Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies suuttui totaalisesti. Nyt suhde kriisissä

Vierailija
02.09.2021 |

Olen joskus suuttuessani sanonut, että etsin itselleni kämpän niin ei tarvitse katsella tuollaista. Jokainenhan tietää, että suuttuessaan voi sanoa asioita, joita ei oikeastaan tarkoita, eikös vaan? Eilen meillä oli riitaa miehen käyttäytymisestä ja hän provosoi minua, jolloin sanoin, että olen jo katsellut asuntoja itselleni niin pääsen pois täältä, hän voi pitää talon. Nukuin olohuoneen sohvalla. Nyt herätessäni mies oli pois (yleensä vielä kotitöissä) ja pöydällä lappu, että hän tulee takaisin kun olen löytänyt sen asunnon ja poistunut täältä. Ei vastaa puheluihin tai WhatsAppeihin. Voi että, jokainen ymmärtää että suutuspäissään voi sanoa tyhmiä asioita.

Kommentit (364)

Vierailija
341/364 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos asunto on teidän yhteinen, mies ei voi häätää sinua kodistasi. Pidä kiinni oikeuksistasi!

Jaa mistä oikeuksista? AP sanoi, että hän on jo katsellut asuntoja ja lähtee. On hänellä oikeus lähteä, mutta onko oikeutta jäädä.

Vierailija
342/364 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos asunto on teidän yhteinen, mies ei voi häätää sinua kodistasi. Pidä kiinni oikeuksistasi!

Jaa mistä oikeuksista? AP sanoi, että hän on jo katsellut asuntoja ja lähtee. On hänellä oikeus lähteä, mutta onko oikeutta jäädä.

Mikä sovinisti täällä hilluu?

Luuleksä tosiaan, että naisella ei olisi oikeutta yhteiseen asuntoon?

Mistä näitä snadi.. lkkuja oikeen sikiää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/364 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta sitte. Mitäs läksit.. thiliathaliatallallaa

Vierailija
344/364 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jätin kerrasta ukon, joka vilkuili vieraisiin pöytiin. Eikä jaksanut uskaltanut olla mies. Arkajalka, joka kaipasi jatkuvaa huomiota muilta. Huomioh uora ns.

Takaisinanelut jatkui ja hänen oman itsensä surkuttelut. Mies ei ole mies, jos ei omastaan huolehdi ykkösenä. Tuuliviirit menkööt menojaan.

;)

Pikkutyttönaiset tosin voi luulla, että raivottarena olot ukoilleen on normia. Ei ole. Hemmotellut likat kokee karvauden, kun toinen egoilija astuu miinaan. Harmi, jos on lapsi hankittuna.

Vierailija
345/364 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään tullaan ollaan erotaan. Hetken tuska. Ja sitten eteenpäin.

Paitsi jos on lapsia. Silloin menee vaikeaksi.

Vierailija
346/364 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin loinen muuta ulos!

Vierailija
347/364 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

9

Vierailija kirjoitti:

Katoilijan viesti lienee se, että toinen puoliska ei saa ilmaista suuttumustaan.

Suuttumuksen ilmaisu on kiellettyä, siitä seuraa hylkäys katoamalla.

Pitäisikö sinun perustaa oma ketju tilanteellesi? AP:n aloitukseen sinun monologisi ei liity mitenkään.

Minusta kyllä liittyy. Keskity vähän miettimään, jos ei muuten aukene.

Vierailija
348/364 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se oo vieläkään tullu takas /ilmotellu ittestään?

Vierailija
349/364 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko ap:n mies takaisin vai kuinka tarina jatkuu?

Vierailija
350/364 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, you asked for it. Olet vastuussa asioista, joita sanoit. Suuttumista ei voi pitää tekosyynä. Noin minäkin luultavasti tekisin kuin miehesi, jos kunppanini käyttäytyisi tuolla tavalla.

Vierailija
351/364 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole normaalia sanoa tuollaista riidassa puolisolle. Häpeäisit huonoa käytöstäsi, joka on loukkaavaa ja hirveää.

Vierailija
352/364 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen mieli on ailahtelevainen.

mies53v

Ja sinä olet lapsellinen noin vanhaksi äijäksi.

Se koira älähtää mihin kalikka kalahtaa. Tosin näitähän ei nykyään kuulemma ole sopivaa sanoa ääneen, vaikka totta ovatkin.

Elämänkokemusta kun tulee, niin monta asiaa oppii kantapään kautta.

Vierailija
353/364 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuu mun luokse. saat hellyyttä.

Vierailija
354/364 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus tyhmänä ja nuorena parikymppisenä likkana ollut sellaisessa parisuhteessa vähän vanhemman miehen kanssa, jossa joka riita ajautui erolla uhkailuun ja minun käskettiin etsiä uusi kämppä (vaikka rivariasunnon vuokrasoppari oli MINUN nimissäni). Itkin ja anelin, että mitä ja miksi ja byhyy ei erota... Sitten mies ikään kuin leppyi "okei, ei erota" ja/tai "se oli läppä" ja kaikki jatkui taas hetken "normaalina" 😂 nyt oikeasti naurattaa, mutta kyllä se sattui ja loukkasi ja olin ihan sekaisin kaikesta.

Ei sellaista sanota toiselle muuten vaan. Se on ihan täysin henkistä väkivaltaa ja antaa toisesta todella epävakaan vaikutelman. Kuka oikeasti aikuinen normaali ihminen jaksaa katsella sellaista kovin kauaa?

Siis mulla on täsmälleen sama kokemus, paitsi asuttiin molemmat yhteisessä vuokrakämpässä.... Mies sanoi AINA, että erojutut oli vaan läppää ja kuulemma tapa, millä mut saa aisoihin. Onneksi tajusin lähteä, sairasta tuollainen meno on. 

Vierailija
355/364 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai mieskin saa pelata samaa mielenvikaista peliä kuin sinäkin?

Ei se varmaan sitä tarkoittanut.

Vierailija
356/364 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mennään tullaan ollaan erotaan. Hetken tuska. Ja sitten eteenpäin.

Paitsi jos on lapsia. Silloin menee vaikeaksi.

Tämähän on runo!

Mennään

Tullaan

Ollaan

Erotaan.

Hetken tuska

Sitten eteenpäin.

Paitsi jos on lapsi

Menee vaikeaksi.

Vierailija
357/364 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erolla uhkailu on väärin.

Jos tekee niin, saattaa haluta eroa tai jotain muutosta suhteeseen. Koetko että mies arvostaa sinua? Onko teillä ollut isoja vaikeuksia?

Jos puhuminen ei onnistu, pariterapia on hyvä vaihtoehto. Muutto erilleen voi kirkastaa ajatuksia myös.

Minä sanoin ennen miehelle riidan aikana monesti noin. Se oli jotenkin ainoa keino herätellä häntä huomaamaan että en voi hyvin suhteessa. Olin itsestään selvyys ja yksinäinen.

Me puhuttiin. Luettiin parisuhteen tunnelukot-kirja ja keskusteltiin sen pohjalta. Pitkä, vuosien homma mutta meillä kannatti.

Vierailija
358/364 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhimykset rivissä määkii ja kaikki on selkeesti tosi paljon parempaa sakkia. Tuo on väärin sanoa ja uhkailla tuollaisilla asioilla, millä ei ole minkäänlaista tarkoitusperää. Se on henkistä väkivaltaa. Mutta hei ihan tosi me ollaan kaikki ihmisiä ja jokainen tekee virheitä. Ihmiset on eri luonteilla varustettu, osa impulsiivisempia kuin toiset. Tokikaan se ei oikeuta toista satuttamaan. Asioista voi oppia ja haitallisista tavoista oppia pois, jos vaan haluaa. Aloittaja teki väärin, ja toivottavasti kehittää tässä itseään. Mutta tähän kommentoijat ovat kyllä hemmetin ehdotonta ja jumalallista sakkia, jotka valitsevat aina sanansa harkiten ja virheille ei ole sijaa. Onneksi meitä virheellisiäkin ihmisiä on, olisi maailma muuten aika musta-valkoinen paikka.

Vierailija
359/364 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä aina otat ton asian riidan yhteydessä esiin, se ei ole vain "suutuspäissään" sanottua, vaan asialla kiristämistä.

Vierailija
360/364 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään jaksais kattella tuommoista uhkailua, kävis mielenterveyden päälle!