Yleisesti tykätty ruoka, jota sinä inhoat.
Tällainen ketju on ollut aiemminkin, mutta koska sen ideaa ei oikein tajuttu niin kokeillaan uudelleen. Eli nyt ei kysytä vain inhokkiruokaasi vaan inhokkiruokaasi, jonka et usko olevan yleinen inhokki vaan pikemminkin suuren yleisön suosikki.
Aloitan: minulla se on perunamuusi.
Kommentit (183)
Makaronilaatikko, ranskanperunat ja perunat oikeastaan muutenkin lukuunottamatta uusia perunoita, nugetit, lihapiirakat, valmispizzat, aikalailla painottuu tuonne einespuolelle.
Maksalaatikko. Kaalilaatikko. Lanttulaatikko. Paprika. Kurkku. Chili. Pinaattilätyt. Verilätyt.
Mulla myös sarjassa, ettei ole varsinaisesti ruokaa, on ketsuppi ja sinappi. Muutenkaan ei tule mieleen varsinaisa ruokaa, mutta ruoka-aineita, joita yleisesti ei kai inhota, tosin tiedän etten ole ainoa: Maito, tosin vatsani ei sitä kestä, mutta vaikka kestäisikin, inhoan sen makua. Suurin osa leikkelemakkaroista. Punajuuri. Mikä tahansa rasva leivän päällä, oli voita, margariinia tai niiden sekoitusta.
Sitrushedelmät, erityisesti mandariini.
Pihvit, sushi, pekoni, riistaruuat.
kebab, makkara, nakit, aurajuusto
Fetajuustoa en voi sietää ja kunnon ruuista pinaattikeitto. Fetan voi närppiä pois, jos jossain on pinaattikeittoa olen mieluummin nälkäisenä. Tarhassa sitä pakotettiin syömään ja oksensin keskellä ruokasalia. Ei maistu ei.
Lasagne, juustot, valtaosa leikkeleistä, makkarat, nakit... näitä riittää.