Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tabuja mitä ei saa sanoa ääneen:

Vierailija
07.10.2014 |

Listataan alle

Kommentit (291)

Vierailija
261/291 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pukeutuu kuin tyrkky huora ei ole ihme jos tulee kohdelluksi sellaisena

Vierailija
262/291 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienikullinen mies on seksuaalisessa mielessä vain puoliksi mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/291 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen menee humalassa yöllä puistoon, jossa tietää maahanmuuttajien oleilevan, ottaa suuren riskin raiskatuksi tulemisesta

Vierailija
264/291 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoria eivät ole vain ne jotka myyvät pelkkää seksiä, vaan myös ne, jotka ottavat ahneuksissaan rikkaan miehen vain rahan kiilto silmissään.

Vierailija
265/291 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihat naiset haisee pahalle.

Vierailija
266/291 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin raskaaksi tulleena kahden vuoden yrityksen jälkeen.. En halua tätä lasta, haluan tämän pois vatsastani. En olisi koskaan uskonut että tuntisin näin. Melkein toivon keskenmenoa sillä kun käytiin puhumassa keskeytyksestä eivät sitä mielellään tee kun ei tiedä onko ainut raskaus.

Vierailija
267/291 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 19:31"]

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 15:31"][quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 15:17"]Ylipainoiset ovat laiskoja. [/quote] Yleistystä. Takana voi olla sairaus tai syömiahäiriö. [/quote] Mikä on tämä "sairaus", jolla aina selitellään ylipainoa? Psyykkinen sairaus? Ei ihminen vain liho valtavasti, ellei syö liikaa liikkumiseen nähden.

[/quote]

Kilpirauhasen vajaatoiminta on esimerkiksi sellainen.

Mulla oli ennen anoreksia. Painoin ihan tajuttoman vähän, kun mut kärrättiin sairaalaan letkuruokintaan. Nykyisin, yli 15 vuotta jälkeen tuosta, lihon vaikka tekisin mitä - mulla on säännöllinen rytmi liikkua, syön säännöllisesti enkä harrasta sipsejä ja limsaa. Silti. On uskomaton taisto lääkäreiden kanssa, että he suostuvat tutkimaan mut kunnolla ja sain pienen riidan päätteeksi reseptin mahdollisimman matalaan annostukseen. Tutkimukset jatkuvat yhä, ja taistelen siitä, että pysyn hoikkana, koska henkiset arvet painon kanssa jojoilussa ovat edelleen tallella. Sen vuoksi minua ei oteta vakavissaan lääkärissä, vaikka kaikilla suvun naisilla on sama vaiva.

Vierailija
268/291 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhien ei tarvitse lisääntyä.

Vierailija
269/291 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahattomasta lapsettomuudesta kärsinyt äiti on iso riski lapselle. 

Vierailija
270/291 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungin vuokrataloissa ihan oikeasti asuu astetta heikompaa ainesta. Ihan oikeasti, kyllä asuu. Normituloisen työssäkäyvän ei tarvitse hakea kaupungilta vuokra-asuntoa, tai jos tarvitsee, hän pääsee sellaisesta pois hyvin pian. Lopuilla on jotain ongelmia: alkoholismia, työhaluttomuutta, huumeita, rikollisuutta, mielenterveysongelmia... jne. 

Ja se on iso ongelma, kun lapsi syntyy tuollaiseen ympäristöön = köyhyys, asenteet ja osattomuus periytyy. 

Vierailija
271/291 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidinmaidosta tulee paras perunamuussi.

Vierailija
272/291 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitysvammaiset lapset ovat ulkonäöltään oikeasti rumempia kuin tavalliset.

Vierailija
273/291 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tabuja nää muka on...

Vierailija
274/291 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttövauva on edelleen suurimmalle osalle miehistä pettymys.

Vanhempi sukupolvi ei halua sekarotuisia lapsenlapsia.

Vierailija
275/291 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Imetys onnistuu jos vaan haluaa sen onnistuvan" -kommentin sanoja haluaa vain ilkeillä ja satuttaa niitä, joilla imetys ei onnistunut. Tällainen ihminen haluaa tuntea ylemmyyttä kerrankin jossain. 

Vierailija
276/291 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus on laiskuutta.

Vierailija
277/291 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pertti on käyttänyt Katjaa seksuaalisesti hyväksi.

Vierailija
278/291 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 15:57"][quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 13:50"]

Lapsettomien elämä on ankeaa ja tyhjää ja heistä useimmilla on ollut niin traumaattinen lapsuus että he eivät usko omiin vanhemmuuskykyihin. 

Jos naiselle näkyy kylkiluut eikä ole yhtään ylimääräistä, hänellä on anoreksia. 

Jos jutunaiheet pyörivät vaatteiden, julkkisten ja yleisen shoppailun tasolla, on ihminen henkisesti köyhä. 

[/quote]Olen lapseton, koska arvostan vapaata elämääni, kunnon yöunia ja hiljaisuutta/rauhallisuutta enemmän kuin paskavaippoja ja kärsimystä. Lapsuuteni oli hyvä. En epäile vanhemmuuskykyjäni. Luulenpa olevani jopa suurintaosaa nykyvanhemmista lahjakaampi kasvattaja. En vain omaa mitään tarvetta lisääntyä. Busted!

Minulla näkyvät kylkiluut vaikka painoindeksi olisi 22. Mitään ylimääräistä ei tuolloin ole, koska muodot ovat rinnoissa ja reisissä ja pepussa. Ei vyötäröllä. Anoreksiaa minulle tuskin voi koskaan kehkeytyä. Koska olen liian hyvä kokki.

Puheenaiheisiini eivät yllämainutut kuulu, mutta en pidä niitä epähenkisyyden merkkinä. Tunnen keskimääräistä älykkäämpiä ihmisiä, jotka puhuvat kyseisistä aiheista, koska ne ovat turvallisia, eikä tällöin tule loukattua/hämmennettyä/nolattua vähempiälyisiä keskustelukumppaneita, jotka eivät mahdollisesti ymmärrä vaikeimmista aihealueista mitään tai käsittävät väärin kaiken. Minun kanssani sitten puhuvat muustakin.
[/quote]

Sä oot täydellinen! Voisitko vielä kertoa, miten mun tulisi kasvattaa 2 uhmaikäistä draamakuningatarta? Molemmat kun saavat itkupotkuraivarit jo väärän värisistä sukkahousuista.

Vierailija
279/291 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytys sattuu kamalasti, mutta siitä ei puhuta raskaana olevien kuullen.

Vierailija
280/291 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi kuuluu suomalaisille, ei muille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi