Yleisesti tykätty ruoka, jota sinä inhoat.
Tällainen ketju on ollut aiemminkin, mutta koska sen ideaa ei oikein tajuttu niin kokeillaan uudelleen. Eli nyt ei kysytä vain inhokkiruokaasi vaan inhokkiruokaasi, jonka et usko olevan yleinen inhokki vaan pikemminkin suuren yleisön suosikki.
Aloitan: minulla se on perunamuusi.
Kommentit (183)
Leipäjuusto ja varsinkin lakkahillolla. Sama jos söis pyyhekumeja, joiden pälälle siroteltu pikkukiviä...
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 21:39"]
Leipäjuusto ja varsinkin lakkahillolla. Sama jos söis pyyhekumeja, joiden pälälle siroteltu pikkukiviä...
[/quote]
Mä tykkään, mutta ymmärrän kyllä mitä tarkoitat tuolla kuvauksella :D Ihan osuva.
Hernekeitto, pizza jossa on ananasta, homejuustoiset ruuat, lasagne
Pasteijat, yleensä kaikki lehtitaikinaleivonnaiset. Jäätelö. Leipäjuusto.
Kana kaikissa muodoissaan. Ainoa syötävä on sen munat.
En tiedä onko nämä nyt suuren yleisön suosikkeja, mutta ainakin täällä Savossa monen herkku: kalakukko, kaalilaatikko ja kaalikääryleet. En tykkää myöskään karjalanpiirakoista, maksalaatikosta ym.perinneherkuista. Samoin kaikki syömäni lasagnet on olleet aina lähinnä mauttomia mössöjä.
VUOHENJUUSTO.
En pysty syömään, se hajukin on jo liikaa.
En oo koskaan tavannut ketään toista joka ei tykkäisi paprikasta. En voi sietää paprikaa!
Makaronilaatikko, pihvit, sushi, lihapiirakat, keitetty peruna, grillattu broiler, uunilohi. No siinäpä nyt jokunen! :D
Mä tykkään kaikista tähän asti luetelluista ruoista. Nam! Tuli ihan nälkä. Ja en ole ylipainoinen, koska kohta joku väittää niin. :D
Sieniruuat.