Palomies miehenä? (parisuhde)
Millaisia palomiehet ovat puolisona? Näkyykö suosio naismarkkinoilla suhteessa?
Miten tapasit palomiehesi? Jouduitko kilpailemaan hänestä?
Joudutko epäilemään luotettavuutta?
Kommentit (67)
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 14:51"]
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 14:45"]
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 14:40"]
OHIS mutta miksi palomiehissä on niin paljon hyvännäköisiä?
[/quote]
Ohis mutta miten sen niinkun näkee, että ne on hyvännäköisiä, kun niillähän on aina se haalari ja kypärä, eikä niiden alta näy mitään?
[/quote]
Etkö pyöri paikoissa missä niitä pyörii?
t.4
[/quote]
Nelonen törmännyt "palomiehiin" baarissa?
Toihan on perinteinen kikka iskeä nainen. Se baarin "palomies" on todennäköisesti insinööri tai raksaäijä.:D
Mun mielipide on, että palomiehiksi valikoituu keskimääräistä enemmän kusipäitä ja jatkuvaa itsetunnon pönkitystä kaipaavia sovinisteja. Varmasti on niitä mukaviakin palomiehiä toisaalta. En kyllä tiedä yhtään... Ex oli palomies.
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 15:44"]Voiko hyvännäköinen palomies olla uskollinen tavalliselle, söpölle naiselle?
t.ap
[/quote]
Ei.
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 16:20"]Mun mielipide on, että palomiehiksi valikoituu keskimääräistä enemmän kusipäitä ja jatkuvaa itsetunnon pönkitystä kaipaavia sovinisteja. Varmasti on niitä mukaviakin palomiehiä toisaalta. En kyllä tiedä yhtään... Ex oli palomies.
[/quote] valitettavasti tämä pätee myös poliiseihin. Ja tämä pönkityksen tarve ilmenee mm pettämisenä. Onnekseni tällainen kuvotus on EX.
Ai, minä luulin että täällä puhutaan panomiehistä. Luinpas väärin, hmm.
Kaikki palomiehethän on yksi yhtenäinen ryhmä. Heillä ei ole yksilöllisiä ominaisuuksia.
Ex. Oli sekä palo- että panomies. Ei kiva ei.
[/quote]
Mulla on palomies miehenä, joten tunnen aika paljon muitakin palomiehiä. En pidä heitä keskimääräistä komeampina. Tosin, koska ammatin vuoksi kunnosta on pidettävä huolta, monella on aika hyvä kroppa. Mutta ei kaikilla edes sitä.
He ovat hyvän näköisiä siksi, että opiskelemaan ei edes pääse mikään pulkannaru. Pitää olla fyysisesti hyvässä kunnosa ja pitää kuntoa yllä koko työuran ajan. tse en ole palomiehen vaimo vaan käly. Ihan tavllainen perheenisän tuo siskonmies on. Tunnollinen, kunnollinen, fiksu mutta vähän tunnejäyhä. Juro mies, joka ei turhia hihku, mutta huumorintaju on kohdallaan.
[/quote]
Ohis mutta miten sen niinkun näkee, että ne on hyvännäköisiä, kun niillähän on aina se haalari ja kypärä, eikä niiden alta näy mitään?
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 14:42"]
[/quote]
Mulla on palomies miehenä, joten tunnen aika paljon muitakin palomiehiä. En pidä heitä keskimääräistä komeampina. Tosin, koska ammatin vuoksi kunnosta on pidettävä huolta, monella on aika hyvä kroppa. Mutta ei kaikilla edes sitä.
[/quote]
Itsekin olen seurustellut kahden palomiehen kanssa, jotka juuri poikkeuksellisen hyvännäköisiä. Työkaverit sitten laidasta laitaan, ihan niin kuin missä tahansa ammatissa. Ensimmäisen kohdalla tämä oli yllätys, kun oli myös jostain, mediasta(?) tuo käsitys, että ovat hyvännäköisiä.
Exien työkaverien perusteella luotettavuuden suhteen löytyy myös laidasta laitaan. Niin naistenkaataja-pelimiehiä kuin kilttejä perheenisejäkin.
Eli ei ole mitään yhtenäistä ryhmää, kun "palomiehet". Aivan sama kuin kysyisit millaisia kauppatieteiden maisterit ovat miehenä.
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 14:45"]
[/quote]
[/quote]
Etkö pyöri paikoissa missä niitä pyörii?
t.4
Mä "tunnen" tasan yhden palomiehen, ja se käytti mua seksuaalisesti hyväksi, kun olin teini ja kännissä.
(olin sammunut hänen siskonsa viereen ja siltä tämä sankari kävi sitten minut raahaamassa huoneeseensa, joten MINUA on turha syyttää tapahtuneesta)
Joten ne kaikki on hyväksikäyttäjiä, eikö?
"Mulla on palomies miehenä, joten tunnen aika paljon muitakin palomiehiä. En pidä heitä keskimääräistä komeampina. Tosin, koska ammatin vuoksi kunnosta on pidettävä huolta, monella on aika hyvä kroppa. Mutta ei kaikilla edes sitä."
Samaa mieltä tämän kirjoittajan kanssa. Samanlaisia miehiä kuin muutkin. Puolisoni on ihan tavallinen mies, yhdessä ollaan oltu yli 20 vuotta ja hän on ollut koko sen ajan palomiehen tehtävissä. Tosin tyrkkyjä naisia on ollut matkan varrella ja somessa muutama sitkeä ihailija, mutta eiköhän noita yrittäjiä löydy jokaisen miehen kohdalle. Se on sitten miehestä kiinni lähteekö sitten siihen leikkiin mukaan.
Voiko hyvännäköinen palomies olla uskollinen tavalliselle, söpölle naiselle?
t.ap
Mun palomies on uskollinen ja hyvä puoliso ja hyvä isä. En tiedä, onko hyvännäköinen, ei ainakaan pahannäköinen, mutta varmaan on paremmankin näköisiä.
Tunnen monta muutakin uskollista palomiestä. Ne on ihan tavallisia miehiä, niihin mahtuu niin häntäheikkejä kuin uskollisia ja luotettavia kumppaneita.
Tutustuessani lähemmin palomieheen ja sitä myöten piireihin, on tullut selväksi että uskollisuus on siellä harvinaista.
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 15:44"]
Voiko hyvännäköinen palomies olla uskollinen tavalliselle, söpölle naiselle?
t.ap
[/quote]
:D
Oletko ap teini?
Se, jos mies pettää ei todennäköisesti liity sun tai miehen ulkonäköön millään tavalla,jJos ei puhuta merkittävästä muutoksesta, esim 30kg lihominen tms.
Pettäminen liittyy enemmän luonteeseen kuin ulkonäköön ja yhtä lailla epäluotettavia miehiä voi olla niin vähemmän komeissa kuin niissä syötävän hyvännäköisissä ja yhtä lailla luotettavia. Toki hyvännäköisellä miehellä tarjoutuu sitten tilaisuuksia pettää enemmän.