Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Too fast for love -meri

Vierailija
07.10.2014 |

Miten tällaisella mekolla istutaan?

http://www.rantapallo.fi/fastforlove/files/2014/10/DSC0630.jpg

PS. Ärsyttääkö muuten ketään muuta nuo Merin ainaiset "Miehet pitää musta huolta" -jutut?

"Siinä oli puolessa sekunnissa kolme tyyppiä kysymässä että oonko ok. Sen jälkeen kun mun päätä oli paineltu tarpeeks jäällä ilmotti Carlos, että nyt on Merin uniaika. Koska Pee oli duunissa en luonnollisestikkaan saanu kävellä yksin kotiin. Käytiin jokakertanen riita siitä että saanko kantaa ite laukkuni, jonka ihme kyllä voitin, lähinnä siks et olin selvinpäin ja koska mulla ei ollu puhelinta mukana ja rahaa ehkä 3 euroa. Mut saatettiin kotiovelle, menin nukkumaan ja kolme tuntii myöhemmin soi puhelin että oonhan kunnossa. Joojoo, jatkoin unia ja aamulla heräsin siihen et Carlos tuli tarkastaa, että eihän mulla varmasti oo hätää."

Kommentit (136)

Vierailija
101/136 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DD

Eikös täällä joku sanonut ilmiantavansa jotkut kuvat? Phil on varmaan saanut 1-2 pvän bannin ja nyt on tili taas julkinen. Tai sitten Meri in lukenut palstaa ja infonnut siippaansa ottamaan pari päivää iisimmin. Tuleekohan seuraavaksi Karhu-tatuointi?? :)

Vierailija
102/136 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dr. Selfie, Musta Pökäle ja YehPhil on mun suosikkihahmot :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/136 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi oksennus.

Vierailija
104/136 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 18:35"]Dr. Selfie, Musta Pökäle ja YehPhil on mun suosikkihahmot :)
[/quote]

Näistä vinkkejä syksyn Putous-näyttelijöille sketsihahmon luomisessa.

Vierailija
105/136 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Merillä ole muita kriteereitä miehelle kuin että sen on oltava aussi?

Vierailija
106/136 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 18:32"]

:DD Eikös täällä joku sanonut ilmiantavansa jotkut kuvat? Phil on varmaan saanut 1-2 pvän bannin ja nyt on tili taas julkinen. Tai sitten Meri in lukenut palstaa ja infonnut siippaansa ottamaan pari päivää iisimmin. Tuleekohan seuraavaksi Karhu-tatuointi?? :)

[/quote]

Mä ilmiannoin kuvan, missä näkyi sen katkarapu heijastuksena ikkunasta.

Ihan mysteeri, miten joku nainen voi olla kiinnostunut tuollaisesta.

Vierailija
107/136 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeesti otti sitten Koff -tatskan. Ei jumal...

Vierailija
108/136 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten niin ei uskoisi kohta 30v? Pitäisikö olla jo mummoutunut?

Vierailija
109/136 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää 40 vuotta aikaa luoda uraa. 

Vierailija
110/136 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 11:40"]

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 11:04"]

Onko joku joskus sanonut sulle, että "lopettaisit nyt sinäkin tuon uran luomisen ja asuntolainan maksamisen ja lähtisit Intiaan joogaamaan?"

[/quote]

On, tosi useinkin. Ja sitten on niitä jotka ei sano, mutta ajattelevat.

Kenties kulttuurieroja. En asu Suomessa vaan Euroopan metropolissa jossa on hyvin tavallista lähteä parikymppisenä kiertämään maailmaa. Joko heti yliopiston tai muutama vuosi uran alun jälkeen. Itse keskityn maksamaan asuntolainaa ja kiertämään oravanpyörää. Mutta koen olevani erilainen kuin lähipiiri/työkaverit, koska minulle riittää kuusi palkallista viikkoa lomaa ulkomailla vuodessa.

[/quote]

No onpa ikävää. Itse olen törmännyt vain tähän toiseen suuntaan menevään arvosteluun, mutta en toki kiistä etteikö sitä olisi näinkin päin. Joka tapauksessa, pointtini oli että oman kokemukseni mukaan ne, jotka ovat oikeasti elämäänsä tyytyväisiä, eivät koe tarvetta arvostella toisten valintoja, saati ohjailla niitä samaan suuntaan kuin omiaan. 

Vierailija
111/136 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Meri ole joskus ainakin kirjoittanut blogissaan haluavansa lapsia?

:o

Vierailija
112/136 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mitäs mieltä ootte Merin miehestä? Aikamoista settiä, kun ovat nyt Suomessa... Huhhuh.

Vierailija
113/136 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkytyksellä oon seurannu sen instaa... Meri ois niiiiiin saanu paremmankin.

Vierailija
114/136 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sitä miestä vaivaa? Alkoholismi nyt ainakin, mutta...

Vierailija
115/136 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa nolo. Kai se Meri tosta jokupäivä tulee järkiinsä.. 

Vierailija
116/136 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 14:32"]

Järkytyksellä oon seurannu sen instaa... Meri ois niiiiiin saanu paremmankin.

[/quote]

Millaisia mahdollisuuksia parempaan mieheen? Jos nyt ihan suoraan sanotaan niin ei todellakaan olisi ollut.

Vierailija
117/136 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ryypännyt koko Suomessa vierailunsa ajan. Tai jos ei ole, niin ainakin haluaa Instagramissaab sellaisen kuvan antaa. En tunne Meriä, mutta aiemmin bloginsa perusteella hänen miesmaustaan sai vähän erilaisen kuvan.

Vierailija
118/136 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tänä bloggaaja ole asunut ulkomailla jo jonkin aikaa? Luulisi, että uutuudenviehätys olisi jo karissut eikä miehen kansalaisuus enää olisi mikää meriitti tai hieno juttu. Pakkohan se on ajatella, että tuon miehen Instagram-tili on vain huono läppä eikä kerro oikeasti hänestä ihmisenä mitään. Muussa tapauksessa kyllä ihmettelen, että eikö esim. tytön vanhemmat sano mitään?

Joo, bloggaaja on jo kolmikymppinen eikä vanhemmilla ole mitään sanomista asiaan, mutta luulisi edes itseään hävettävän.

Vierailija
119/136 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 19:16"]Siis oikeesti otti sitten Koff -tatskan. Ei jumal...
[/quote]

Seuraavaksi Burana-tatska peniksen toiselle puolelle Panadolin viereen? Vai olikohan se panadol vain tussia..

Vierailija
120/136 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri eilen yritin lukea blogia pitkästä aikaa.hankala pyydä perässä, onko postauksia poistettu välistä vai eikö meri muista ettei ole kertonut asioita blogissa koska kuitenkin puhuu niin kuin olisi asioista kertonut jo ennenkin. Siis nyt se on muuttamassa sen peen kanssa? Onko se raskaana? Miksi ne muuttaa? Mitä meri aikoo tehdä ausseissa? Onko ne oikeasti menossa naimisiin vai miksi meri puhuu itsestään vaimona?