Mies laski sisään kysymäti haluanko minä äidiksi.
Että näinkin päin voi olla.
Olen kylläkin lopputulemasta maailman onnellisin :)
Kommentit (15)
Jos suostuu harrastamaan seksiä käyttämällä "ehkäisynä" keskeytettyä yhdyntää, ei voi oikein sanoa olevansa vauvaa vastaan. En uskaltaisi ikinä luottaa keskeytettyyn yhdyntään, vähän kylmää pelkkiä pillereitä syödessäkin.
No ethän sinä halua ehkäistä, koska ehkäisyä ei ollut käytössä. Jos ei halua käyttää ehkäisyä, haluaa äidiksi. Hyvin yksinkertaista. :)
Joten mistään "yllärivauvasta" on turha puhua.
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 00:34"]
Jos suostuu harrastamaan seksiä käyttämällä "ehkäisynä" keskeytettyä yhdyntää, ei voi oikein sanoa olevansa vauvaa vastaan. En uskaltaisi ikinä luottaa keskeytettyyn yhdyntään, vähän kylmää pelkkiä pillereitä syödessäkin.
[/quote]
Tulin juuri kirjoittamaan samaa sinun alun kanssasi. Jos vetää paljaaltaan "keskeytettyä yhdyntää", niin ei tarvii paljoa naisen mielipidettä kysyä :D
Miltäköhän se muuten tuntuu miehestä, kun tulee? Olisi mielenkiintoista tietää näin naisena, kertokaas joku palstamies?
Meillä mies tuli sisään ilman kortsua. En onneksi tullut raskaaksi, ja sanoinkin miehelleni tappavani itseni jos olen raskaana.
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 00:53"]
Miltäköhän se muuten tuntuu miehestä, kun tulee? Olisi mielenkiintoista tietää näin naisena, kertokaas joku palstamies?
[/quote]
Se olis vähän niinkuin tulis hyvä paska, mutta ilman hajua. Paskan jälkeen ei tarvi myöskään jäädä juttelemaan ja silittelemään.
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 00:53"]
[/quote]
Itsehän omaan vain kokemusta runkkaamisesta, mutta ainakin minulla koko vartalo jännittyy ja alavatsan ja peeniksen alueelle tulee sellainen paine, joka sitten suihkuaa hepistä ja rentouttaa koko ukon.
Vaikea sitä on kuvailla, se täytyy tuntea.
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 00:57"][quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 00:53"]
[/quote]
Se olis vähän niinkuin tulis hyvä paska, mutta ilman hajua. Paskan jälkeen ei tarvi myöskään jäädä juttelemaan ja silittelemään.
[/quote] paras! :D
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 00:54"]
Meillä mies tuli sisään ilman kortsua. En onneksi tullut raskaaksi, ja sanoinkin miehelleni tappavani itseni jos olen raskaana.
[/quote]
Avaapas hieman tuota ajatusmaailmaa, miksi tappaisit itsesi jos tulisit raskaaksi? Luulisi että vähintäänkin siinä vaiheessa laittaisi ehkäisyasiat kuntoon, jos huonon tsägän sattuessa se olisi sitten lusikka heitettävä nurkkaan.
[/quote]
Miten se on miehen vika, jos SINÄ ITSE SUOSTUT SEKSIIN ILMAN ASIANMUKAISTA EHKÄISYÄ? Jos et halua oikeasti lasta, sinä siitä asiassa myös loppuviimeksi päätät. Sinun kehosi, jossa se loinen kasvaa seuraavat 9kk ja siihen vielä +18 vuotta. Mies selviää noista asioista todella vähällä, jos homma ei oikeasti kiinnosta. Nainen ei.
Meillä on lapsiluku täynnä, ja koska mies ei halua vasektomiaa, ollaan sovittu kondomin käytöstä. En kestäisi aborttia. Toisaalta elämä ei ehkä kaatuisi yhteen lisälapseen, mutta pääni ei kestäisi yhtään neuvolakäyntiä inhottavan hoitajan luona. Kuulostaa sairaalta, mutta ennemmin kuolisin kuin menisin enää ikinä äitiysneuvolaan.
7
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 01:03"]
[/quote]
Miten se on miehen vika, jos SINÄ ITSE SUOSTUT SEKSIIN ILMAN ASIANMUKAISTA EHKÄISYÄ? Jos et halua oikeasti lasta, sinä siitä asiassa myös loppuviimeksi päätät. Sinun kehosi, jossa se loinen kasvaa seuraavat 9kk ja siihen vielä +18 vuotta. Mies selviää noista asioista todella vähällä, jos homma ei oikeasti kiinnosta. Nainen ei.
[/quote]
Siellä jonkun äidin kantama LOINEN huutelee ...
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 01:06"]
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 01:03"]
[/quote]
[/quote]
Siellä jonkun äidin kantama LOINEN huutelee ...
[/quote]
Niin olen. En ole suunniteltu perheenlisäys. Miksi sitten kutsuisi eliötä, joka on sinusta 100% riippuvainen ja kuolee, jos kantajakin kuolee? Toiset kutsuu loiseksi. Tietysti, koska kyseessä on lähes saman geeniperimän omaava yksilö, voitaisiin tänän takia puhua siitä sikiöstä. Eipä sekään tosin elä ilman äidin elämistä, eli loisii.
Jos abortti on murha, niin mikä lapamadon häätäminen on?
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 00:59"][quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 00:53"]
[/quote]
Itsehän omaan vain kokemusta runkkaamisesta, mutta ainakin minulla koko vartalo jännittyy ja alavatsan ja peeniksen alueelle tulee sellainen paine, joka sitten suihkuaa hepistä ja rentouttaa koko ukon.
Vaikea sitä on kuvailla, se täytyy tuntea.
[/quote]
Haluaisin kokea tuon :D haluaisin olla mies edes yhden päivän! T: 19 v
Meillä kanssa mies otti ohjat käsiinsä kuopuksen kanssa.
Eipä tuo haitannut ja seuraavalla viikolla jo tärppäsi. :)