Kuka ostaa Cittarilla olevasta avoimesta salaattibaarista salaattia?
Ja syö sen pesemättä??? Ei nyt ihan paras keksintö ole...
Kommentit (68)
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 06:44"]
En osta edes pakkaamattomia tomaatteja, koska vituttaa kaikki tomaatin lähmiät. Ostan rasiassa olevia kirsikka- tai luumutomaatteja.
[/quote]
Joku lähmijä ne on sinne rasiaankin kerännyt.
Kerokaa missä cittarissa salaatit ovat ilman kantta?
Hyvää on, mutta ihan julmetun kallista.
Minä ostan. Salaattipöydän päällä on kannet. Jos tarkoitus on päästä eroon "vanhenevasta salaatista", on idea mitä parhain. Syömäkelpoista ruokaa ei mene roskikseen ja liikkeelle tule sitä myötä yhä pahenevaa hävikkiä, näkyyhän sellainenkin kuluttajan kukkarossa. Käsidesiä salaattipöydän päässä saisi kyllä olla, sellainen on Ruotsin puolella ICA Maxissa.
Ahkerasti salaattitiskiä käydään huoltamassa ja siistimässä, eivät ottimet ui salaatissa.
Olen saanut ruokamyrkytyksen salaattibaarin salaatista. En suosittele. Jos tarvitsen valmista salaattia, ostan sen palvelutiskiltä tai valmiiksi pakatun rasian.
Älä ap sekoita nyt tota ulkomaata tähän asiaan. Pikkusen eri asia ulkomailla saada tauti, kuin mahdollisesti suomalaisella salaattitiskillä. Ulkomailla kuitenkin pikkuisen eri hygieenia asiat ja säädökset kuin meillä Suomessa.
Minä söin ja vatsa meni sekaisin. Olikohan salaatti ollut siinä koko päivän lämpimässä?