Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sattuuko synnytys aina niin paljon, että huutaa kivusta?

Vierailija
07.10.2014 |

Kai on olemassa suht kivuttomia synnytyksiä, missä kaikki käy sujuvasti? jos vaikka onnistuisi saamaan epiduraalin oikeaan aikaan. Itseäni ei pelota avautumisvaiheen kivut juuri ollenkaan, kun olen usein kärsinyt valtavan pahoista kuukautiskivuista, jotka pakottavat kaksinkerroin ja polttelevat koko alakropassa. Mutta se ponnistaminen, huh, pelottavaa puuhaa!

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset huutavat eri määrästä kipua. Joku huutaa pienestä nipistyksestä ja toinen sitten kun vaikka luu murtuu, riippuu ihan omasta kipukynnyksestä.

Itse en huutanut synnytyksessä, mutta saattoi johtua siitä, että pääsin vain supistuksiin asti ja sitten tehtiinkin hätäsektio. Ehdin hengitellä reilusti ilokaasua ja sain epiduraalin. Sekään ei sattunut mutta en muista puudutetanko ensin ihoa siltä alueelta johon se laitetaan.

Vierailija
82/85 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en huutanut koska ei tarvinnut ja kivunlievitykseksi riitti pelkkä ilokaasu. Olin myös synnytyksen jälkeen kykenevä istumaan normaalisti ilman mitään kipuja.

Kolme synnytystä takana ja kaikki samalla kaavalla. Kolmas oli yli 12 tunnin synnytys ja ainoa jossa ilokaasun tasoa nostettiin miedoimmasta pykälällä voimakkaammaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla synnytys sattui niin paljon etten pystynyt huutamaan, puhumaan tai edes inahtamaan. Olin hiljaa ja yritin pysyä hengissä.

En ehtinyt saada kivunlievitystä ja avautumisvaiheen kipu oli pahempaa kuin ponnistaminen.

Vierailija
84/85 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan synnyttää mutta minua pelottaa,että se sattuu

Vierailija
85/85 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yhden naisen mies naista synnytys sattui niin että kuoli kesken synnytystä vauva jäi naisen mahaan ja nainen kuoli vauva mahassa............

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän