Yleisesti tykätty ruoka, jota sinä inhoat.
Tällainen ketju on ollut aiemminkin, mutta koska sen ideaa ei oikein tajuttu niin kokeillaan uudelleen. Eli nyt ei kysytä vain inhokkiruokaasi vaan inhokkiruokaasi, jonka et usko olevan yleinen inhokki vaan pikemminkin suuren yleisön suosikki.
Aloitan: minulla se on perunamuusi.
Kommentit (183)
Aurajuusto,vuohenjuusto ja siskonmakkarasoppa
Avokado. Aivan uskomattoman karmean makuinen.
Jouluruuat, myös kinkku. Nakit, kalapuikot, leikkeleet yms. Näitä on.
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 14:25"]Jouluruuat, myös kinkku. Nakit, kalapuikot, leikkeleet yms. Näitä on.
[/quote]
Ja vielä lisään että sipulia ei saa laittaa mihinkään, ei tonnikalaa eikä todellakaan mustaamakkaraa.
- maksalaatikko
- sieniruoat
- homejuusto
- paprika
- sinappi
- muikut ja sillit
- puolukka
- karpalo
- lakka (siis se marja, eli hilla, suomuurain, you name it)
- äyriäiset
- tonnikala
- anjovis
- lanttulaatikko
Joku voisi väittää nirsoksi :D
Lakkakakku. Siis täytekakku, jossa lakkohilloa ja lakkoja päällä.
Voiko mitään kamalampaa ollakaan.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 21:25"]
Einekset yleensä, mutta erityisesti kananugetit ja kalapuikot ovat sellaisia joita en ikinä suuhuni pistä. Ällöttää se teollinen maku ja epäluonnollinen koostumus. Uskon että keskiverto perheessä syödään molempia melkein viikottain, mutta eivät kuulu minun ja perheeni ruokavalioon.
[/quote]
Höpö, höpö, älä kaikkea hulluja juttuja usko. Monissa perheissä ei ole koskaan nugettia tai kalapuikkoa nähtykään, saati että viikottaisia vieraita olisivat.
Itse tehdyt kalapuikot on muuten hyviä, ei mitenkään epäluonnollinen koostumus, jos et nyt viittaa yleisesti panerointiin epäluonnollisena asiana.
Mutakakku...en tajuu miten kaverit voi tykätä niin paljon!
Mikä helvetti teitä vaivaa ? :D melkein kaikki luetellut kelpaa mulle mainiosti.
Laskiaispullat, yök. Kammo taitaa kylläkin johtua lapsena laskiaisena sairastetusta vatsataudista jota ennen söin kaksi pullaa :D Muuten en ole nirso, nauriksista ja kaalista en tosin tykkää.
Omenahyve ja porkkanakakku, hyh kuinka imelää. En kyllä suklaatakaan rakasta erityisemmin.
Kaikki sipuliruuat, kaikki kaaliruuat, kinkku, grillimakkara, kouluruoka kuten perunamuussi+nakit, marmelaadi, marsipaani, lanttulaatikko ja ylipäätään kaikki jouluruuat paitsi ei makeat jälkiruuat, lakut, mämmi
Ripulihillo, spermalätykät, munakokkeli, kusimalja, ripsipiirakka!
Tonnikala...hyi hitto mitä sontaa!