Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maskittomat ihmiset ns. kaupoissa...

Vierailija
02.09.2021 |

En viitsi Alepassa käydä, kun siellä ei asiakkaat käytä maskia. Jännä, että tuossa kalliimmassa kaupassa kaikilla on maski. Kannan sinne rahani ja meneekin paljon.

Kommentit (87)

Vierailija
41/87 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kotikaupungissani Lidl on se kauppa, jossa näkee eniten maskittomia. Eikä ihme, kun ei ole enää Siwoja eikä Valintataloja - niissähän se kansanosa muuten asioisi. 

Vierailija
42/87 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on kiva peittää kasvonsa kangasmaskilla piiloutuakseen, muutoin en maskia käytä. Paitsi sairaalassa ja lääkärissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/87 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa ostokset ja lakkaa pyörimästä viruksinesi kaupoissa ap.

Vierailija
44/87 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin ne rokotteet vain sen takia, että luvattiin että sitten päästään maskeista ja rajoituksista.

Joten en todellakaan enää käytä maskia kun kerran rokotukset on kaikille tarjottu (tässä kaupungissa) ja itsekin olen ne jo ottanut.

Täysin samaa mieltä enkä aio enää maskia käyttää muuta kuin erikoistapauksissa. Kaikki rokottamattomat sairastakoot koronan enkä aio niiden takia maskia pitää loputtomiin. Jos rokotettuna saan koronan niin ei ainakaan teholle pitäisi joutua. Minulla AZ:n ja P:n coctaili vielä ja otan tehosteenkin heti kun mahdollista. En ole kahteen kuukauteen enää maskia käyttänyt muuta kuin on pakkotilanteessa ahtaissa tiloissa julkisissa kulkuneuvoissa mikä on ollut täynnä kakaroita kun on ollut pakko aamulla niissä kulkea. Kun ne eivät voi kahta pysäkin väliä polkea pyörällä vaikka vielä on kesä vaan pitää ahtautua bussiin. Niin järkyttävän laiskaa on nuoriso että mitähän noista oikein vielä tulee. 

Vierailija
45/87 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut 2 rokotetta ja silti käytän kaupassa maskia.. Onneksi omassa kaupassa ainakin viimeksi oli maskillisia.

Tämä ketju taas... Huoh.

Vierailija
46/87 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelisitte, jos tietäisitte, että eräs elinsiirtokirurgi ei pidä maskia ihmisten ilmoilla siviilissä liikkuessaan?

Vierailija
47/87 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kohta käytä maskia enää ollenkaan kun iho menee niin paskaan kuntoon.

Vierailija
48/87 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut 2 rokotetta ja silti käytän kaupassa maskia.. Onneksi omassa kaupassa ainakin viimeksi oli maskillisia.

Tämä ketju taas... Huoh.

Ihan hyvä jos sinä tykkäät käyttää niin käytä ihmeessä vaikka lopun ikääsi. Minä en ainakaan käytä. Aina parempi jos kaikilla muilla on turpasuojat niin voi käyskennellä huolettomasti ilman maskeja. 

Vierailija
49/87 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä olen kansssi samaa mieltä, että alepa on "niin sanottu" kauppa. En tod. asioi siellä ;)

Vierailija
50/87 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ajattelisitte, jos tietäisitte, että eräs elinsiirtokirurgi ei pidä maskia ihmisten ilmoilla siviilissä liikkuessaan?[/quote

Eihän ne ennenkään ole kulkeneet maskit naamalle liimattuina. Ajattelisin että siinäpä erittäin älykäs elinsiirtokirurgi. 

Vierailija
51/87 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en sellaisessa happivajauksessa muovikelmun läpi hengittäessä en ala elää niin että pääkään ei toimi. Pystyn tasan 10 minuuttia sitä pitämään ja sitten tukehdun. Jos en puhu enkä yski niin sen pitäminen on ihan turhaa kun ei pärskeet lennä. Pidän suuni kiinni. 

Vierailija
52/87 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ajattelisitte, jos tietäisitte, että eräs elinsiirtokirurgi ei pidä maskia ihmisten ilmoilla siviilissä liikkuessaan?[/quote

Eihän ne ennenkään ole kulkeneet maskit naamalle liimattuina. Ajattelisin että siinäpä erittäin älykäs elinsiirtokirurgi. 

No sitäpä juuri ja siksi koitankin tässä herättää ajattelemaan. Jos hänen kaltaisetkaan ei pidä, niin miksi te pidätte? Minäkään en pidä. Ei ne auta ja itse asiassa pahentavat vain tätä meidän tilannetta osaltaan.

Vierailija
53/87 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskeista ei ole sanottavaa hyötyä virustautien ehkäisyssä. Pisaralevitystä hieman vähentää, mutta ilman mukana kulkevia viruksia ei estä yhtään. Maskit ovat nykyään vain kulissi ja on parempi että kulissit kaadetaan.

Vierailija
54/87 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se korona sitten leviää maskeista huolimatta niin sitä ihmettelen. Valskaavat ne ne maskit sivuilta ja ihmisiä vain huijataan muka liialliseen turvallisuuden tunteeseen niillä maskeilla. 

Vierailija
55/87 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ota rokotetteita enkä ole kertaakaan käyttänyt maskia.

Wau kuinka,rohkeaa!

Vierailija
56/87 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireettomat tartuttaa hyvin vähän. Jopa Pyhä Fauci sanoi vielä tammikuussa 2021, että koko hengitystiesairausten historiassa oireettomat eivät koskaan toimineet epidemioiden "moottoreina".

Mitä tulee "oireettomista alkaneisiin tartuntaketjuihin", niin kauan kuin koronatestaamisen kultastandardi on testi, joka ihan todistetusti antaa positiivisen mm. kokispullosta ja kiivihedelmästä, en ota tosissani.

Vierailija
57/87 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulisseilla on ohjattu ihmisiä ennenkin. 

Vierailija
58/87 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos maski on hyödytön, niin miksi vaivautua käyttämään? Mitään tutkimustahan ei vieläkään ole maskien toimivuudesta yleisessä käytössä ole. Samat ihmiset vaatii kunnioittamaan tiedettä ja asiantuntijoita, mutta samalla ovat valmiita hyppimään tutkimattomien hypoteesien varassa.

Jos maski on taas hyödyllinen, sitä vähemmän sitä pitäisi rokotettujen käyttää. Israelin ongelma on juuri siinä, että rokotteiden teho on laskenut ja nyt porukka on taas pahasti sairaana. Sen sijaan rokotuksen jälkeen pitäisi juuri alkaa elämään, ottaa mahdollinen korona vastaan ja sairastaa se lievänä tautina. Sitä kautta se immuniteetti tulisi oikeasti ja elimistö osaisi oikeasti jatkossakin pitää koronaa vain lievänä flunssana.

Niin tai näin, maskit pois vähintään rokotetuilta ja sairastaneilta!

Itse jätin maskin pois jokunen aika sitten. Äkkiä siihen tottui. En edes kiinnitä huomiota kaupassa siihen, katsooko joku vai ei. Alussa pelkäsin, että joku tulee sanomaan jotain. Ei tule. Ja jos tulee, niin sitten tulee. Saan kyllä sanottua jotain takaisin.

Vierailija
59/87 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kävin kaupassa, ensimmäinen kerta tällä viikolla, eikä yhdelläkään asiakkaalla ollut maskia. Ei ollut viime kerrallakaan, eikä sitä ennenkään.

Vierailija
60/87 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei ole Alepaa. En käytä maskia,asioin kauppakeskuksessa, jossa on mm. Citymarket

Huomenna taas kolahtaa kunta-alan eläke ja menen shoppailemaan. Kiitos kun jaksat rehkiä työelämässä. Eläkkeellä on ihanaa.

Niin on...eikä tarvi odotella eläkepäivää, voi käyttää niitä töissä tienaamiaan metallialalla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän