Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka ostaa Cittarilla olevasta avoimesta salaattibaarista salaattia?

Vierailija
06.10.2014 |

Ja syö sen pesemättä??? Ei nyt ihan paras keksintö ole...

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 06:53"][quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 06:47"]

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 06:37"]

Ei kai se voi olla noin kallista, eihän? 

[/quote]

Ei tuo ole kallista. Jos mä yksin asuvana ihmisenä haluan syödä tuollaista salaattia puoli kiloa vaikka kerran viikossa, niin halvemmaksi se mulle tulee kuin se, että ostan ne kaikki aineet erikseen ja loput jää pilaantumaan kaappiin.

[/quote]

Hyvä jos on varaa siihen. Ylihintaiselta kuulostaa hintatietoiselle heti toi hinta. Ihan hienon ravintolan hinta. Kuitenkinsitä  joutuu itse noukkimaan puolilämpimät seisahtaneet ainekset. Not for me. 
[/quote]

öö, missä ravintolassa maksat 5 eruroa salaatista jota ei edes jaksa syödä, koska on sen verram iso annos ja täyttävää? Oon joka kerta ottanu purkin täyteen lohta, katkarapuja ja katkaravun pyrstöjä, ja hinta aina ollut vain 5e:) vai ostatko mielummin tällä 5 eurolla atria
Fresh salaatin?:D

Vierailija
2/68 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 08:02"]Kerokaa missä cittarissa salaatit ovat ilman kantta?
[/quote]

tampere turtola

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 12:03"]

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 06:53"][quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 06:47"] [quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 06:37"] Ei kai se voi olla noin kallista, eihän?  [/quote]   Ei tuo ole kallista. Jos mä yksin asuvana ihmisenä haluan syödä tuollaista salaattia puoli kiloa vaikka kerran viikossa, niin halvemmaksi se mulle tulee kuin se, että ostan ne kaikki aineet erikseen ja loput jää pilaantumaan kaappiin. [/quote] Hyvä jos on varaa siihen. Ylihintaiselta kuulostaa hintatietoiselle heti toi hinta. Ihan hienon ravintolan hinta. Kuitenkinsitä  joutuu itse noukkimaan puolilämpimät seisahtaneet ainekset. Not for me.  [/quote] öö, missä ravintolassa maksat 5 eruroa salaatista jota ei edes jaksa syödä, koska on sen verram iso annos ja täyttävää? Oon joka kerta ottanu purkin täyteen lohta, katkarapuja ja katkaravun pyrstöjä, ja hinta aina ollut vain 5e:) vai ostatko mielummin tällä 5 eurolla atria Fresh salaatin?:D

[/quote]Puhutko siitä pienemmästä purkista vai siitä isommasta läpinäkyvästä? Arvelisin pienemmästä.. Itselläni tulee 3 euroa vaikka otan jotain hippuja kirkkaan läpinäkyvän pohjalle.

Vierailija
4/68 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta on aivan törkeä tuolle salaatille.

Vierailija
5/68 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 12:03"]

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 06:53"][quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 06:47"] [quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 06:37"] Ei kai se voi olla noin kallista, eihän?  [/quote]   Ei tuo ole kallista. Jos mä yksin asuvana ihmisenä haluan syödä tuollaista salaattia puoli kiloa vaikka kerran viikossa, niin halvemmaksi se mulle tulee kuin se, että ostan ne kaikki aineet erikseen ja loput jää pilaantumaan kaappiin. [/quote] Hyvä jos on varaa siihen. Ylihintaiselta kuulostaa hintatietoiselle heti toi hinta. Ihan hienon ravintolan hinta. Kuitenkinsitä  joutuu itse noukkimaan puolilämpimät seisahtaneet ainekset. Not for me.  [/quote] öö, missä ravintolassa maksat 5 eruroa salaatista jota ei edes jaksa syödä, koska on sen verram iso annos ja täyttävää? Oon joka kerta ottanu purkin täyteen lohta, katkarapuja ja katkaravun pyrstöjä, ja hinta aina ollut vain 5e:) vai ostatko mielummin tällä 5 eurolla atria Fresh salaatin?:D

[/quote]Astia ei voi olla täynnä ja hintana 5 euroa, ei mitenkään!

Vierailija
6/68 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

_o/

Vierailija
7/68 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ostanut. Hyvää oli!

Vierailija
8/68 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nappaan välillä lounaaksi. Oletan, että se on yhtä syömäkelpoista kuin ravintoloiden salaattipöytien salaatit. Oletan myös, että Suomessa on niin vahvat pelotteet yrittäjille koskien heidän vastuutansa ja seuraamuksia, että harva uskaltaa mitään myyräkuumesalaattia tarjota.

Vierailija
9/68 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäis aika paljon ostamatta jos tuollasia miettis.

Vierailija
10/68 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muka epäillytä miten sinne on kakarat työntäneet likaiset kätensä ja häiriintyneet aikuiset räkineet? Tuossa Iholla-sarjassakin käsiä heiluteltiin siinä ruokien yläpuolella. 

Vierailija
11/68 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 22:42"]

Eikö muka epäillytä miten sinne on kakarat työntäneet likaiset kätensä ja häiriintyneet aikuiset räkineet? Tuossa Iholla-sarjassakin käsiä heiluteltiin siinä ruokien yläpuolella. 

[/quote] Joku taitaa nyt olla PIKKAISEN neuroottinen :D. Ei siinä, vedä foliohattu syvemmälle päähän ja jatka harjoituksia!

Vierailija
12/68 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen ihmetellyt, mutta Prismassa. Siitä 5-10 m säteeltä saa kuitenkin samat tavarat ihan itse pilkottavana mutta myös ilman että ne on olleet koko päivän tai kaksi siinä avoinna ja kaikkien lähmittävänä.

Vierailija
13/68 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää on!

Vierailija
14/68 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ihan eri asia kuin ravintolassa, ravintolassa ollaan menty syömään, eikä vaan ostoksille tai muuten vaan kuljeskelemaan sinne. Tosin en ihan jokapaikassa ravintolassakaan ota seisovasta pöydästä, ja jos otan, laitan vähintään käsidesiä kun olen koskenut niihin ottimiin joilla kaikki nekin ottaa ruokaa jotka ei pese käsiä käytyään vessassa. Kaupassa on kädet koko ajan likaantumassa lisää kun käsitellään pakkauksia ja kärryjen kahvat on varsinaisia taudinpesiä.

ap 

Vierailija
15/68 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettehän myöskään osta irtokarkkeja tai muitakaan irtotuotteita?

Vierailija
16/68 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut, mutta vähän yökötti kun tongin niitä kokonaan kulhoon vajonneita ottimia ylös. Kyllä sieltä bakteeri jos toinenkin löytyy kauhojen varresta levinneenä mutta eri asia on onko ne kovinkaan vaarallisia bakteereja.

Vierailija
17/68 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 22:45"]

Ettehän myöskään osta irtokarkkeja tai muitakaan irtotuotteita?

[/quote]

No irtokarkit on myös hiukan epäillyttäviä, mutta ne on sentään vähän suojassa siellä kannen alla, yleensä. Minä kyllä yritän ottaa aina sieltä takaa, etten ota niitä päällimmäisiä ja etummaisia.

ap

Vierailija
18/68 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 22:47"]

Olen ostanut, mutta vähän yökötti kun tongin niitä kokonaan kulhoon vajonneita ottimia ylös. Kyllä sieltä bakteeri jos toinenkin löytyy kauhojen varresta levinneenä mutta eri asia on onko ne kovinkaan vaarallisia bakteereja.

[/quote] Ei herran jestas. Sinun elämä taitaa olla aikasen vaikeaa jos mietit kaikkea noin hullun tarkasti. Onhan niitä bakteereja vaikka missä mutta minkäs teet, se on elämää.

Vierailija
19/68 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 22:44"]

Samaa olen ihmetellyt, mutta Prismassa. Siitä 5-10 m säteeltä saa kuitenkin samat tavarat ihan itse pilkottavana mutta myös ilman että ne on olleet koko päivän tai kaksi siinä avoinna ja kaikkien lähmittävänä.

[/quote]
Niin no, jos ottaa salaatin evääksi esim. töihin tai matkalle, voi olla vähän epäkäytännöllistä ostaa ne ainekset erikseen. "Minäpä otan salaattilinkoni ja vihannesveitseni esille, ja paistan vielä nämä lohipalat tässä junassa istuessani."

Vierailija
20/68 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 22:49"]

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 22:44"]

[/quote]
Niin no, jos ottaa salaatin evääksi esim. töihin tai matkalle, voi olla vähän epäkäytännöllistä ostaa ne ainekset erikseen. "Minäpä otan salaattilinkoni ja vihannesveitseni esille, ja paistan vielä nämä lohipalat tässä junassa istuessani."

[/quote]

No nuo samat salaattiainekset oli ennen siellä palvelutiskillä, eli lasin takana, ja siisti työntekijä ne sieltä kauhoi rasiaan, ei tarvi tehdä asioita ihan noin vaikeeksi.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi