Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä vaimoa

Vierailija
07.10.2014 |

Hän ei tee koskaan aloitetta seksiin ja lähes joka kerta keksii syitä kieltäytyä, jos minä teen. Ei anna koskea erogeenisille alueille koskaan. Muuten kyllä haluaa syliin, halauksia, hierontaa ja muuta kosketusta ja läheisyyttä.

On sanonut, että olen hyvä sängyssä, enkä ajattele sen aikana vain itseäni, vaan otan hänet huomioon myös. Ei silti vaikuta nauttivan seksistä kovin paljon tai innostu siitä oikeastaan koskaan.

Jos totean ilman syyttelyä hänen olevan aika haluton, vetää siitä kauheat herneet nenäänsä. Saattaa alkaa itkemään ja sanoo, ettei hän ole haluton, vaan pelkästään väsynyt, stressaantunut, aika on väärä tai jokin muu selitys. Haukkunut minut kunnolla, "kun en sitä tajua, vaan luulen haluttomaksi". Siis mitä hittoa? Tätä on jatkunut jo vuosia, miten muka voi aina olla väsynyt tai väärä aika vuosien ajan. Edes lapsia ei ole. Ei muistakaan miehistä ole sen enempää kiinnostunut.

Eikö hän vain voi myöntää asiaa, vai onko tämä jokin asia mitä en tajua naisista?

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 01:33"]Ei niskaan kiinnostaisi pätkääkään. Seksi sattuu lähes aina ja mieheni tietää sen. Tää ongelma on ollut mulla aina. Lisäksi masennusta, joka johtuu osittain myös tästä seksiongelmasta. Silti välillä mies ihmettelee, että miksi en halua häntä. Hoitelen hänet kuitenkin usein muulla tavalla, koska rakastan häntä. En vain halua seksiä, koska kivut on vieneet halut. Voi ihan hyvin olla, että vaimosi haluttomuus johtuu masennuksesta - nyt vaan selvittämään mistä masennus johtuu. Onko hänellä ehkä ollut sinua ennen huonoja seksikokemuksia, joiden takia nyt haluton? Suosittelen juttelemaan oikein kunnolla.
[/quote]

*Siis ei muakaan kiinnostaisi pätkääkään, kiitos autocorrect tästä...

Vierailija
22/65 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi helpompi ymmärtää minkälaisesta ongelmasta on kyse, jos kertoisit miten usein te sitten käytännössä harrastatte seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"She's just not that into you"?

Vierailija
24/65 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 01:26"]

Mä taas uskon, että nainen on oikeasti epävarma, koska ei pidä itseään viehättävänä alastomana. Hän ei välttämättä usko, että voi olla haluttava sun silmissä. Olen nainen ja nuoruuden kokemusta vastaavasta on.

Voisit vaikka panostaa naisen ulkonäön kehumiseen. Mutta sellaisina hetkinä, ja päivinä, kun et aio ehdotella seksiä, muuten nainen saattaa ajatella että sanot vain taka-ajatuksien vuoksi.

[/quote]

Olen tuotakin ajatellut. Hän normaalisti riisuu niin, etten näe häntä alastomana. Esim. aina kääntää minulle selkänsä, kun riisuu rintaliivit. Kysyin miksi hän ei anna minun nähdä ja hän sanoi vain, että tuntuu hassulta, jos joku katselee. Olen sanonut, että haluan katsella häntä, mutta ainoastaan seksin aikana näen hänet alastomana. Silloin ja heti seksin jälkeen häntä se ei tunnu haittaavan, vaikka haluaakin valot sammuttaa yleensä kokonaan seksin ajaksi.

Olen sanonut monesti kauniiksi, seksikkääksi, kehunut vartaloakin monta kertaa. Hän ei tunnu pitävän itseään hyvännäköisenä, mutta mielestäni kuitenkin uskoo, että minä ajattelen niin.

