Kuka ostaa Cittarilla olevasta avoimesta salaattibaarista salaattia?
Ja syö sen pesemättä??? Ei nyt ihan paras keksintö ole...
Kommentit (68)
Olen sellaisesta salaatista saanut kunnon ruokamyrkytyksen. Enpä tee sitä virhettä enää. Oksettaa ajatellakin, mitä pöpöjä siinä oli ollut (ja kenen käsistä ne olivat salaatteihin päätyneet), kun jouduin siihen kondikseen.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 22:49"]
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 22:47"]
Olen ostanut, mutta vähän yökötti kun tongin niitä kokonaan kulhoon vajonneita ottimia ylös. Kyllä sieltä bakteeri jos toinenkin löytyy kauhojen varresta levinneenä mutta eri asia on onko ne kovinkaan vaarallisia bakteereja.
[/quote] Ei herran jestas. Sinun elämä taitaa olla aikasen vaikeaa jos mietit kaikkea noin hullun tarkasti. Onhan niitä bakteereja vaikka missä mutta minkäs teet, se on elämää.
[/quote]
Suako ei mikään häiritse? Ihan kuka vaan saa paskaisilla käsillään klähmiä sitä mitä sinä syöt? Ja ihan kuinka moni ihminen/eläin hyvänsä? Ei haittaa vaikka sinne ruokiin aivastellaan? Taitaa olla muutenkin kaikki puhdistaminen turhaa, tiskaaminen ym.?
ap
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 22:53"]
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 22:49"]
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 22:47"]
Olen ostanut, mutta vähän yökötti kun tongin niitä kokonaan kulhoon vajonneita ottimia ylös. Kyllä sieltä bakteeri jos toinenkin löytyy kauhojen varresta levinneenä mutta eri asia on onko ne kovinkaan vaarallisia bakteereja.
[/quote] Ei herran jestas. Sinun elämä taitaa olla aikasen vaikeaa jos mietit kaikkea noin hullun tarkasti. Onhan niitä bakteereja vaikka missä mutta minkäs teet, se on elämää.
[/quote]
Suako ei mikään häiritse? Ihan kuka vaan saa paskaisilla käsillään klähmiä sitä mitä sinä syöt? Ja ihan kuinka moni ihminen/eläin hyvänsä? Ei haittaa vaikka sinne ruokiin aivastellaan? Taitaa olla muutenkin kaikki puhdistaminen turhaa, tiskaaminen ym.?
ap
[/quote] Pysytään asiassa, Foliohattu.
meidän k-kaupassa ainakin pestään salaatti ennen tarjolle laittamista, päällä on kansi joten pysyy puhtaana jos sinne ei kukaan käsillään sorki. Ap:n kannattaa lopettaa hengittämästä, hengität miljoona kertaa enemmän bakteereja sisääsi päivän aikana kuin mitä salaatista saisit. Relax
Ja minä kun en ole mitenkään erityisen siisti ihminen, mutta yritän välttää edes suurinta osaa toisten ihmisten taudeista jos suinkin pystyn. Juuri kuulin niin surullisen tarinan eräältä tutulta naiselta joka oli saanut ulkomailla jäätelökioskilta bakteeritartunnan, oli pitkän aikaa sairaalassa, ja ainakin puoli vuotta ollut sellaisella ruokavaliolla että yksi ruoka-aine kerrallaan lisätään ruokavalioon, välillä joutuu takas sairaalaan kun syö jotain uutta, koko oma bakteerikanta suolistossa tuhoutui siinä... Pienen vauvan äidille aika kova paikka.
ap
Minua ei siinä Cittarin salaatissa hirvitä muuta kuin se hinta! Siis 10€/kg maksaa ulkolainen kurkku ja tomaatti? Tai tonnikala? Keitetyt kananmunat? Oliivit? yms. yms. Tulee pilkkomiselle vähän hintaa nimittäin.....
