Kuka ostaa Cittarilla olevasta avoimesta salaattibaarista salaattia?
Ja syö sen pesemättä??? Ei nyt ihan paras keksintö ole...
Kommentit (68)
Meillä cittarissa lentelee aika paljon pikkulintuja. Kuinkahan paljon käyvät nappailemassa sieltä salaattibaarista auringonkukansiemeniä tms...
Aivan samaa voi miettiä, kun ostaa vihanneksia ja hedelmiä.
Yököttävät saastakädet ovat puristelleet niitä kaupoissa ja ULKOMAALAISET ovat usein poimineet tuotteet.
Järkyttävää, vai mitä? Etenkin kroonisille mamu-vihaajille...
Paras kuurata koko setti kloorilla ja juuriharjalla. Varminta on kasvattaa itse marjat, hedelmät ja vihannekset.
Olen miettinyt samaa, tosin en osta irtokarkkeja ja hedelmät sekä vihannekset pesen huolellisesti tulikuuman veden kanssa. Pelottaa aina, että joku Nico-Petteri 5 v. on käynyt imeskelemässä irtokarkkeja ja sylkäisee ne takaisin tai joku mummo räkinyt hedelmien päälle.
Hahaa, media on tartuttanut luulotaudin viimein Suomeenkin :D
Näin USA:ssa asuvana suomalaisena minua aina naurattaa kun täällä on myynnissä desinfioivaa käsisaippuaa, desinfioivaa tiskiainetta, desinfioivaa pyykinpesunestettä... Kaikki on desinfioivaa. Mutta varmaan kohta Suomessakin, jos AP onnistuu levittämään hysteriaa. :D
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 22:58"]
Minua ei siinä Cittarin salaatissa hirvitä muuta kuin se hinta! Siis 10€/kg maksaa ulkolainen kurkku ja tomaatti? Tai tonnikala? Keitetyt kananmunat? Oliivit? yms. yms. Tulee pilkkomiselle vähän hintaa nimittäin.....
[/quote]
Ainahan käsityö maksaa. Aika on rahaa, ymmärtänet ?
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 23:07"]
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 23:02"]
Ihan samanlailla niitä häiriintyneitä ihmisiä voi olla siellä tiskin toisella puolella räkimässä siihen salaattiin, jonka ravintolassa listalta tilaat. Tai maitopurkkiin, tai mihin vaan ostamaasi elintarvikkeeseen. Enkä viitsi edes kertoa, mistä kananmunat tulevat.
[/quote]
Joo, mutta hyvin paljon epätodennäköisempää, siellä kun on henkilökunta hygieniakoulutettua ja heitä joku valvoo.
ap
[/quote]
Eiköhän useammilla kaupan työntekijöillä jotka keittiöön pääsevät ole hygieniapassi.Ja vastuu.Tuskin kukaan ehdoin tahdoin haluaa ruokamyrkytyksiä aiheuttaa.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 00:23"]
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 22:58"]Minua ei siinä Cittarin salaatissa hirvitä muuta kuin se hinta! Siis 10€/kg maksaa ulkolainen kurkku ja tomaatti? Tai tonnikala? Keitetyt kananmunat? Oliivit? yms. yms. Tulee pilkkomiselle vähän hintaa nimittäin..... [/quote] Joo meinasin kans perseelleni lentää kun katoin hintaa ja sitä mitä sillä ois saanu O_O
[/quote]
Mä ostin oikeesti suht ison salaatin jokja riitti hyvin ruokaisaksi sellaiseksi - hinta oli 5,30 e - ei mikään mahdoton hinta kunnon ruokaisasta salaatista. Sisälsi siis kanaa kalaa ja kaikkea muuta hyvää.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 23:59"]
Mua ei ole koskaan kiinnostanut tollasen neuroottiset bakteerikammoilut ja elän armotta paskan ympäröimänä ja syön rähmäsalaatteja. Sairaana viimeksi 5v sitten!
[/quote]
Sama juttu ! En olepätkääkään neuroottinen bakteerikammoinen ka todella siis todella harvoin millään tavoin sairaana - ei flunssaa eikä vatsatauteja.
Elääkseen ihminen tarttee sopivan määrän bakteereita. Neurootikot kuolevat nuorempina.
Se on kyllä totta! Ikinä ei tiedä onko tuotteet oikeesti pesty.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 22:58"]Minua ei siinä Cittarin salaatissa hirvitä muuta kuin se hinta! Siis 10€/kg maksaa ulkolainen kurkku ja tomaatti? Tai tonnikala? Keitetyt kananmunat? Oliivit? yms. yms. Tulee pilkkomiselle vähän hintaa nimittäin.....
[/quote]
14,90 e !
Ei kai se voi olla noin kallista, eihän?
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 22:39"]
Minä nappaan välillä lounaaksi. Oletan, että se on yhtä syömäkelpoista kuin ravintoloiden salaattipöytien salaatit. Oletan myös, että Suomessa on niin vahvat pelotteet yrittäjille koskien heidän vastuutansa ja seuraamuksia, että harva uskaltaa mitään myyräkuumesalaattia tarjota.
[/quote]
Minkä se yrittäjä voi kaikille paskanäpeille jotka siinä salaattikulhoilla käyvät?
En osta edes pakkaamattomia tomaatteja, koska vituttaa kaikki tomaatin lähmiät. Ostan rasiassa olevia kirsikka- tai luumutomaatteja.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 06:37"]
[/quote]
Ei tuo ole kallista. Jos mä yksin asuvana ihmisenä haluan syödä tuollaista salaattia puoli kiloa vaikka kerran viikossa, niin halvemmaksi se mulle tulee kuin se, että ostan ne kaikki aineet erikseen ja loput jää pilaantumaan kaappiin.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 22:53"]
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 22:49"]
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 22:47"]
Olen ostanut, mutta vähän yökötti kun tongin niitä kokonaan kulhoon vajonneita ottimia ylös. Kyllä sieltä bakteeri jos toinenkin löytyy kauhojen varresta levinneenä mutta eri asia on onko ne kovinkaan vaarallisia bakteereja.
[/quote] Ei herran jestas. Sinun elämä taitaa olla aikasen vaikeaa jos mietit kaikkea noin hullun tarkasti. Onhan niitä bakteereja vaikka missä mutta minkäs teet, se on elämää.
[/quote]
Suako ei mikään häiritse? Ihan kuka vaan saa paskaisilla käsillään klähmiä sitä mitä sinä syöt? Ja ihan kuinka moni ihminen/eläin hyvänsä? Ei haittaa vaikka sinne ruokiin aivastellaan? Taitaa olla muutenkin kaikki puhdistaminen turhaa, tiskaaminen ym.?
ap
[/quote]
Miksi pitää tällaisilla edes päätään vaivata? Jos joku pöpö tulee, niin se tulee. Siihen tuskin kuolee. En voi käsittää tällaista hysteeristä suhtautumista bakteereihin. Johan elämästä tulee silkkaa pelkäämistä , jos tuolle tielle lähdetään. Koko ajan saisi lutrata käsidesiä :D. Olen ostanut salaatteja salaattibaareista, eikä moinen hysteria ole edes mielessä käväissyt (miksi olisikaan..) ja ihan terveenä ollaan oltu.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 06:47"]
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 06:37"]
[/quote]
Ei tuo ole kallista. Jos mä yksin asuvana ihmisenä haluan syödä tuollaista salaattia puoli kiloa vaikka kerran viikossa, niin halvemmaksi se mulle tulee kuin se, että ostan ne kaikki aineet erikseen ja loput jää pilaantumaan kaappiin.
[/quote]
Hyvä jos on varaa siihen. Ylihintaiselta kuulostaa hintatietoiselle heti toi hinta. Ihan hienon ravintolan hinta. Kuitenkinsitä joutuu itse noukkimaan puolilämpimät seisahtaneet ainekset. Not for me.
Kesällä ostin melkein joka päivä evääksi töihin. Oli hyvää. :3
Sitäpaitsi jos vatsatautinen on käynyt ronkkimassa niin sitä tautia on sitten kaikilla.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 12:24"][quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 12:03"]
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 06:53"][quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 06:47"] [quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 06:37"] Ei kai se voi olla noin kallista, eihän? [/quote] Ei tuo ole kallista. Jos mä yksin asuvana ihmisenä haluan syödä tuollaista salaattia puoli kiloa vaikka kerran viikossa, niin halvemmaksi se mulle tulee kuin se, että ostan ne kaikki aineet erikseen ja loput jää pilaantumaan kaappiin. [/quote] Hyvä jos on varaa siihen. Ylihintaiselta kuulostaa hintatietoiselle heti toi hinta. Ihan hienon ravintolan hinta. Kuitenkinsitä joutuu itse noukkimaan puolilämpimät seisahtaneet ainekset. Not for me. [/quote] öö, missä ravintolassa maksat 5 eruroa salaatista jota ei edes jaksa syödä, koska on sen verram iso annos ja täyttävää? Oon joka kerta ottanu purkin täyteen lohta, katkarapuja ja katkaravun pyrstöjä, ja hinta aina ollut vain 5e:) vai ostatko mielummin tällä 5 eurolla atria Fresh salaatin?:D
[/quote]Astia ei voi olla täynnä ja hintana 5 euroa, ei mitenkään!
[/quote]
kyllä sen pienemmän purkin, joka on evääksi tarkotettu, olen saanut noin 7 kertaa täyteen ja hinta ollut aina korkeintaan 5,50;)