Yleisolemus hänellä on hyvin ei-seksuaalinen. Pukeutuu aina mukavuushaluisesti löysiin vaatteisiin, ei pidä suudelmista, vaikka läheisyydestä kylläkin. Ei kiihotu, jos häntä koskettelee, vaikka en mitenkään tökerösti ole heti kiinni rinnoissa tai muilla erogeenisillä alueilla. Ei suostu mihinkään aktiivisuuteen, mikä on minusta vähän outoa. Siis ei suostu olemaan päällä, antamaan suuseksiä tai mitään missä pitäisi jotenkin osallistua muuten kuin paikallaan olemalla. Ei vaikuta siltä, että seksi inhottaisi, koska on usein positiivisella tuulella sen aikana, mutta ei kuitenkaan innostu siitä.

Voihan vika olla siinäkin, että kyse on minusta. Haluaa kyllä paljon läheisyyttä kanssani ja huomiotani. Olen ajatellut, että hän on vain haluton. Ei ole halukas tekemään mitään asialle, vaihtamaan pilleriä, vaihtamaan ehkäisyä, puhumaan siitä lääkärille tms. Olen kyllä kaikkea ehdottanut.

Vierailija
25/65 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärrän sun vaimoa. Taustalla suurimpina syinä meillä mun huono itsetunto ja miehen pettäminen aiemmin, josta käytännössä syytti mua. Syitä voi olla niin monia, mutta sen vaimon kans sulla pitäis asiaa käydä läpi...

Vierailija
26/65 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotikasvatus voi myös vaikuttaa, syvään juurtunut käsitys siitä et seksi on jollain lailla paha asia.

Vierailija
27/65 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, se on jotain mitä et ymmärrä naisista. :)

Asia on naisellesi kova paikka ja hän potee aiheesta syyllisyyttä. Asia on liian arka puhuttavaksi, joten ole hienotunteinen äläkä keskustele aiheesta noin suoraan. Rouvalla varmaan on jostain syystä henkisesti paha olo. Ja kun naisilla on henkisesti paha olo, he eivät halua seksiä. Muuten kyllä läheisyys ja kosketus tulee silloin erityisesti tarpeeseen. Hellyys ja haliminen on erinomainen idea jokaiseen päivään, mutta ne myös ylläpitävät läheisyyttä kuivan kauden tullen.

Väsynyt nainen ei myöskään halua seksiä. Paras hetki lähestyä on kun univelat on nukuttu pois ja viikkosiivous tehty. :)

Vierailija
28/65 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minkä ikäinen vaimosi on?

Vaikuttaa siltä että hän ei ole vielä löytänyt itseään seksuaalisesti.

Vierailija
29/65 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tossa mieleen että jos hieronta yms. Muunlainen kosketus kelpaa ja hän sitä haluaa niin aloita siitä. Ei sen heti ole pakko seksiin johtaa mutta hyvä alku se hierontakin on. Suosittelen. Mulla joku aika sitten oli vaivaantunut olo alasti, miehen lähellä. Ja kun hän muutsmana iltana hieroi selkää ja jalkoja tosi nätisti niin totuin taas kosketukseen. Kokeile!

Vierailija
30/65 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 01:50"]

Minä ymmärrän sun vaimoa. Taustalla suurimpina syinä meillä mun huono itsetunto ja miehen pettäminen aiemmin, josta käytännössä syytti mua. Syitä voi olla niin monia, mutta sen vaimon kans sulla pitäis asiaa käydä läpi...

[/quote]

Olen käynyt monta kertaa keskustelua, mutta se ei etene mihinkään. Sanoo aina, että häntä kyllä haluttaa, mutta työasiat stressaa tai illalla väsynyt, tai milloin mitäkin syytä miksi ei vain sovi. Mutta ei sen enempää tunnu haluavan lomallakaan ja ihan sama mihin aikaan päivästä ehdottaa, joten selitykset tuntuvat valheilta. Mitään ei suostu kokeilemaan asiaa korjatakseen, vaikka olen monesti pyytänyt, että yrittäisimme jotain.

Vierailija
31/65 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun vaimo selvästi tarvitsee nyt jotain. (Kuten sinäkin, tietysti, mut keskityn nyt vaimoon.) Kaikki ei ole hyvin mut vaikea tässä on keksiä mistä on kyse. Hyviä ehdotuksia on tullut. Läheisyys ilman odotuksia seksistä, hieronta, huomiointi muutenkin.. mut JOS onkin jotain syvää traumaa oman kehon/seksuaalisuuden suhteen niin sitä ei välttämättä tiedosta tai myönnä -itselleenkään- vaikka tiedostaisikin. Jospa hän tarvitsisi ihan ammattiapua? Terapiaa, psykologin kansas juttelua, jotain sellaista. Mutta miten hienotunteisesti ja hänelle sopivalla tavalla ottaa asia esiin, siinäpä voikin olla pulma. Masentuneet kun loukkaantuvat herkästi.

Vierailija
32/65 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se hiekkapillu. Rapisee kohta koko värkki pois

Vierailija
33/65 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Veikkaan et jonkinlaista hormonaalista epätasapainoa sit vaimolla on, jos ei mitään selkeää nimettävää syytä löydy. Kilpirauhanen kunnossa? Normaali kuukautiskierto? Hormonaalinen ehkäisy voi kyllä poistaa halut aika tehokkaasti. Arginiini tulee ekana mieleen mitä vois kokeilla ravintolisistä. Vaivaako vaimoa asia itseään?

Vierailija
34/65 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 01:48"][quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 01:26"]

Mä taas uskon, että nainen on oikeasti epävarma, koska ei pidä itseään viehättävänä alastomana. Hän ei välttämättä usko, että voi olla haluttava sun silmissä. Olen nainen ja nuoruuden kokemusta vastaavasta on.

Voisit vaikka panostaa naisen ulkonäön kehumiseen. Mutta sellaisina hetkinä, ja päivinä, kun et aio ehdotella seksiä, muuten nainen saattaa ajatella että sanot vain taka-ajatuksien vuoksi.

[/quote]

Olen tuotakin ajatellut. Hän normaalisti riisuu niin, etten näe häntä alastomana. Esim. aina kääntää minulle selkänsä, kun riisuu rintaliivit. Kysyin miksi hän ei anna minun nähdä ja hän sanoi vain, että tuntuu hassulta, jos joku katselee. Olen sanonut, että haluan katsella häntä, mutta ainoastaan seksin aikana näen hänet alastomana. Silloin ja heti seksin jälkeen häntä se ei tunnu haittaavan, vaikka haluaakin valot sammuttaa yleensä kokonaan seksin ajaksi.

Olen sanonut monesti kauniiksi, seksikkääksi, kehunut vartaloakin monta kertaa. Hän ei tunnu pitävän itseään hyvännäköisenä, mutta mielestäni kuitenkin uskoo, että minä ajattelen niin.

Yleisolemus hänellä on hyvin ei-seksuaalinen. Pukeutuu aina mukavuushaluisesti löysiin vaatteisiin, ei pidä suudelmista, vaikka läheisyydestä kylläkin. Ei kiihotu, jos häntä koskettelee, vaikka en mitenkään tökerösti ole heti kiinni rinnoissa tai muilla erogeenisillä alueilla. Ei suostu mihinkään aktiivisuuteen, mikä on minusta vähän outoa. Siis ei suostu olemaan päällä, antamaan suuseksiä tai mitään missä pitäisi jotenkin osallistua muuten kuin paikallaan olemalla. Ei vaikuta siltä, että seksi inhottaisi, koska on usein positiivisella tuulella sen aikana, mutta ei kuitenkaan innostu siitä.

Voihan vika olla siinäkin, että kyse on minusta. Haluaa kyllä paljon läheisyyttä kanssani ja huomiotani. Olen ajatellut, että hän on vain haluton. Ei ole halukas tekemään mitään asialle, vaihtamaan pilleriä, vaihtamaan ehkäisyä, puhumaan siitä lääkärille tms. Olen kyllä kaikkea ehdottanut.
[/quote] miten sä oot tommosen a-seksuaalin kans yhteen päätynyt ?

Vierailija
35/65 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 01:55"]On, se on jotain mitä et ymmärrä naisista. :)

Asia on naisellesi kova paikka ja hän potee aiheesta syyllisyyttä. Asia on liian arka puhuttavaksi, joten ole hienotunteinen äläkä keskustele aiheesta noin suoraan. Rouvalla varmaan on jostain syystä henkisesti paha olo. Ja kun naisilla on henkisesti paha olo, he eivät halua seksiä. Muuten kyllä läheisyys ja kosketus tulee silloin erityisesti tarpeeseen. Hellyys ja haliminen on erinomainen idea jokaiseen päivään, mutta ne myös ylläpitävät läheisyyttä kuivan kauden tullen.

Väsynyt nainen ei myöskään halua seksiä. Paras hetki lähestyä on kun univelat on nukuttu pois ja viikkosiivous tehty. :)

[/quote] yleistäminen se kivaa on tittididii. Minä halusin seksiä 20kertaa päivässä pahimpina masennuskausina ja nimenomaan kunnon pervoo seksiä enkä mitää hellyyttä

Vierailija
36/65 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 01:55"]

On, se on jotain mitä et ymmärrä naisista. :)

Väsynyt nainen ei myöskään halua seksiä. Paras hetki lähestyä on kun univelat on nukuttu pois ja viikkosiivous tehty. :)[/quote]

Potee kyllä syyllisyyttä siitä, että jään usein ilman seksiä ja on sen sanonutkin. Olen aina sanonut, ettei tarvitse olla seksiä, jos häntä ei haluta. Olen yrittänyt olla hienotunteinen, vaikka suoraan seksistä puhunkin. Muutamaan kertaan olen sanonut vuosien varrella suoraan, että asia on minulle tärkeä ja toisinaan tilanne tuntuu raskaalta kestää.

Joskus hän on sanonut, että ehkä minun pitäisi olla sellaisen kanssa, joka haluaa useammin. Olen sanonut, että haluan olla hänen kanssaan. Hän kyllä aistii sen, etten ole seksin suhteen tyytyväinen.

Nyt alkaa tuntua siltä, että paineet asiasta saattavat olla suurin ongelma.

Vierailija
37/65 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
38/65 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän joskus muita syitä koska mies ei ymmärrä miksi en halua. Siis ei usko että en vain halua, ilman erityistä syytä. Mahtaako vaimo olla tosiaan jotenkin masentunut tai tyytymätön elämäänsä? Naisilla tuo henkinen puoli on niin suuresti vaikuttava asia... Varsinkin jos on yhtään pohdiskelevaa tyyppiä, kuten itse olen. Sinänsä hyvä miettiä tätä kun itsellä samaa ongelmaa. Miksi teillä ei ole lapsia muuten? Jos saa kysyä.

Vierailija
39/65 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 02:29"]

Mä käytän joskus muita syitä koska mies ei ymmärrä miksi en halua. Siis ei usko että en vain halua, ilman erityistä syytä. Mahtaako vaimo olla tosiaan jotenkin masentunut tai tyytymätön elämäänsä? Naisilla tuo henkinen puoli on niin suuresti vaikuttava asia... Varsinkin jos on yhtään pohdiskelevaa tyyppiä, kuten itse olen. Sinänsä hyvä miettiä tätä kun itsellä samaa ongelmaa. Miksi teillä ei ole lapsia muuten? Jos saa kysyä.

[/quote]

On tyytymätön. Opiskeli pitkään eikä saanut koulutuksen mukaista työtä. Sen jälkeen ollut masentunut. On sellainen kaikesta herkästi stressaava ja pohdiskelija. Aluksi lapsien esteenä on ollut opiskelut ja nyt asiasta ei olla pahemmin puhuttu, mutta varmasti kumpikaan ei halua tähän tilanteeseen niitä hankkia, kun on epävarmuutta töistä, vaimolla masennusta eikä parisuhdekaan kukoista.

Vierailija
40/65 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aseksuaalinen nainen. jos ei monessa vuodessa ole parantunut niin jätä se ja etsi parempi 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä