Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

15v kännissä mopolla

Vierailija
07.10.2014 |

Oon 15v tyttö ja ajoin 0.80 promillen humalassa ja poliisit sai kii ;( mitä tästä seuraa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sinun järkiintymisesi, kusipää!

Nyt pääset sakoilla etkä liiskaantunut rekan alle tms.

Vierailija
2/10 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastensuojeluilmoitus ja sakot nyt ainakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovutko moposta vapaa ehtoisesti

Vierailija
4/10 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmonen jatkaa että pahimmassa tapauksessa saat ehdollista vankeutta mutta koska elämme Suomessa ja olet vasta 15 se on erittäin epätodennäköistä.

Vierailija
5/10 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sakot saat ja lastensuojeluilmoitus tulee tietenkin. Jos olisin sun huoltaja, niin mopo lähtis ainakin vähäksi aikaa

Vierailija
6/10 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä mitään seuraa. Tai luultavasti ajokortti siirtyy vuodella mutta ei muuta. Voit nukkua yösi rauhallisesti :)

Vierailija
7/10 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 12:17"]Ei siitä mitään seuraa. Tai luultavasti ajokortti siirtyy vuodella mutta ei muuta. Voit nukkua yösi rauhallisesti :)
[/quote]

Ja eipä välttämättä edes ajokortin saanti siirry, vaikka kyllä pitäisi.

17-vee tyttö ajoi kännissä ja ilman korttia skootteria, toinen alaikäinen tyttö kyydissä eikä tullut kuin sakkoja.

Vierailija
8/10 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka vaan ajamista niin joku kerta kuolet itse tai tapat jonkun muun!! OOTKO IHAN IDIOOTTI?!?!?! Hienosti sut on kasvatettu!!

Vierailija
9/10 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 14:17"][quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 12:17"]Ei siitä mitään seuraa. Tai luultavasti ajokortti siirtyy vuodella mutta ei muuta. Voit nukkua yösi rauhallisesti :)
[/quote]

Ja eipä välttämättä edes ajokortin saanti siirry, vaikka kyllä pitäisi.

17-vee tyttö ajoi kännissä ja ilman korttia skootteria, toinen alaikäinen tyttö kyydissä eikä tullut kuin sakkoja.
[/quote]
Kyllä se ajokortin saanti siirtyy. Eihän sitä nyt tajua. Kun nuori täyttää 18,v niin se aika lähtee siitä kulumaan.

Vierailija
10/10 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jee oon 15-v ja oon niin vitun cool, kun ajan kännissä ja jään kiinni!!". Voi vitun nolo. Joo kiroilen, mutta arvaa oliko kiva melkein menettää oma pikkusisko pari vuotta sitten, kun yks siideripissis ei_vaan_osannut_olla_lähtemättä_skootterin_rattiin_vaikka_oli_juonut...? Kortti kokonaan pois tommoisilta ja autokorttiin lykkäämistä. t. 16v, joka ei todellakaan lähde mopolla/kevarilla ajamaan edes pienessä hiprakassa (en juo muutenkaan koskaan nii enivei)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi