Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä vaimoa

Vierailija
07.10.2014 |

Hän ei tee koskaan aloitetta seksiin ja lähes joka kerta keksii syitä kieltäytyä, jos minä teen. Ei anna koskea erogeenisille alueille koskaan. Muuten kyllä haluaa syliin, halauksia, hierontaa ja muuta kosketusta ja läheisyyttä.

On sanonut, että olen hyvä sängyssä, enkä ajattele sen aikana vain itseäni, vaan otan hänet huomioon myös. Ei silti vaikuta nauttivan seksistä kovin paljon tai innostu siitä oikeastaan koskaan.

Jos totean ilman syyttelyä hänen olevan aika haluton, vetää siitä kauheat herneet nenäänsä. Saattaa alkaa itkemään ja sanoo, ettei hän ole haluton, vaan pelkästään väsynyt, stressaantunut, aika on väärä tai jokin muu selitys. Haukkunut minut kunnolla, "kun en sitä tajua, vaan luulen haluttomaksi". Siis mitä hittoa? Tätä on jatkunut jo vuosia, miten muka voi aina olla väsynyt tai väärä aika vuosien ajan. Edes lapsia ei ole. Ei muistakaan miehistä ole sen enempää kiinnostunut.

Eikö hän vain voi myöntää asiaa, vai onko tämä jokin asia mitä en tajua naisista?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se seksi on kahden kauppaa siinä missä muukin suhde. Jos ei vaimosi pistä tikkua ristiin seksielämänne korjaamiseksi, niin huonolta näyttää. Yksin et voi sitä korjata.

Vierailija
62/65 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en niin kovasti välitä seksistä ja tuli tunne, että pystyn samaistumaan hyvin vaimoosi. En vain välitä siitä. Olen lisäksi hyvin tunnepohjainen ihminen ja tuntuu, ettei mikään mahti maailmassa saa minua kiihottumaan ja haluamaan seksiä jos en sitä itse alunperin ole halunnut. Koen seksin myöskin niin, että annan ja jaan itseni jonkun kanssa. Olen erakkomainen luonteeltani, joten seksi vie aina kovasti voimia versus jos hoidan homman yksinäni. Pidän ja koen kuitenkin kaikenlaista muunlaista läheisyyttä ihanana asiana, josta saan voimaa ja pitkäkestoista onnea. 

Usein olen pahoillani tästä mieheni vuoksi. Hän saattaa usein olla useita viikkoja tai jopa kuukauden ilman seksiä. Alkoholi toimii mulla kyllä niin, että se auttaa haluamaan. Mies on huomannut tämän ja on pahoillaan, etten halua häntä kuin alkoholin vaikutuksen alaisena. Itse koen sen niin, että haluan häntä kyllä, mutta mulla ei ole voimia harrastaa seksiä ellen ole juonut edes muutamaa lasia viiniä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä lopettamaan e-pillerit ja aloittamaan sinkin syönti. Vaimosi kuulostaa nimittäin ihan samalta kuin minä ennen lapsia. Seksi ei vaan kiinnostanut. Nykyään kiinnostaa ainakin ovulaation aikaan ja sinkkiä kun syön, niin muulloinkin. Mies on todellakin eron huomannut!

Vierailija
64/65 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiekkavaginat hiiteen ja  OIKEILLE  naisille , mm velat , mahdollisuuus.

Miksi miehet roikkuu näissä ämmissä?

Vierailija
65/65 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 13:35"]

Pyydä lopettamaan e-pillerit ja aloittamaan sinkin syönti. Vaimosi kuulostaa nimittäin ihan samalta kuin minä ennen lapsia. Seksi ei vaan kiinnostanut. Nykyään kiinnostaa ainakin ovulaation aikaan ja sinkkiä kun syön, niin muulloinkin. Mies on todellakin eron huomannut!

[/quote]

Miten aloitukseen littyy porsiminen , ylikansoitetulla planeetalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän