Too fast for love -meri
Miten tällaisella mekolla istutaan?
http://www.rantapallo.fi/fastforlove/files/2014/10/DSC0630.jpg
PS. Ärsyttääkö muuten ketään muuta nuo Merin ainaiset "Miehet pitää musta huolta" -jutut?
"Siinä oli puolessa sekunnissa kolme tyyppiä kysymässä että oonko ok. Sen jälkeen kun mun päätä oli paineltu tarpeeks jäällä ilmotti Carlos, että nyt on Merin uniaika. Koska Pee oli duunissa en luonnollisestikkaan saanu kävellä yksin kotiin. Käytiin jokakertanen riita siitä että saanko kantaa ite laukkuni, jonka ihme kyllä voitin, lähinnä siks et olin selvinpäin ja koska mulla ei ollu puhelinta mukana ja rahaa ehkä 3 euroa. Mut saatettiin kotiovelle, menin nukkumaan ja kolme tuntii myöhemmin soi puhelin että oonhan kunnossa. Joojoo, jatkoin unia ja aamulla heräsin siihen et Carlos tuli tarkastaa, että eihän mulla varmasti oo hätää."
Kommentit (136)
Voi mitä teinikakkaa taas blogissa.
"Suunniteltiin kaverin häitä pari tuntia whatsappissa (sulhanen ei tiedä että on menossa naimisiin) ja sain ahdistuskohtauksen siitä, että mitä jos mun pitää joskus mennä naimisiin. En halua. Tai haluun kyllä mekon ja kakkua ja kivat juhlat, mutta en haluu olla VAIMO."
No älä mene naimisiin, jos et halua.
Vaihtaisin akateemisen elämäni SUomessa koska tahansa siihen, että saisin vain hengata Balilla.
Voipi olla jutuissa värikynääkin jonkin verran, en nyt joka sanaa todesta ottaisi.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 01:02"]
Vaihtaisin akateemisen elämäni SUomessa koska tahansa siihen, että saisin vain hengata Balilla.
[/quote]
Minä en.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 19:39"]Hankkispa koulutuksen oikeesti.
[/quote]
Niin että mitä Meri tällä koulutuksella tekisi sitten? Miellyttäisi av-mammoja?
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 01:40"]
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 19:39"]Hankkispa koulutuksen oikeesti. [/quote] Niin että mitä Meri tällä koulutuksella tekisi sitten? Miellyttäisi av-mammoja?
[/quote]
Tekis esimerkiks elämällään jotain eikä vain bilettäis.
Ei kai kaikkien tarvitse elää samalla kaavalla? Mitä kauhisteltavaa sulla sitten olis?
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 01:59"]
Ei kai kaikkien tarvitse elää samalla kaavalla? Mitä kauhisteltavaa sulla sitten olis?
[/quote]
Ei tarviikaan mutta kuinka kauan voi elää blogilla ja bailata Balilla? Mitäs sitten kun se loppuu? Ginan kassalle? Meinaako siellä olla eläkeikään saakka? (En ole tuo joka aiemmin kommentoi)
Kuulostaa nuorelle ihan hauskalta mutta itselläni jotenkin loppui hohto tollaisesta päättömästä sekoilusta noin 21 vuotiaana. Tulin maailmalta kotiin, hain opiskelemaan, mutta en päässyt. Lähdin ulkomaille opiskelemaan mikä on niin paljon täyttävämpää kuin päätön riehuminen missään hostelleissa ja pubeissa.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 07:07"]
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 01:59"]
[/quote]
Ei tarviikaan mutta kuinka kauan voi elää blogilla ja bailata Balilla? Mitäs sitten kun se loppuu? Ginan kassalle? Meinaako siellä olla eläkeikään saakka? (En ole tuo joka aiemmin kommentoi)
Kuulostaa nuorelle ihan hauskalta mutta itselläni jotenkin loppui hohto tollaisesta päättömästä sekoilusta noin 21 vuotiaana. Tulin maailmalta kotiin, hain opiskelemaan, mutta en päässyt. Lähdin ulkomaille opiskelemaan mikä on niin paljon täyttävämpää kuin päätön riehuminen missään hostelleissa ja pubeissa.
[/quote]
Täyttävämpää - sinulle. Onko se ihan oikeasti näin vaikeaa ymmärtää että meillä kaikilla on omat intressit? Jos Meri sanoisi sinulle että hei lähde Balille ja lopeta toi elämän suorittaminen, se on niin paljon täyttävämpää, tekisitkö niin? Jep, tuskin, koska sä haluat tehdä kuten itse parhaaksi näet. Suo se sama myös Merille.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 16:50"]
Voi mitä teinikakkaa taas blogissa.
"Suunniteltiin kaverin häitä pari tuntia whatsappissa (sulhanen ei tiedä että on menossa naimisiin) ja sain ahdistuskohtauksen siitä, että mitä jos mun pitää joskus mennä naimisiin. En halua. Tai haluun kyllä mekon ja kakkua ja kivat juhlat, mutta en haluu olla VAIMO."
No älä mene naimisiin, jos et halua.
[/quote]
Vähän samaa sarjaa, kuin se jatkuva vauvasta puhuminen. "Anoppi on jo kutonut villasukkia varastoon (ilkee älä innostu vielä!)" "Anopin mielestä meidän pitäis jo suoda sille lapsenlapsia" "Pitäs varmaan hommata vauva, niin voisin pakottaa Peen lopettaan reissuduunin". Harvinaisen paljon hän puhuu perhe-elämästä ihmiseksi, joka ei omien sanojensa mukaan sitä vielä aikoihin halua.
Itse ajattelen, että meillä jokaisella on omat polkumme. Olen maisteri ja tehnyt ns. vakavia aikuisten töitä, pätkätöitä tosin. Tämän hetkinen pätkäni päättyy toukokuussa ja sen jälkeen ei ole mitään tietoa; olen hakenut varmaan sataa työpaikkaa mutta mitään ei irtoa. En varsinaisesti ole edes kovin uraorientoitunut, tykkään matkustaa ja tutustua uusiin juttuihin, ja olen kyllä monesti miettinyt, miten paljon helpompaa elämä olisi jos olisi just joku vaatekaupan myyjä. Voisi vaan ottaa lopputilin ja lähteä reissuun, ja töitä olisi takaisin tullessakin. Omalla alallani se olisi itsemurha (ja ei, meille ei edes makseta kovin paljoa enempää kuin myyjille).
Pointtini tässä vuodatuksessa on, ettei kaikille sovi akateeminen tutkinto ja ura ja omakotitalo Vantaalla. Ei sopisi itsellenikään, akateemisuutta lukuunottamatta olen pyrkinyt välttämään noita muita asioita. Harkitsen jopa uranvaihtoa, ja olen Meriä pari vuotta vanhempikin!
Itse tykkään Merin blogista tosi paljon, toivoisin että itse olisin ollut yhtä rohkea sen sijaan, että olen jäänyt tekemään niitä "järkeviä" asioita.
Tällaiset tyhjäpäät saa mun puolesta bilettää ja viettää, mitä elämää haluavat. MUTTA en todellakaan halua nähdä niiitä nostamassa yhtäkään tukieuroa suomalaisesta kassasta.
Ja tässä kohtaa pitäisi olla joku lainvoimainen keino estää se sataprosenttisesti.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 19:16"]Tällaiset tyhjäpäät saa mun puolesta bilettää ja viettää, mitä elämää haluavat. MUTTA en todellakaan halua nähdä niiitä nostamassa yhtäkään tukieuroa suomalaisesta kassasta.
Ja tässä kohtaa pitäisi olla joku lainvoimainen keino estää se sataprosenttisesti.
[/quote]
Tämä on muuten ihan todellinen ongelma. Lähipiiristä tiedän, miten biletys ym. "mahtava meno" muilla mailla maistuu kyllä ja kotimaa on "kauhea diktatuuri". En väitä, etteikö näin voisi olla, mutta sillon ei pitäisi yhtäkäön kolikkoa Suomen kassasta vastaanottaa. Ja nämähän ottavat kaikki tuet. En kyllä tiedä Meristä ottaako (täytyy kai asua osa vuotta Suomessakin tms.)?
up