Maskittomat ihmiset ns. kaupoissa...
En viitsi Alepassa käydä, kun siellä ei asiakkaat käytä maskia. Jännä, että tuossa kalliimmassa kaupassa kaikilla on maski. Kannan sinne rahani ja meneekin paljon.
Kommentit (87)
Maski hulluus voisi alkaa loppua jo. En enää rokotettuna käytä maskia vaikka olisi minkälaiset maski taulut kauppojen ovilla. En ole koko koronan aika uskonut noihin sivuista valskaaviin muovi rätteihin koronaa estävänä. Kyllä sen maskin kanssa saa jos on saadakseen. Jos oireettomana sitä levittää niin mitä se maski muka estää. Jos tuntuu ettei ole ihan terve olotila käytän maskia vain siinä tapauksessa ja terveyskeskusten odotustilassa, sairaalassa. Kuitenkin hienoa että maski jää pysyväksi, käytetään tarpeen ja tilanteen mukaan.
Muistutus teille vuoden takaa miten puhuitte maskittomista.
0 rokotetta edelleen :D Hengissä ollaan vaikka koronan sairastin ja vuosi sitte media pelotteli kuolemalla ja teho-osastolle joutumisella jatkuvasti. Vieläkö löytyy ihmisiä jotka haukkuu rokottamattomia? Viime syksynä ja keväälläkin sai kuulla jatkuvasti haukkumista.
Itse rokottamattomana ja maskittomana ymmärrän median voimakkaan aivopesun vaikutuksen ihmisiin mutta en silti unohda tätä eikä unohda moni muukaan miten meitä kohdeltiin. Hävetkää jos osaatte.
Vierailija kirjoitti:
Itse rokottamattomana ja maskittomana ymmärrän median voimakkaan aivopesun vaikutuksen ihmisiin mutta en silti unohda tätä eikä unohda moni muukaan miten meitä kohdeltiin. Hävetkää jos osaatte.
Korona jyllää edelleen. Se ei ole vielä taakse jäänyttä aikaa. Kuin joku kurkkii nurkan takaa. Varuillani olen aina vaan.
Uniapnea ja diabetes eivät todellakaan ole pelkästään lihavien sairauksia.