Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei abortin vastustajat!

Vierailija
07.10.2014 |

Mitä tekisitte jos:
A) tulisit kuolemaan synnytykseen?
B) lapsi tulisi elämään synnytyksen jälkeen vain pari sekuntia ja kärsisi?
C) lapsi tulisi syntymään vaikeasti vammaisena ja joutuisi elämään letkuissa lyhyen elämänsä?
D) lapsesi (mikäli sinulla on) tulisi raskaaksi ERITTÄIN vastenmielisesti raiskauksesta, ja olisi henkisesti kehittymätön huolehtimaan lapsesta, ja fyysisesti kehittymätön synnytämään sitä?

Älkääkä nyt yhtään kierrelkö, vaan vastatkaa suoraan. Ja jokaiseen kysymykseen.

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmeen ekaan kohtaan kukaan ei pysty antamaan oikeaa ennustetta ja lapseni päättää itse omasta elämästään.

Vastustan siis turhia abortteja (kun musta nyt tuntuu siltä että...)

Vierailija
2/71 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa tapauksissa; onneksi on abortti. En ole abortin vastustaja. Mutta esim se ei ole syy että ei vaan viitsi tai muista käyttää ehkäisyä tai ei vaan huvitakaan saada sittenkään lasta. Semmosissa tapauksissa olen seksin vastustaja, seksiä vain jos on valmis kantamaan seuraukset. Varsinkin miesten kannattaa miettiäi, jokainen kerta kun on yhdynnässä, on mahdollisuus tulla isäksi. Haluaako sitä varmasti ja juuri sen naisen kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 13:20"]Kolmeen ekaan kohtaan kukaan ei pysty antamaan oikeaa ennustetta ja lapseni päättää itse omasta elämästään.

Vastustan siis turhia abortteja (kun musta nyt tuntuu siltä että...)
[/quote] Katso nyt, et vastannut kuin yhteen kysymykseen!
Ap

Vierailija
4/71 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastustan kyllä aborttia tietyssä määrin, mutta ylläolevat syyt ovat niitä, joiden takia abortin sallisin. Ja alaikäisiltä. Eli kaikki yli 18v jotka ovat nussineet täydessä ymmärryksessä ilman tai ehkäisyn kanssa ja tulevat silti raskaaksi, eivät saisi aborttia.

Vierailija
5/71 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme ekaa, en uskoisi ennen kuin näkisin. Just nyt on kova vauvakuume, vuosia toivottu vauvaa ja ottaisin kyllä riskin että kuolen tai lapsi kuolee. Ennusteet on ennusteita ja ne on usein myös olleet vääriä. Omalle, raiskatulle lapselle soisin abortin ja raiskaajalle teloituksen.

Vierailija
6/71 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 13:23"]

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 13:20"]Kolmeen ekaan kohtaan kukaan ei pysty antamaan oikeaa ennustetta ja lapseni päättää itse omasta elämästään. Vastustan siis turhia abortteja (kun musta nyt tuntuu siltä että...) [/quote] Katso nyt, et vastannut kuin yhteen kysymykseen! Ap

[/quote] Kuten sanoin kukaan ei pysty edelleenkään ennustamaan tulevaisuutta.

Vierailija
7/71 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko todella olemassa abortin kannattajia? Itse olen abortin vastustaja, mutta aborttioikeuden puolustaja. 

Vierailija
8/71 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika rajua, että muutamat ihan silmää räpäyttämättä haluavat käyttää raskautta, synnytystä ja lapsen saamista rangaistuksena seksistä :/

Todellä ylevää ja ihmislähtöistä ajattelua...

Vierailija
9/71 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 13:25"][quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 13:23"]

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 13:20"]Kolmeen ekaan kohtaan kukaan ei pysty antamaan oikeaa ennustetta ja lapseni päättää itse omasta elämästään. Vastustan siis turhia abortteja (kun musta nyt tuntuu siltä että...) [/quote] Katso nyt, et vastannut kuin yhteen kysymykseen! Ap

[/quote] Ei voi, mutta sinä voit vastata noihin kysymyksiin?

Vierailija
10/71 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te ymmärrä että abortin vastustajien mielestä lapsi ja mahdollinen kuolema synnytyksessä ja kaikki muu kärsimys on rangaistus siitä että nainen harrastaa seksiä.

Todella vaikeasti vammaista lastakaan ei voi abortoida, sen pitää syntyä ja kuolla kärsien ettei abortinvastustajan tarvitse kärsiä omantunnontuskista raskauden keskeytyksen jälkeen.

Vierailija
11/71 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 13:28"]

Aika rajua, että muutamat ihan silmää räpäyttämättä haluavat käyttää raskautta, synnytystä ja lapsen saamista rangaistuksena seksistä :/

[/quote]

MIten olis aikuismainen vastuunkanto? Ei oo iso vaiva miettiä kannattaako joka akkaa ja ukkoa hässiä, voisko ostaa kondomeja ja käyttää niitä. Kyllä se on aika vittumaista itse olla jonottamassa esim kaavintaan kun vieressä jonottaa teinibeibet ja vanhemmatkin aborttiin vain siksi kun ei nyt viittitty tai muistettu ehkäistä ja oltiin niin kännissäkin. Ihan pikku juttu ja kohta pääsee taas jumputtaan.

Vierailija
12/71 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en vois tappaa omaa lasta. Toivottavasti en koskaan joudu ko. asiaa miettimään. Miettisin lopun ikääni että jos lapsi sittenkin olisi ollut terve. Toiset saa tehdä niin kuin haluavat ja pystyvät. Kova on naisen osa, kun laitetaan päättämään toisen ihmisen elämästä.

Vierailija
13/71 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 13:32"]

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 13:28"]

[/quote]

MIten olis aikuismainen vastuunkanto? Ei oo iso vaiva miettiä kannattaako joka akkaa ja ukkoa hässiä, voisko ostaa kondomeja ja käyttää niitä. Kyllä se on aika vittumaista itse olla jonottamassa esim kaavintaan kun vieressä jonottaa teinibeibet ja vanhemmatkin aborttiin vain siksi kun ei nyt viittitty tai muistettu ehkäistä ja oltiin niin kännissäkin. Ihan pikku juttu ja kohta pääsee taas jumputtaan.

[/quote]

Miksi sinusta se abortti ei ole sitä aikuismaista vastuunkantoa? Silloinhan nimenomaan huolehditaan niistä seksin seurauksista ja tehdään jotain epätoivotulle raskaudelle.

Onko sinusta parempi, että nämä "teinibeibet" ottavat vauvan hoitaakseen, kun se oma elämänhallintakin on perseellään? Ja sopiva rangaistus on lapsen saaminen? Aika huolettomasti käytät vauvoja rangaistuksena... Ja mites luulet, kiinnostaisko näitä "teinibeibejä" raskaana ollessaan huolehtia eppätoivotun sikiön hyvinvoinnista, että sillä olisi mahdollisuus syntyä terveenä?

Vierailija
14/71 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 13:30"]

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 13:25"][quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 13:23"] [quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 13:20"]Kolmeen ekaan kohtaan kukaan ei pysty antamaan oikeaa ennustetta ja lapseni päättää itse omasta elämästään. Vastustan siis turhia abortteja (kun musta nyt tuntuu siltä että...) [/quote] Katso nyt, et vastannut kuin yhteen kysymykseen! Ap [/quote] Kuten sanoin kukaan ei pysty edelleenkään ennustamaan tulevaisuutta. [/quote] Ei voi, mutta sinä voit vastata noihin kysymyksiin?

[/quote] Olen meinannut kuolla synnytykseen (ilman nykyista sairaanhoitoa näin olisi käynyt) ja en ole mennyt esim niskapoimu-ultraan ja kieltäydyin muistakin kokeista lapsen vammaisuuden arvioimiseksi. Tosin en olisi tehnyt aborttia muutoinkaan.

Vierailija
15/71 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/71 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) raskauden annettaisiin edetä niin pitkälle kuin mahdollista ja sitten sektio
B) Tämä olisi hyvin ikävää, mutta sille ei mahtaisi mitään. Tällainen vamma huomataan yleensä siinä vaiheessa, kun sikiö on yli jo 12vk. Tällöin hän kärsisi fyysisesti raskauden keskeyttämisestäkin. Synnyttäisin siis.
C) Sama kuin kohta b, huomataan yleensä myöhään. Plus, Se on kuitenkin hänen elämänsä. En laske, että minulla on oikeutta todeta toiselle ihmiselle, että elämänsä on arvotonta paskaa. Kuinkahan moni vammaisistakaan muuten kokisivat kärsivänsä, jos heitä ei hylättäisi terveiden toimesta? Pitäisi lakata säälittelemästä ja sanomasta, että harmi kun elät. Voisi ennemminkin sanoa, että ihanaa, että olet olemassa, autan sinua mielelläni ja olen tässä sinun vierelläsi.
D) Lapseni tekisi ratkaisunsa itse, mutten koskaan, en koskaan sanoisi hänelle: tee abortti. Pitäisin huolta lapsesta ja lapsen lapsesta tarvittaessa.

Lopuksi vielä sanon, että minulle on tehty abortti. Minulle uskoteltiin, että se on paras ratkaisu. Sitä se ei kuitenkaan ollut. Kaipaan häntä joka päivä. En koskaan sano kellekään: tee abortti. Sen kantakoon itse kukin omallatunnollaan. Minulle ei ole mitään merkitystä, mitä joku on tästä mieltä. Jos joku kysyy mielipidettäni, vastaan rehellisesti. Jos ei kysy, pidän naamani kiinni.

Vierailija
17/71 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/71 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 13:28"]Aika rajua, että muutamat ihan silmää räpäyttämättä haluavat käyttää raskautta, synnytystä ja lapsen saamista rangaistuksena seksistä :/

[/quote

Ei se ole rangaistus. Sulla on sairas käsitys.

Vierailija
19/71 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastustan vain abortin käyttöä toistuvana ehkäisynä. Tiedän 30v naisen jolle tehty jo 8 aborttia. En vaan voi hyväksyä.

Vierailija
20/71 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 13:25"]

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 13:23"]

[/quote]

No niin, et sinä edelleenkään vastannut kysymykseen. Vai oliko se, että et tekisi mitään, vaan kuolisit vaan pois epäuskoinen ilme naamallasi...?

Kyllä sairauksista voivat lääkärit toden totta sanoa, miten ne tulevat etenemään. Nyt ei ap kysynyt mitään saivartelua siitä, että entä, jos lääkäri onkin väärässä. Sinähän tietäisit sen vasta jälkikäteen, oliko vai ei.

Eli mitä jos opettelisit vastaamaan suoriin kysymyksiin suoralla vastauksella, eikä millään "eiku entä jos..."

Lähde siitä, että lääkärit ovat varmoja, ja lausunto on kysytty niin monelta lääkäriltä, että jopa sinä uskot.

(ohis)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi