menettänyt itsekkin henkensä !
🚒🧑🚒
Vierailija kirjoitti:
luulen, että moni aika tyhmiä
Tämäpä tämä ja itserakkaita ovat.
Vierailija kirjoitti:
Palomiehen ammatti vaatii hyvät lihakset ja rohkeutta eli ominaisuudet mitkä naisia viehättää. Palomiehen vaimona pitää kestää se, että miehelle on aina naisia tarjolla. 24h päivystys paloasemalla ensi-hoitopimujen kanssa 😉
Lihaksia vaan treenataan, kouluja ei käydä.
treenaavat ja pullistevat ukot on ihan samalaisia kun silokoonitissiset makkarankuorimekoissa keikistelevät blondit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minkäs pituisella letkulla ruikkivat kuumaa vakoos
Teollisuuspalomiehellä käytössä kokoonsa nähden pitkä letku. Vähän on vaikeasti kontrolloitavissa letku silloin.
mutta menee ihan veltoksi hieman ympärille ruiskimisen jälkeen ja pistetään piiloon
Kovin on robottimaista ja kaavamaista letkun käyttö palomiehellä. Jostain elokuvista kopioimista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihaksia vaan treenataan, kouluja ei käydä.
Kouluja käymällä ei ihmisiä pelasteta palavasta talosta tai kolarissa linttaan painuneesta autosta. Palomiehenä ei pärjää hintelä Mikki Hiiri.
Mutta palomies sylissään kissanpentu! Sulattaa kaikkien sydämen. Vielä kun paita olisi vähän auki...
Palomiehissä on parisuhteen kannalta yksi huono puoli: He tulevat aina niin nopeasti. Kannattaa siis kokeilla poliisimiestä, koska he pystyvät pidättämään!
Palomies miehenä (parisuhteessa), käy ihan kyllä järkeen.
Voipi iskeä pieni morkkis kun ei olekkaan varaa edes siihen rivariin ja autoon
Vierailija kirjoitti:
Voipi iskeä pieni morkkis kun ei olekkaan varaa edes siihen rivariin ja autoon
Joutuu tyytymään ummehtuneelle haisevaan rintamamiestaloon. Vaatteisiin tarttuu paha haju.
Ei koskaan enää palomiestä.... oli kauheaa
Joku katkera mamma menettänyt palomiespuolisonsa toiselle naiselle ja tuli halveeraamaan ja mustamaalaamaan palomiehiä kiihkoissaan.