Too fast for love -meri
Miten tällaisella mekolla istutaan?
http://www.rantapallo.fi/fastforlove/files/2014/10/DSC0630.jpg
PS. Ärsyttääkö muuten ketään muuta nuo Merin ainaiset "Miehet pitää musta huolta" -jutut?
"Siinä oli puolessa sekunnissa kolme tyyppiä kysymässä että oonko ok. Sen jälkeen kun mun päätä oli paineltu tarpeeks jäällä ilmotti Carlos, että nyt on Merin uniaika. Koska Pee oli duunissa en luonnollisestikkaan saanu kävellä yksin kotiin. Käytiin jokakertanen riita siitä että saanko kantaa ite laukkuni, jonka ihme kyllä voitin, lähinnä siks et olin selvinpäin ja koska mulla ei ollu puhelinta mukana ja rahaa ehkä 3 euroa. Mut saatettiin kotiovelle, menin nukkumaan ja kolme tuntii myöhemmin soi puhelin että oonhan kunnossa. Joojoo, jatkoin unia ja aamulla heräsin siihen et Carlos tuli tarkastaa, että eihän mulla varmasti oo hätää."
Kommentit (136)
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 18:56"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 18:47"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 18:41"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 18:34"]
Mikä se insta olikaan?
[/quote]
Tsekkaa Merin blogin sivupalkista. Ei viitti tänne laittaa, ettei ketju lähe.. Miehen insta näkyy yhteisessä kasvokuvassa.
[/quote]
Niin missä näkyy?
[/quote]
Merin instagramista löytyy yhteiskuva, jonka kommenteissa on mainittu tuo miehen insta-tunnus.
[/quote]
mikä niistä yhetiskuviata?
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 18:57"]
Mikä se insta olikaan?
[/quote]
Tsekkaa Merin blogin sivupalkista. Ei viitti tänne laittaa, ettei ketju lähe.. Miehen insta näkyy yhteisessä kasvokuvassa.
[/quote]
Niin missä näkyy?
[/quote]
Merin instagramista löytyy yhteiskuva, jonka kommenteissa on mainittu tuo miehen insta-tunnus.
[/quote]
Mulla ei näy yhdessäkään kuvassa yhtään kommenttia. Wtf?
[/quote]
Sama täällä. Mikä instatunnus?
Nyt terävyyttä mammat, aika selkeästi mielestäni selitin miten tuon miehen instan löytää :D mutta näemmä joku sen tuohon jo laittoikin. kohta varmaan viesti tai ketju poistuu..
Siis hyi miten kuvottava tyyppi. Niin noloa, mitähän tuokin on, ulkonäön puolesta reilusti yli 30v. Säälittävä :(
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 19:08"]
Nyt terävyyttä mammat, aika selkeästi mielestäni selitin miten tuon miehen instan löytää :D mutta näemmä joku sen tuohon jo laittoikin. kohta varmaan viesti tai ketju poistuu..
[/quote]
Joo ihan hyvin löysin
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 19:08"]Nyt terävyyttä mammat, aika selkeästi mielestäni selitin miten tuon miehen instan löytää :D mutta näemmä joku sen tuohon jo laittoikin. kohta varmaan viesti tai ketju poistuu..
[/quote]
Jos ei oo instagramia niin ei näy kommentit :)
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:49"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 19:08"]Nyt terävyyttä mammat, aika selkeästi mielestäni selitin miten tuon miehen instan löytää :D mutta näemmä joku sen tuohon jo laittoikin. kohta varmaan viesti tai ketju poistuu..
[/quote]
[/quote]
Ei mullakaan oo, ja silti näkyy kommentit...
Aika häkeltynyt olo tuon instan jälkeen. Hitosti viinaa, kakkapökäleitä ja laivan kannelle sammunut(?) Meri.
Kuka tuo toinen kuvissa esiintyvä juntti on? Meri joskus selitti että miehensä on vähän jackass-tyyppinen julkkis? Onko tuo toinen samanlainen?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 16:38"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:49"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 19:08"]Nyt terävyyttä mammat, aika selkeästi mielestäni selitin miten tuon miehen instan löytää :D mutta näemmä joku sen tuohon jo laittoikin. kohta varmaan viesti tai ketju poistuu..
[/quote]
[/quote]
Ei mullakaan oo, ja silti näkyy kommentit...
[/quote]
No mulle ei ainakaan näy, enkä esim pysty katsomaan, kuka seuraa ketä jne. Näin kännykällä.
ei hitto... kuka haluaa kuvata paskaansa instaan? ja ne vaatteet... en ikinä liikkus miehen kanssa joka pukeutuu noin. siis ne hiton penishousut yms. meri, vaadimme eroasi!!!!!!
Ihan sama joku sekoilu. Mutta toi miehen tapa pilkata sivullisia laittamalla kuvia instaan. Ei huhhuh. Alhaisempaa en keksi.
MIKÄ toi Aaayeeeh juttu on?? pliis kertokaa :( Ja miks merillö oli kauheeta balilla?
Mikä se insta olikaan?
[/quote]
[/quote]
Niin missä näkyy?
[/quote]
[/quote]
Mulla ei näy yhdessäkään kuvassa yhtään kommenttia. Wtf?