Tabuja mitä ei saa sanoa ääneen:
Kommentit (291)
Se että jos yhteiskunnssa olisi hyväksyttävää käydä huorissa, niin jokaisen mies siellä juoksisi. ja itse olisit luultavasti vain yksi jalkavaimoista.
Mies kokee erektio ongelmia usein vain kotonaan.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 12:29"]
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 10:47"]
Suomessa on paljon enemmän luonnehäiriöisiä ja muuten outoja tapauksia, joita kuitenkin kohdellaan kuin olisivat normi-ihmisiä, kun pystyttävät samanlaiset kulissit kuin muutkin ja myötäilevät enemmistöä. Suomessa on myös paljon piilorikollisia, netin ja puhelimen urkkijoita, salakuuntelijoita ja -katsojia sekä muita stalkkareita. Enemmän kuin missään muualla. Ja viranomaiset pelkäävät heitä ja sitä, että ongelman myöntäminen vain pahentaisi ongelmaa. Kiitos puheenvuorosta.
[/quote]
Suomessa ei riitä foliota kaikkien pipipäiden hattuihin.
[/quote]
Kuulostaa pari-kolmikymppiseltä nörtiltä, joka harrastaa vähän sitä sun tätä ja jollaisiin ei voi luottaa, kun esim. operaattoreille ja yleensä atk-hommin palkataan lisää väkeä. Sama jutska kuin suomiakoilla terveydenhoitojärjestelmiin käsiksi päästyään. Kyseessä lienevät usein äiti poikineen. :D Kyllähän me "omamme" tunnemme, eikö vain?
Ystävyydestä luopuminen/sen loppuminen esimerkiksi ystävän seurustelun,muuton,eron vuoksi yms vuoksi voi sattua yhtä paljon kuin sydänsurut.Tästä puhutaan oikeasti hyvin vähän.
Että raamattu on vain satukirja, ja jeesus huijari, ja uskovaiset aivopestyjä idiootteja.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 13:28"]
Naisten euro on 80cnt, koska naiset tekevät keskimäärin vähemmän töitä kuin miehet. Kummalle antaisit enemmän palkkaa: 40v naiselle, joka on ollut töissä 15 vuotta vai 40v miehelle joka on ollut töissä reilu 20 vuotta?
[/quote]
Sille, joka teee työnsä paremmin.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 13:47"]
Anonyymi kyselylomake. Haastateltavat valittu satunnaisesti, paitsi tuosta tietystä ikähaarukasta ja 2 vuoden sisään eronneita. Vastaajat valittu tietyn oppilaitoksen oppilaista
[/quote]
Vaheen kolme tasoa ovat: Valhe, emävalhe, tilastot. Kyselyissä ei voi olla varma vastaako kaikki todenmukaisesti. Itsekin aina vastailen mitä sattuu, enkä aina lue edes kysymyksiä ja vastausvaihtoehtoja.
Äitiyslomalla / hoitovapaalla en kaivannut tippaakaan töihin. Ja näin olen monen muunkin kuullut varovasti vaivihkaa tunnustaneen. Yleisesti suomalaisten naisten kuitenkin "kuuluu" huokailla, miten seinät kotona kaatuvat päälle ja on ikävä töihin sekä hehkuttaa sitä, miten ihanaa vihdoinkin päästä töihin, kun lapsi aloittaa päiväkodissa. Näin ainakin meillä akateemisissa piireissä.
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 10:17"]
Mutta kaikki joko pettävät tai haluavat pettää. Ne, jotka eivät kestä tätä totuutta, pistäkööt pään pensaaseen ja olkoon hyväksymättä sitä.
[/quote]
Ei pidä paikkaansa. Itse en ole koskaan pettänyt enkä halunnut pettää. Jos eroaisin miehestäni, voisin ihan hyvin viettää loppuikäni selibaatissa. Seksi ei ole minulle kovin kummoinen asia, voisin aivan kevyesti elää ilman.
Monet 30+ ikäiset naiset suhtautuvat fanaattisesti koiriin ja/tai kissoihin, koska eivät uskalla hankkia lasta, mutta hoivavietti on tyydytettävä jollakin tapaa.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 17:12"]
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 21:27"]
ADHD:t, ADD:t sun muut ovat suurilta osilta seurausta todella huonosta ja yksipuolisesta ruokavaliosta ja vanhempien kyvyttömyydestä/viitsimättömyydestä kasvattaa lapsiaan. Ja suurin osa näistä "erityislapsista" syntyy ns. alempiin sosiaaliluokkiin.
[/quote] Ihanko siellä lääkäri huutelee?
Terv. aikuisiällä diagnosoitu keskiluokkaan syntynyt ADHD joka on aina syönyt terveellisesti.
[/quote]
On se kumma että aikaisemmin nämä ADHDt sun muut ohjattiin apukouluun tai tarkkailuluokalle ja ongelmat poistuivat. Mutta onhan se tietysti trendikästä olla "erityinen" ihan diagnoosin kanssa.
Etnisistä ryhmistä romanit ovat rikoksen tekijöistä aivan valtavan yliedustettuina. Monikymmenkertaisesti suhteessa esim. somaleihin.
laitosruoka on pahaa (koulut,sairaalat yms)
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 23:01"]
Koulukiusaajat kiusaavat, koska se on kivaa. Tätä ei ikinä saa sanoa missään julkisesti, vaikka kaikki tietävät, että se on hauskaa, kun saa kokea vallan tunnetta. Aina selitellään kiusaajan omilla ongelmilla ja epävarmuudella itsestään.
[/quote]
Väärin, totuus on että koulukiusaajat kiusaavat koska ovat patologisia kusipäitä.
Subjektiivinen päivähoito-oikeus on poistettava välittömästi!!!
Monet aikuiset sisaret harrastavat keskenään seksiä.
Masentuneet mielletään tämän selän takana usein heikoksi ja laiskaksi.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 19:57"]
Kaikki opettajat eivät sovi ammattiinsa
[/quote]
Mainitse ammattikunta, jonka kaikki edustajat sopivat ammattiinsa.
Ihmisen on parempi olla syntymättä kuin syntyä.
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 19:24"]
Moni "masentunut" kolme-nelikymppinen sinkkunainen ja ikuisuusopiskelija ei ole masentunut vaan narsistinen huomiohuora ja loinen. Moni tällainen puhuu itselleen eri terapioita, toimintaterapeutin, kotiapua ja paksun marttyyrinviitan. Akateemisissa piireissä ja kaupungeissa masennus ei ole tabu eikä stigma, vaan jotkut katkerat kumppanittomat ja lapsettomat tekee siitä itselleen elämäntavan. Kaikki YTHS:läiset tuntevat tämän ilmiön, kun nelikymppinen "graduntekijä"leidi tulee poraamaan, miten haluaisi taideterapiaan, päiväsairaalaan, määräaikaiselle eläkkeelle... Tuet pyörimään ja palveluskuntaa. Ei aikeita tehdä opintoja loppuun, koska sittenhän ei enää olisi "yliopisto-opiskelija", joka "saa" ylenkatsoa työssä käyviä ja lapsiaan hoitavia naisia. Harmi, että kaikki itse käsittelemäni tapaukset ovat aloittaneen opinnot ennen Etappi-järjestelmän tuloa, eli heitä ei voi vain potkia helvettiin yliopiston kirjoilta, vaikkeivat siellä mitään teekään.
Ja minkä taistelun käyvät oikeasti masentuneet nuoret saadakseen opiskeljaterveydestä hoitoa. :/
[/quote]
En tiedä muista, mutta olen 15-vuotiaasta sairastanut ihka oikeaa uusiutuvaa masennusta ja nyt 40-vuotiaana käyn joiltakin osin kuvaukseesi. En voi kuin todeta, että valitettavasti en voi sairaudelle mitään, vaikka olen taistellut sitä vastaan niin paljon kuin olen pystynyt. Hirvittää jatkossa mennä YTHS:lle.