Too fast for love -meri
Miten tällaisella mekolla istutaan?
http://www.rantapallo.fi/fastforlove/files/2014/10/DSC0630.jpg
PS. Ärsyttääkö muuten ketään muuta nuo Merin ainaiset "Miehet pitää musta huolta" -jutut?
"Siinä oli puolessa sekunnissa kolme tyyppiä kysymässä että oonko ok. Sen jälkeen kun mun päätä oli paineltu tarpeeks jäällä ilmotti Carlos, että nyt on Merin uniaika. Koska Pee oli duunissa en luonnollisestikkaan saanu kävellä yksin kotiin. Käytiin jokakertanen riita siitä että saanko kantaa ite laukkuni, jonka ihme kyllä voitin, lähinnä siks et olin selvinpäin ja koska mulla ei ollu puhelinta mukana ja rahaa ehkä 3 euroa. Mut saatettiin kotiovelle, menin nukkumaan ja kolme tuntii myöhemmin soi puhelin että oonhan kunnossa. Joojoo, jatkoin unia ja aamulla heräsin siihen et Carlos tuli tarkastaa, että eihän mulla varmasti oo hätää."
Kommentit (136)
Aika ilkeää kuvata miestä, jolla on tupee/peruukki. Ei voi tietää, vaikka olisi syöpähoitojen takia menettänyt hiuksensa :/ Todellinen idiootti. Instan löytää merin instasta yhdessä yhteiskuvassa on tägättynä. Arvoitusleikkinä enkunkielinen versio sanasta jeah (mut jätä a pois) + phil + viiskyt.
En ymmärrä mitä Meri näkee tuossa pojassa (nimen omaan pojassa, tuo ei ole miestä nähnytkään...). Tuskin tuo kovin erilainen kahden kesken. Merille on myös näköjään ilmeisesti ok että kumppani pilkkaa julkisesti tuntemattomia... :)
Heti kun saisin tietää että mun mies käyttäisi instagramia ja täyttäisi sen noin vastenmielisillä ja oksettavilla lapsellisilla kuvilla, lähtisi aika vikkelää ovesta ulos.
Mitä vit*ua M?!
Se nyt on turha sanoa, että joku olisi erilainen mitä antaa olettaa olevansa instagramissa. Vaikka olisi se täyden 10 fiksu ja kohteliaat käytöstavat omaava herrasmies, niin miksi sen tason mies haluaisi antaa itsestään tuollaisen kuvan mitä instagramin perusteella saa...
Kukaan empaattinen ja mukava ihminen ei pilkkaamistarkoituksissa ota randomihmisistä kuvia ja postaa niitä. Esim, yksi kuva jossa oli ottanut Suomessa kuvia terassilla jostakin miehestä kun mies näytti ihan kaverilta, niin miksi tota kuvaa ei olisi voinut lähettää vain suoraan kaverille, et kato tätä.. Miksi? Pelkkää huomionhalua. Jotkut elää kiusaamisesta.
Mikä vittu tota äijää vaivaa? Ihan törkeen urpo. Miten _kukaan_viitsii ja haluaa olla tuollaisen kanssa? Siis jos vain ulkonäköä, kasvoja katsoo niin ihan ok, peruskundi, ihan kivanki näköinen. Onko se Meri sitten vain ton ulkonäön takia tuon kanssa? Luulis että ei tosiaan jaksais kattoo tommosta vaan sen takia että "no sain omaan tasooni suhteutettuna hyvännäköisen miehen"? On neidilläkin pahasti jotakin pielessä, kun tommosta jaksaa...
Tuli likainen olo jo pelkästään miehen instan katsomisesta, puhumattakaan että olisin tuollaisen kanssa yhdessä. Eewwww! :(
Olen järkyttynyt!!! Ryyppääkö ne ausseissakin joka päivä? Ja hei, on ihan tosi törkeetä kuvata toisia ihmisiä Instagramiin :( Tuokin vanha mies... Niinpä ne vaan munkin isältä lähti syöpähoidoista hiukset. Mistäs sitä toisten taustoja tietää...
Ei kukaan ihana, fiksu, hyväkäytöksinen mies esiinny instassa tuohon tyyliin. Tuli paha mieli tuon peruukkimiehen vuoksi, todella lapsellista nettikiusaamista aikuiselta mieheltä.
Phil on ihan ok näköinen mies, mutta iso miinus on nuo silmät jotka melkein joka kuvassa ovat kännistä kiiluvat tai krapulasta punoittavat.
Onko tuo ihan laillistakaan? Julkaista tunnistettavia kuvia ihmisistä Instagramissa lupaa kysymättä?
Teemoja näyttää olevan kolme:
1) kalja ja kaljamahan esittely
2) tuntemattomille ihmisille naureskelu ja heidän pilkkaamisensa
3) tuotokset vessassa
Hienoa.
Ja minä kun juuri loukkaannuin, kun mieheni julkaisi instassa kuvan, missä hänen kanssaan poseerasi joku puolituttu nainen. Onneksi Philin instatili hieman taas toi suhteellisuutta siihen, miten hyvä mies minulla on!
Taidan mennä ilmiantamaan nuo kuvat joissa pilkataan tuntemattomia ihmisiä. Naurattaa, miten bloggaajat jaksaa itkeä heihin kohdistuvaan kiusaamiseen (eikös M ole myös tätä tehnyt joskus?) mutta tässä tapauksessa Meri ei viitsi puuttua asiaan? Häpeäisin silmät päästäni jos miesystäväni lisäisi tuollaisia kuvia julkiselle tililleen. Olisi melko pian entinen miesystävä
Ei kai toi "suomijuntista" otettu kuva oo Jumbon Prismasta? En taida uskaltautua enää kauppaan. Kauan noi aikoo olla Suomessa?