Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maskittomat ihmiset ns. kaupoissa...

Vierailija
02.09.2021 |

En viitsi Alepassa käydä, kun siellä ei asiakkaat käytä maskia. Jännä, että tuossa kalliimmassa kaupassa kaikilla on maski. Kannan sinne rahani ja meneekin paljon.

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi käyttäisin maskia, kun sekä minut että ympärillä olevat järkevät ihmiset on rokotettu? Ei kai minun tarvitse suojella koronamyönteisiä ihmisiä pitämällä maskia?

Kaikki eivät välttämättä ole vielä saaneet kahta piikkiä.

Perusterveen kaksi rokotetta saaneen riski sairastua vakvasti koronaan on häviävän pieni, lähes olematon. Todennäköisintä varmasti on, että joko saa oireettoman tai lieväoireisen, jos koronaviruksen jossain kohtaa. Joten mitä väliä muiden maskeilla on?

Onko sulla hajuakaan kuinka moni ”perusterve” on oikeasti sairas? Olikos se nyt jotain 2-300000 suomalaista, jotka sairastavat piilevänä kakkostyypin diabetestä? Myös uniapneasta tietämättään kärsiviä on paljon.

Se on totta, mutta usein näillä on myös ylipainoa, En tuossa omassa viestissäni maininnut olevani itse normaalipainoinen ja pikemminkin hoikka. Veikkaan, että omilla elintavoillani piilevän kakkostyypin diabeteksen riski on vähäinen, ja koska asuinkumppanini ovat raportoineet minun olevan hiljainen nukkuja, ei taida uniapneakaan olla todennäköinen. Toki jos olisin ylipainoinen perusterve, olisin vähän enemmän huolissani koronasta.

Mutta vaikka jonkinlainen riski piilevästä diabeteksesta olisikin, en kuitenkaan halua elää loppuikääni koronarajoitusten vankina. Olen ottanut rokotteet, eli olen tehnyt voitavani - en halua loppuikääni vältellä läheisiäni, jättää menemättä kulttuuritapahtumiin, pelätä ja lymyillä maskin kanssa ruokakaupan hyllyjen välissä ja ahdistua jokaisesta ohikulkijasta ja olla paniikissa jokaisesta "maskittomasta". Tietenkin täydellisen suojankin voisi saada, mutta edellyttäisi loppuelämän eristäytymistä ja ikuista ffp-maskien käyttöä. Koen, että elämänlaatu kärsisi siitä niin paljon, ettei se olisi elämisen arvoista elämää.

Uniapnea ja diabetes eivät todellakaan ole pelkästään lihavien sairauksia.

Vierailija
82/87 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maski hulluus voisi alkaa loppua jo. En enää rokotettuna käytä maskia vaikka olisi minkälaiset maski taulut kauppojen ovilla. En ole koko koronan aika uskonut noihin sivuista valskaaviin muovi rätteihin koronaa estävänä. Kyllä sen maskin kanssa saa jos on saadakseen. Jos oireettomana sitä levittää niin mitä se maski muka estää. Jos tuntuu ettei ole ihan terve olotila käytän maskia vain siinä tapauksessa ja terveyskeskusten odotustilassa, sairaalassa. Kuitenkin hienoa että maski jää pysyväksi, käytetään tarpeen ja tilanteen mukaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistutus teille vuoden takaa miten puhuitte maskittomista.

Vierailija
84/87 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump! Trump!

Vierailija
85/87 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 rokotetta edelleen :D Hengissä ollaan vaikka koronan sairastin ja vuosi sitte media pelotteli kuolemalla ja teho-osastolle joutumisella jatkuvasti. Vieläkö löytyy ihmisiä jotka haukkuu rokottamattomia? Viime syksynä ja keväälläkin sai kuulla jatkuvasti haukkumista.

Vierailija
86/87 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse rokottamattomana ja maskittomana ymmärrän median voimakkaan aivopesun vaikutuksen ihmisiin mutta en silti unohda tätä eikä unohda moni muukaan miten meitä kohdeltiin. Hävetkää jos osaatte.

Vierailija
87/87 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse rokottamattomana ja maskittomana ymmärrän median voimakkaan aivopesun vaikutuksen ihmisiin mutta en silti unohda tätä eikä unohda moni muukaan miten meitä kohdeltiin. Hävetkää jos osaatte.

Korona jyllää edelleen. Se ei ole vielä taakse jäänyttä aikaa. Kuin joku kurkkii nurkan takaa. Varuillani olen aina vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi