Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies suuttui totaalisesti. Nyt suhde kriisissä

Vierailija
02.09.2021 |

Olen joskus suuttuessani sanonut, että etsin itselleni kämpän niin ei tarvitse katsella tuollaista. Jokainenhan tietää, että suuttuessaan voi sanoa asioita, joita ei oikeastaan tarkoita, eikös vaan? Eilen meillä oli riitaa miehen käyttäytymisestä ja hän provosoi minua, jolloin sanoin, että olen jo katsellut asuntoja itselleni niin pääsen pois täältä, hän voi pitää talon. Nukuin olohuoneen sohvalla. Nyt herätessäni mies oli pois (yleensä vielä kotitöissä) ja pöydällä lappu, että hän tulee takaisin kun olen löytänyt sen asunnon ja poistunut täältä. Ei vastaa puheluihin tai WhatsAppeihin. Voi että, jokainen ymmärtää että suutuspäissään voi sanoa tyhmiä asioita.

Kommentit (364)

Vierailija
161/364 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on ihan totta, että etenkin tosi suuressa ahdingossa ihminen saattaa tehdä tai sanoa asioita joita ei tarkoita. Mutta jos tekee sitä toistuvasti, ei ota opikseen eikä ota vastuuta niin se on eri asia.

Vierailija
162/364 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapiaan siitä ennen kuin menet miehiä hätyyttelemään oikkuinesi.

Et pääsisi pyöräyttämään edes kimblen noppaa yhdessä hyvän miehen kanssa

jos olet tuollainen.

Haluathan tuoda kotiin rauhan ja harmonian? 

Häiriköt kuuluvat kadulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/364 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen mieli on ailahtelevainen.

mies53v

No niin tuntuu olevan miehenkin mieli! Oma ukkoni uhkailee suuttuessaan lähtevänsä ja "sittehän ootte kusessa". Siis minä ja lapset. Viimeisen episodin jälkeen tiedustelin, että koska on muuttamassa ja missähän kusessa me sitten ollaan. Ja kerroin vielä, että seuraavasta uhkauksesta lähtee mies ja avioerohakemus.

Ei tämä ole minnekään lähdössä, ei missään tapauksessa! Voihan sitä sanoa kaikenlaista...

Mulle ei enää voi!

Vierailija
164/364 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sädekehä kiiltää. "en ikinä sano vastaavaa"

Sanokaa vielä, että ette riitele. Tai jos riitelette sanotte vain kivoja asioita. Eleet ja ilmeetkin on ystävällisiä. Muuten vain 50% eroatte, vaikka suhde on pelkkää auvoa.

Ja lehmät lentää. Kyllä aikuiset kehtaakin valehdella.

Vierailija
165/364 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi itku, pitäiskö vähän miettiä mitä sanoo, luultavasti olet kuitenkin aikuinen ihminen…

Tätäkin ketjua kun lukee niin voi hyvä ihme täällä on superhyvät ihmiset paikalla. Kukaanko ei koskaan sano riidellessä muuta kuin harkittuja asioita? Tuota en usko. Jokainen päästelee sammakoita, vaikka miten esittäisi jossain keskustelupalstalla muuta. Puolison, perheen, sukulaisten, ystävien kanssa riidellessä - aivan varmasti aikuisillakin tulee ulos kömmähdyksiä kun tunteen palo vie.

Meillä on varmaan sitten tosi erilaiset luonteet ja tuttavapiirit, mutta en minä koskaan riitele puolison, perheen, sukulaisten tai ystävien kanssa. En edes keksi sellaista aihetta, mistä voisi saada itsensä niin tunnekuohun valtaan, että sanoo tärkeälle ihmiselle jotain karseaa.

Vierailija
166/364 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä suhteessa on taito keskustella ja toisen kunnioittaminen. Jos tuo kunnioittaminen puuttuu toiselta tai molemmilta, niin on suhde tuhoon tuomittu.

Vierailija
167/364 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi itku, pitäiskö vähän miettiä mitä sanoo, luultavasti olet kuitenkin aikuinen ihminen…

Tätäkin ketjua kun lukee niin voi hyvä ihme täällä on superhyvät ihmiset paikalla. Kukaanko ei koskaan sano riidellessä muuta kuin harkittuja asioita? Tuota en usko. Jokainen päästelee sammakoita, vaikka miten esittäisi jossain keskustelupalstalla muuta. Puolison, perheen, sukulaisten, ystävien kanssa riidellessä - aivan varmasti aikuisillakin tulee ulos kömmähdyksiä kun tunteen palo vie.

Meillä on varmaan sitten tosi erilaiset luonteet ja tuttavapiirit, mutta en minä koskaan riitele puolison, perheen, sukulaisten tai ystävien kanssa. En edes keksi sellaista aihetta, mistä voisi saada itsensä niin tunnekuohun valtaan, että sanoo tärkeälle ihmiselle jotain karseaa.

Täyttä valetta, älä edes yritä. Jokaisella parilla on omat ongelmansa ja riitansa. Lapsikin sen ymmärtää.

Vierailija
168/364 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika !

Vierailija
169/364 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täyttä valetta, älä edes yritä. Jokaisella parilla on omat ongelmansa ja riitansa. Lapsikin sen ymmärtää.

Totta kai meilläkin on ollut omat ongelmamme - varsinkin suhteen alkuaikoina, mutta emme ole koskaan saaneet niistä riitaa aikaiseksi, vaan asiat ja erimielisyydet on selvitetty rauhallisesti keskustelemalla. Millaisista asioista sinun mielestäsi parisuhteissa pitäisi riidellä?

Vierailija
170/364 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä olin itsekin raivoissani niin lapsellinen ja kypsymätön, että otin usein esiin erokortin. Näin vaan niin punaista. Mies kärsi pahasta alkoholiongelmista. Ero tulikin kyllä sitten myöhemmin, mutta ehdin uhkailla asialla kyllä vuosia. Oikein hävettää muistella asiaa.

Vasta myöhemmin olen ymmärtänyt, kuinka typerää erolla uhkailu on, mikäli aikeissa ei ole toteuttaa uhkaustaan oikeasti.

171/364 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen mieli on ailahtelevainen.

mies53v

Ja sinä olet lapsellinen noin vanhaksi äijäksi.

Nuorekas. Pusu sulle..

Jos nainen vois olla päivän aviomiehenä, niin se olisi taatusti avartava ja opettava kokemus kuinka hormonitoiminta ohjaa naisen käytöstä. 

mies53v

Ei kaikki naiset ole hormonihuuruisia pirttihirmuja. On myös ajattelevia ja empaattisia, aisoista keskustelevia naisia, kuten miehiäkin. Niitä vaan on vähemmän

Vierailija
172/364 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Opettele säätelemään tunteitasi. Et tule pärjäämään missään parisuhteessa, jos et sitä taitoa opi. Ja tarvitset sitä tsitoa kaikissa vuorovaikutustilsnteissa. Hermostutko myös lapsillesi ja työpaikassasi?

Vierailija
173/364 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tiettyjä asioita, joita ei sanota edes suuttuessa, jos haluaa pitää parisuhteensa hyvänä.

TÄSMÄLLEEN NÄIN!!!

Vierailija
174/364 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auf Wiedersehen, Pet

Nainen mokasi suullaan, mies mokasi teoillaan. Pitikö parisuhde romuttaa turhan vihaksi päässeen itsepäisyyden takia?

Vierailija
175/364 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sitten muuta kuin onnea uuteen kotiin!

Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
176/364 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on provo

Ja se jotenkin kaivaa sun napaas, vai?

Vierailija
177/364 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auf Wiedersehen, Pet

Nainen mokasi suullaan, mies mokasi teoillaan. Pitikö parisuhde romuttaa turhan vihaksi päässeen itsepäisyyden takia?

Mitä mies on mokannut? Tuskin hän menettää mitään, vaikka eroaa henkistä väkivaltaa harjoittavasta puolisosta.

Vierailija
178/364 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikako jätti?

Vierailija
179/364 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole IKINÄ sanonut nykyiselle miehelleni riidoissa mitään sellaista, että muutan pois tai erotaan... En tosiaan sano sellaisia asioita enkä minä aio kuunnella sellaista, jos ei tarkoiteta. Exälleni sanoin ja tein, kuten lupasin eli lähdin pois. Ei sellaista sanota muuten vaan.

Tämä. Minulle kuumakalleäitini opetti, että ei pidä koskaan sanoa suutuspäissään sellaista, mitä ei aio pitää. Äitini on hirveä riitelijä, heittelee esineitä ja muuta, mutta ei KOSKAAN sano mitään tuollaisia typeryyksiä.

Vierailija
180/364 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä ikinä sano asioita mitä en tarkoita. En vihaisena, en kännissä, en missään tilanteessa. Taisi nyt ap käydä niin, että ukolla tuli mitta täyteen ja lusikat menee jakoon.

Sama. Suurin ongelma itse asiassa on, että nimenomaan tarkoitan niitä asioita, joita suuttuneena tai juovuksissa saattaa lipsahtaa. Siksi yritän olla suuttumatta ja juopumatta.