Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maskittomat ihmiset ns. kaupoissa...

Vierailija
02.09.2021 |

En viitsi Alepassa käydä, kun siellä ei asiakkaat käytä maskia. Jännä, että tuossa kalliimmassa kaupassa kaikilla on maski. Kannan sinne rahani ja meneekin paljon.

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kävin Prismassa, Lidlissä, Tokmannilla, Suomalaisessa kirjakaupassa ja Lindexillä. Lisäksi matkustin bussilla ja kävin hammaslääkärissä. Ai niin ja R-kioskilla. En koskaan käytä maskia eikä ole rokotettakaan. Kukaan ei koskaan kommentoi mitään.

Vierailija
22/87 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ota rokotetteita enkä ole kertaakaan käyttänyt maskia.

Sama tässä. Ei ole pakko, niin ei tarvitse käyttää. Ja jos tulisi pakolliseksi, niin tilaan ostokset himaan.

Ja ne kitisijät ovat varmasti kaikki rokotettu, niin en kyllä ymmärrä mitä heitä vaivaa jos rokote kerran niin hyvä jne…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliit kaupat ovat yksi keino välttää maskittomia, joista osa puskee lisäksi kassalla ihan kiinni. Olen tuosta jälkimmäisestä usealle huomauttanut, ottavat yleensä jonkun taka-askeleen (olen mies).

Mutta paras keino pk-seudulla on käyttää vain vauraiden lähiöiden kauppoja. Vauraiden ja väestöltään homogeenisten. Kukaan ei tule iholle ja maskeja käyttävät lähes kaikki. Lisäksi näillä vaurailla seuduilla koronan esiintyvyys on ollut koko epidemian aikana vähäistä.

Vierailija
24/87 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi käyttäisin maskia, kun sekä minut että ympärillä olevat järkevät ihmiset on rokotettu? Ei kai minun tarvitse suojella koronamyönteisiä ihmisiä pitämällä maskia?

Maski ei suojaa, mutta ei suojaa rokotekaan. Paitsi molemmat ehkäisee kyllä väestönkasvua.

Vierailija
25/87 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin ne rokotteet vain sen takia, että luvattiin että sitten päästään maskeista ja rajoituksista.

Joten en todellakaan enää käytä maskia kun kerran rokotukset on kaikille tarjottu (tässä kaupungissa) ja itsekin olen ne jo ottanut.

Ja itse en juuri tuon takia niitä ota. Pelkästään siksi, että paperilla näyttää rokotekattavuus hyvältä, vaikka todellista suojaa rokotteesta ei ole. Miksi niin tekisin.

Vierailija
26/87 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap et suojaa itseäsi? Käytä järeämpää maskia! Tämä on itsekkyyden huippu: Pelokkaat vaatii toisia kulkemaan maskeissa, vaikka voisivat ratkaista itse ongelmansa. En ole tähän ikään ennen nähnyt, että näin kehdataan vaatia toisilta jatkuvaa epämukavuutta oman terveyshysterian varjolla ja vielä asiassa, jonka voisi hoitaa itse.

Lopettakaa ne maskien käytöt. Ihan oikeasti. Ei tää voi olla totta, että porukka oikeasti painaa niissä edelleen kuin lammaslauma. Ne maskit piti olla väliaikaisesti tovin, nyt te vaan menette ne naamalla. Haluatteko käyttää niitä loppuikänne? Miettikää tarkkaan millaisen maailman haluatte.

Vierailija
27/87 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin ne rokotteet vain sen takia, että luvattiin että sitten päästään maskeista ja rajoituksista.

Joten en todellakaan enää käytä maskia kun kerran rokotukset on kaikille tarjottu (tässä kaupungissa) ja itsekin olen ne jo ottanut.

Niitä on kuule varattu seitsemän per henkilö. Oletko valmis ottamaan kaikki? Vai kannattaisiko äänestää jaloillaan ja olla suostumatta moiseen?

Vierailija
28/87 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on ns. kaupat?

Vierailija
29/87 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi käyttäisin maskia, kun sekä minut että ympärillä olevat järkevät ihmiset on rokotettu? Ei kai minun tarvitse suojella koronamyönteisiä ihmisiä pitämällä maskia?

En ota rokotetta, mutta siitä huolimatta en todellakaan edellytä tai toivo ihmisten suojelevan minua maskeillaan. Pikemminkin päin vastoin; eläkää kuten vuonna 2019.

Niin minäkin teen.

Vierailija
30/87 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät välttämättä ole vielä saaneet kahta piikkiä.

Muista että se koronavirus on kooltaan sadasosa hiuksen paksuudesta. Pääsee kyllä sinun keuhkoihisi myös silmien kautta.

Vierailija
31/87 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkälle on kiva jatkaa? Missä menee teidän jokaisen oma raja, mihin asti olette valmiita antaa tän kaiken mennä?

Mitä jos aletaan vaatia kaasunaamarit ja rokote joka kuukausi?

Testi joka päivä vaikka olisi rokotettu?

Vai pitäisikö jo jokaisen tajuta, mitä tämä on?

Onko tässä terveydestä/sairauden torjunnasta kyse vai jostain ihan muusta?

Vierailija
32/87 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maski naamalle!

Vierailija
33/87 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunkekaa se maski jo perseeeseenne!

Vierailija
34/87 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sanotut kaupat? Mitä ovat ne oikeat kaupat?

Vierailija
35/87 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muovipussi…

Vierailija
36/87 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkälle on kiva jatkaa? Missä menee teidän jokaisen oma raja, mihin asti olette valmiita antaa tän kaiken mennä?

Mitä jos aletaan vaatia kaasunaamarit ja rokote joka kuukausi?

Testi joka päivä vaikka olisi rokotettu?

Vai pitäisikö jo jokaisen tajuta, mitä tämä on?

Onko tässä terveydestä/sairauden torjunnasta kyse vai jostain ihan muusta?

Tuota oikeasti jokaisen tulisi miettiä. Mihin asti sinulle riittää?

Vierailija
37/87 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä maskia vaan järkeäni. Vältän ihmispaljoutta ja asioin kaupoissa ym. muulloin kuin ruuhka-aikana. En käy baareissa, elokuvissa tai muissa yleisötilaisuuksissa. Elän niin tavallusta elämää kuin mahdollista. Maskia voisin kuvitella käyttäväni mm. mennessäni lääkärikäynnille jos sairastun.

Vierailija
38/87 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on ns. kaupat??

Vierailija
39/87 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään lähikaupassa, ja reilusti yli puolet ihmisistä ei piilotellut kasvojaan. Upeaa :)

Vierailija
40/87 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota rokotetta enkä pelkää koronaa. Käytän maskia koska olen ruma. On ihanaa ollut kun on voinut peittää tämä oksettava naama. Varmaan kys sitten kun maskisuositus loppuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi