Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies suuttui totaalisesti. Nyt suhde kriisissä

Vierailija
02.09.2021 |

Olen joskus suuttuessani sanonut, että etsin itselleni kämpän niin ei tarvitse katsella tuollaista. Jokainenhan tietää, että suuttuessaan voi sanoa asioita, joita ei oikeastaan tarkoita, eikös vaan? Eilen meillä oli riitaa miehen käyttäytymisestä ja hän provosoi minua, jolloin sanoin, että olen jo katsellut asuntoja itselleni niin pääsen pois täältä, hän voi pitää talon. Nukuin olohuoneen sohvalla. Nyt herätessäni mies oli pois (yleensä vielä kotitöissä) ja pöydällä lappu, että hän tulee takaisin kun olen löytänyt sen asunnon ja poistunut täältä. Ei vastaa puheluihin tai WhatsAppeihin. Voi että, jokainen ymmärtää että suutuspäissään voi sanoa tyhmiä asioita.

Kommentit (364)

Vierailija
361/364 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyhimykset rivissä määkii ja kaikki on selkeesti tosi paljon parempaa sakkia. Tuo on väärin sanoa ja uhkailla tuollaisilla asioilla, millä ei ole minkäänlaista tarkoitusperää. Se on henkistä väkivaltaa. Mutta hei ihan tosi me ollaan kaikki ihmisiä ja jokainen tekee virheitä. Ihmiset on eri luonteilla varustettu, osa impulsiivisempia kuin toiset. Tokikaan se ei oikeuta toista satuttamaan. Asioista voi oppia ja haitallisista tavoista oppia pois, jos vaan haluaa. Aloittaja teki väärin, ja toivottavasti kehittää tässä itseään. Mutta tähän kommentoijat ovat kyllä hemmetin ehdotonta ja jumalallista sakkia, jotka valitsevat aina sanansa harkiten ja virheille ei ole sijaa. Onneksi meitä virheellisiäkin ihmisiä on, olisi maailma muuten aika musta-valkoinen paikka.

Niin. Mutta kyllähän tuosta sellainen kuva syntyi, ettei tämä ollut ensimmäinen kerta, kun erolla uhkaillaan. Yksittäisen ylilyönnin voisi vielä ymmärtääkin, mutta ei kenenkään tarvitse sietää tuollaista käytöstä toistuvasti. Itse en ainakaan jaksaisi.

Vierailija
362/364 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nyt herätessäni mies oli pois (yleensä vielä kotitöissä) ja pöydällä lappu, että hän tulee takaisin kun olen löytänyt sen asunnon ja poistunut täältä."

Kuulostaa HYVÄLTÄ. Nyt mies on poistunut ja vannoo pysyvänsä poissa, kunnes nainen on löytänyt uuden asunnon. Asunnon etsintä ei ole nopea homma, joten nainen voi nyt aivan rauhassa hengailla 4 viikkoa ja pakata tavaroita. Jos mies alkaa valittaa, nainen sanoo: "Joo, joo. Minulla on jo asunto katsottuna, mutta se ei tyhjene sormia napsauttamalla. Entisen asukkaan poismuutto kestää 4 viikkoa."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/364 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutuspäissään saattaa sanoa kaikenlaista, mutta erolla ei kannata uhkailla.

Vierailija
364/364 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoin vaimolle aikanaan, että jos vielä toisen kerran alat riidan aikana uhkailla erolla, niin sitten me erotaan. Olen tosissani tässä.

Sen jälkeen ei ole tätä riitojen aikaan kuulunut.

Sulle tuli nyt oppimisen aika.

https://asunnot.oikotie.fi/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän