Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rumat suomimammat

Vierailija
17.10.2014 |

Hyi saatana että suomalaiset mammat on rumia! miksi ette huolehdi ulkonäöstänne?? meni mihin tahansa, niin aina näkee näitä mammoja joilla joku ihkun värinen tiukka kortsupipo päässä (jonka värit sointuu hyvin nico-petterin rattaisiin ym), tuulipuku ja naama ku petolinnun perse! miksi ette voi ehostaa edes hitusen itseänne?? turha ihmetellä kun miehenne katsovat muita naisia, paremman näköisiä naisia. Eilenkin kaupassa käydessäni huvitti ihan eräs pikku perhe, akka näytti ihan kauheelle, tuulipuku päällä, perus mammapipo päässä ja yllätys yllätys ei yhtään meikkiä naamassa. Noh mitäs tämä perheen mies teki, no tietenkin tuijotti mm. minua, joka kerta kun ohi menin tai seisoin jossain niin huomasin että mies kieli pitkällä tuijottaa :) joskus ihan hävettää olla suomalainen!!!

T: Kaunis, nuori ja huolliteltu nainen

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen kauneuden mittana pidetään nuorta ihmistä. Ihminen kuitenkin rapistuu ulkonäöltään kovaa vauhtia kun ikää tulee. Tämä koskee kaikkia ihmisiä kaikkialla maapallolla. Eivät ihmiset ole ulkomailla sen kummemman näköisiä kuin Suomessakaan.

Eri asia on sitten tyyli. Siinä saattaa olla eroja. Suomessa ei ulkoiseen olemukseen kovin paljon panosteta. Ehkä kyllä kannattaisi hieman enemmän.

Vierailija
2/11 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 15:46"]

En usko että oot kaunis. Ainakaa senvertaa että kelpaisit mulle.

T. Komea 20v mies

[/quote]Kyllä olen kaunis :) Eikä haittaa, ei mun tarvitse kellekkään kelvata, koska mulla on jo maailman ihanin mies :) ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen on kyllä oikeassa... Espanja tunnetaan erityisen hoteista ihmisistä mutts Madridissa käydessäni 95% oli rumia, 5 päivässä näin yhden komean miehen (jollaisia espanjalaisten miesten ajatellaan olevan yleensäkin).. Minusta loppujen lopuksi Suomessa ihmiset ovat harvinaisen kauniita, ei toki yhtä kauniita kuin muissa pohjoismaissa.

Vierailija
4/11 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani jos ulkonäköni on aiheuttanut sinulle sarveiskalvon tulehduksen.

Vierailija
5/11 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa mitä? En meikkaa koskaan ja olen aika homssu muutenkin. Silti joka päivä mies kehuu miten kaunis olen. Ei minun muille tarvitse kelvatakaan.

Vierailija
6/11 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-mammat ainakin lopettaa ulkonäöstään huolehtimisen heti kun mies on saatu nalkkiin raskautumalla tai naimisiin pakottamalla. miehen lompakolla voi sen jälkeen loisia, nalkuttaa ja pihdata.

Vierailija
7/11 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee missä maassa  minne tahansa, törmää aina rumiin ihmisiin. 99% ihmisistä kun ei ole malleja tai edes sinne päin. Herää todellisuuteen.

Vierailija
8/11 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Pysyisitte edes sisätiloissa saastuttamasta näkymiä

Vierailija
9/11 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katoavaista ja rumuus sen kun lisääntyy=) Palaa asiaan 30v päästä.

Vierailija
10/11 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa! :)

T. Kaunis, nuori ja huolliteltu äiti

Vierailija
11/11 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että oot kaunis. Ainakaa senvertaa että kelpaisit mulle.

T. Komea 20v mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan