Yleisesti tykätty ruoka, jota sinä inhoat.
Tällainen ketju on ollut aiemminkin, mutta koska sen ideaa ei oikein tajuttu niin kokeillaan uudelleen. Eli nyt ei kysytä vain inhokkiruokaasi vaan inhokkiruokaasi, jonka et usko olevan yleinen inhokki vaan pikemminkin suuren yleisön suosikki.
Aloitan: minulla se on perunamuusi.
Kommentit (183)
Nyhtöpossu. Nyhtöbroileri. Mikä tahansa maustekastikkeessa pilalle uitettu lihakimpale.
Aurajuusto. Muut (ulkomaiset) homejuustot jotenkin menee, mutta Aura on niin ällöä, ettei millään. Kaikkein kauheinta, jos se on sekoitettu johonkin kastikkeeseen tai keittoon.
Aika moni ei ole tälläkään kertaa ymmärtänyt kysymystä, sillä tässä on lista yleisimmistä inhokeista ja aika moni mainitsee jonkun näistä:
maksa
kala
äyriäiset
juustot (esim. feta ja vuohenjuusto)
sienet
oliivit
veriruuat
muut sisäelimet
kaali
Joulussa kaikki muu on ihanaa, paitsi jouluruoka, yök! Moneen kertaan maistettu, aina yhtä pahaa.
Vesimeloni, kirsikka, aprikoosi, hunaja...
Lasagne! Ja porsaan- ja kananliha.
Top 3 -inhokit ovat ehdottomasti:
- Vispipuuro
- Meloni (vesi, hunaja, mikä tahansa.. Hyi)
-Kananmuna sellaisenaan tai suurina määrinä kuten marenki, mousse, munakas...
lasagne, kiusaukset, verilätyt ja pinaattilätyt
Einekset yleensä, mutta erityisesti kananugetit ja kalapuikot ovat sellaisia joita en ikinä suuhuni pistä. Ällöttää se teollinen maku ja epäluonnollinen koostumus. Uskon että keskiverto perheessä syödään molempia melkein viikottain, mutta eivät kuulu minun ja perheeni ruokavalioon.
Oltermanni. En ole ikinä tykännyt, ja nyt Putin-juustojen aikana olen maistanut neljää versiota enkä ole pitänyt yhdestäkään.
Ei varsinainen ruoka mutta inhoan ketsuppia, ihan kaikessa. Vuohenjuusto on toinen, samoin munkit.
Penis.