Yleisesti tykätty ruoka, jota sinä inhoat.
Tällainen ketju on ollut aiemminkin, mutta koska sen ideaa ei oikein tajuttu niin kokeillaan uudelleen. Eli nyt ei kysytä vain inhokkiruokaasi vaan inhokkiruokaasi, jonka et usko olevan yleinen inhokki vaan pikemminkin suuren yleisön suosikki.
Aloitan: minulla se on perunamuusi.
Kommentit (183)
Vierailija kirjoitti:
Einekset yleensä, mutta erityisesti kananugetit ja kalapuikot ovat sellaisia joita en ikinä suuhuni pistä. Ällöttää se teollinen maku ja epäluonnollinen koostumus. Uskon että keskiverto perheessä syödään molempia melkein viikottain, mutta eivät kuulu minun ja perheeni ruokavalioon.
Mistä moinen uskomus? Minä väittäisin, että keskivertoperheessä ei syödä joka viikko samaa ruokaa. Saatika jotain eineksiä.
Kommenttistasi sai nyt ylipäätään sellaisen kuvan, että sinä ja perheesi olette jotenkin parempia ihmisiä. Ikävä tiputtaa maan pinnalle, mutta aika varmasti ette ole. Ylimielisiä korkeintaan.
Siskomakkarat, nuo kalpeat, vetelät madot.
Sama vika rahikaisella;eli inhoan ketsuppia, sekä kaaliruokia,koulussa ekalla luokalla oli kaalilaatikko,ja oksensin lautaselle,ja opettaja pakotti syömään.Isäni sanoi,että armeijassa opit syömään,en oppinut,ja siitä on yli 32 vuotta.