Ihan samanlailla niitä häiriintyneitä ihmisiä voi olla siellä tiskin toisella puolella räkimässä siihen salaattiin, jonka ravintolassa listalta tilaat. Tai maitopurkkiin, tai mihin vaan ostamaasi elintarvikkeeseen. Enkä viitsi edes kertoa, mistä kananmunat tulevat.
Minusta tuntuu, että tuo on kätevä tapa myydä vanhenevat vihannekset täydellä hinnalla.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 22:56"]
meidän k-kaupassa ainakin pestään salaatti ennen tarjolle laittamista, päällä on kansi joten pysyy puhtaana jos sinne ei kukaan käsillään sorki. Ap:n kannattaa lopettaa hengittämästä, hengität miljoona kertaa enemmän bakteereja sisääsi päivän aikana kuin mitä salaatista saisit. Relax
[/quote]
Eipä ollut mitään kansia, siinä ne on avonaisena aamusta iltaan ja päivästä toiseen, siitä ihmiset ryysii talvipompat ja navettakamppeet päällä niitten yläpuolelta huiskien, ja ihan satavarmaa on että kun sitä ei kukaan siinä vahdi, niin varmasti tehdään ilkivaltaa. K-Supermarketissa oli kannet, Cittarilla ei.
ap
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 23:02"]
Ihan samanlailla niitä häiriintyneitä ihmisiä voi olla siellä tiskin toisella puolella räkimässä siihen salaattiin, jonka ravintolassa listalta tilaat. Tai maitopurkkiin, tai mihin vaan ostamaasi elintarvikkeeseen. Enkä viitsi edes kertoa, mistä kananmunat tulevat.
[/quote]
Joo, mutta hyvin paljon epätodennäköisempää, siellä kun on henkilökunta hygieniakoulutettua ja heitä joku valvoo.
ap
Kävin tänään paikallisessa S-marketissa ja salaattibaarista olisi saanut evästä 15,90€kg ja näin oikeasti 3 ihmistä tonkimassa tuolla hinnalla niitä nuhjuisia salaatteja sieltä :D Ei mua ne bakteerit kovin paljoa kauhistuta, mutta hinta oli aivan järkyttävä.
Mua ei ole koskaan kiinnostanut tollasen neuroottiset bakteerikammoilut ja elän armotta paskan ympäröimänä ja syön rähmäsalaatteja. Sairaana viimeksi 5v sitten!
Kuka ostaa Cittarilla olevasta avoimesta selibaattilaastari salaattia?
hahahha ihan joka kerta xD
Mistäs tiedät ettei sun hampparinpaistaja sylkäise sun hamppariin tai laita siihen esim. omaa pillulimaa ?
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 22:58"]Minua ei siinä Cittarin salaatissa hirvitä muuta kuin se hinta! Siis 10€/kg maksaa ulkolainen kurkku ja tomaatti? Tai tonnikala? Keitetyt kananmunat? Oliivit? yms. yms. Tulee pilkkomiselle vähän hintaa nimittäin.....
[/quote]
Joo meinasin kans perseelleni lentää kun katoin hintaa ja sitä mitä sillä ois saanu
O_O
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 23:04"]Minusta tuntuu, että tuo on kätevä tapa myydä vanhenevat vihannekset täydellä hinnalla.
[/quote]
Moninkertaisella hinnalla!
Meillä muksut käy aina ohimennen sinne kurkkimassa ja tiiättwhän millaisia bakteeripesiä on lapset, ja se on ihan avoin siinä käytävän vieressä. Sillä käytävällä kävelee päivän aikana satoja ja taas satoja ihmisiä. Yskivät, aivadtelevat ja sinnehän se laskeutuu salaattibaariin. Siis oikeesti niin idioottia. Onhan se epähygieenistä. Kaikki eivät kuitenkaan sairastu.... toiset helpommin kuin toiset. M6tta ne kamat on siinä koko päivän ja meneekö ne roskiin päivän jälkeen???? Toivottavasti.
Ai tarkoitatko niitä Ebols-salaatteja?