Mies suuttui totaalisesti. Nyt suhde kriisissä
Olen joskus suuttuessani sanonut, että etsin itselleni kämpän niin ei tarvitse katsella tuollaista. Jokainenhan tietää, että suuttuessaan voi sanoa asioita, joita ei oikeastaan tarkoita, eikös vaan? Eilen meillä oli riitaa miehen käyttäytymisestä ja hän provosoi minua, jolloin sanoin, että olen jo katsellut asuntoja itselleni niin pääsen pois täältä, hän voi pitää talon. Nukuin olohuoneen sohvalla. Nyt herätessäni mies oli pois (yleensä vielä kotitöissä) ja pöydällä lappu, että hän tulee takaisin kun olen löytänyt sen asunnon ja poistunut täältä. Ei vastaa puheluihin tai WhatsAppeihin. Voi että, jokainen ymmärtää että suutuspäissään voi sanoa tyhmiä asioita.
Kommentit (364)
Ex muija jankkasi pikku pienissään jatkuvasti kuinka huono olen ja kehoitti häipymään, kun sitten yhtenä päivänä lähdin niin ronkkui takaisin ja yritti tehdä itselleen harakiriä. Mikä ihme teitä naisia vaivaa? Nyt onnellisesti naimisissa ja iloinen kun eo tarvtse kuunnella enää tuomoista paskaa
Heh, mun miehen exälle tuli aikoinaan yllätyksenä, että kun hän sanoi haluavansa erota, mies ei estellyt, vaikka ei itse olisi halunnut alunperin erota.
Vierailija kirjoitti:
Heh, mun miehen exälle tuli aikoinaan yllätyksenä, että kun hän sanoi haluavansa erota, mies ei estellyt, vaikka ei itse olisi halunnut alunperin erota.
Kyllä minusta olisi vähän outoa jos yhden ainoan kerran päästäisin suustani sellaisen sammakon että haluaisin erota ja mies olisi saman tien iloisena kantamassa tavaroita asunnosta ulos. Tulisi väkisinkin olo, että odottiko tätä vain ja sai nyt syyn lähteä. TIETENKÄÄN ei ole hyväksyttävä päästellä tuollaista suustaan eikä varsinkaan tehdä sitä jatkuvasti. Mutta se jos tapaus olisi ainoa laatuaan ja toinen olisi siitä vieläpä pahoillaan ja ottaisi vastuun niin vähän olisi erikoista jos siitä ei olisi mitään mahdollisuutta päästä yli.
Jos ootte ajautuneet sellaiseen tilanteeseen, että tulee sanottua tuollaisia asioita edes vitsillä/suutuksissaan, niin ero on ainoa oikea ratkaisu. Ei tuollaista sanota vaikka olisi kuinka vihainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minusta olisi vähän outoa jos yhden ainoan kerran päästäisin suustani sellaisen sammakon että haluaisin erota ja mies olisi saman tien iloisena kantamassa tavaroita asunnosta ulos. Tulisi väkisinkin olo, että odottiko tätä vain ja sai nyt syyn lähteä. TIETENKÄÄN ei ole hyväksyttävä päästellä tuollaista suustaan eikä varsinkaan tehdä sitä jatkuvasti. Mutta se jos tapaus olisi ainoa laatuaan ja toinen olisi siitä vieläpä pahoillaan ja ottaisi vastuun niin vähän olisi erikoista jos siitä ei olisi mitään mahdollisuutta päästä yli.
No jos aikaisemmin saanut kuulla vastaavaa ja ei halunnut kokea uudelleen samaa erokortilla viiltelijää.
Pyydä paikalle kiinteistövälittäjä ja ala myymään asuntoa. Lähetä miehelle viesti, että haluaako tulla mukaan tekemään toimeksiantoa.
Vierailija kirjoitti:
Ex muija jankkasi pikku pienissään jatkuvasti kuinka huono olen ja kehoitti häipymään, kun sitten yhtenä päivänä lähdin niin ronkkui takaisin ja yritti tehdä itselleen harakiriä. Mikä ihme teitä naisia vaivaa? Nyt onnellisesti naimisissa ja iloinen kun eo tarvtse kuunnella enää tuomoista paskaa
Ymmärsinkö oikein että olet naimisissa nyt miehen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
"Mikä ihme teitä naisia vaivaa?" Onko ihan pakko aina yleistää tämä koskemaan yleisesti naisia. Ja jos siihen nyt kerran lähdetään, niin huomattavasti yleisempää se on miehillä jäädä roikkumaan ja vainoamaan ja uhkailemaan kun nainen ei haluakkaan jatkaa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Tositarina ystäväpiiristäni: Pariskunnan välit olivat viilenemässä. Nainen (vauvakuumeessa) sitten kerran tuskastui mieheen joka soitti illalla kitaraa sohvalla (on sen harrastus). "Sinä vaan rämpyttelet kitaraa. MInä muutan kohta pois". Mies katsoi naiseen ja sanoi "tarvitsetko kantoapua"?
Ero tuli, miten muutenkaan, kun molemmat olivat muutosta samaa mieltä. Nyt neljännesvuosisata myöhemmin molemmilla on omat perheet, lapsia ja tällä tarinan miehellä kaksi bändiä.
Niin? Mitä paheksuttavaa tässä tarinassa on? Kuulostaa sopuisalta tarinalta jossa molemmat löysi itselleen paremmin sopivan ihmisen.
Sovintokivaa 69-asennossa. Toimii aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tositarina ystäväpiiristäni: Pariskunnan välit olivat viilenemässä. Nainen (vauvakuumeessa) sitten kerran tuskastui mieheen joka soitti illalla kitaraa sohvalla (on sen harrastus). "Sinä vaan rämpyttelet kitaraa. MInä muutan kohta pois". Mies katsoi naiseen ja sanoi "tarvitsetko kantoapua"?
Ero tuli, miten muutenkaan, kun molemmat olivat muutosta samaa mieltä. Nyt neljännesvuosisata myöhemmin molemmilla on omat perheet, lapsia ja tällä tarinan miehellä kaksi bändiä.
Niin? Mitä paheksuttavaa tässä tarinassa on? Kuulostaa sopuisalta tarinalta jossa molemmat löysi itselleen paremmin sopivan ihmisen.
"Tositarina ystäväpiiristäni: Pariskunnan välit olivat viilenemässä. Nainen (vauvakuumeessa) sitten kerran tuskastui mieheen joka soitti illalla kitaraa sohvalla (on sen harrastus). "Sinä vaan rämpyttelet kitaraa. MInä muutan kohta pois". Mies katsoi naiseen ja sanoi "tarvitsetko kantoapua"?
Ero tuli, miten muutenkaan, kun molemmat olivat muutosta samaa mieltä. Nyt neljännesvuosisata myöhemmin molemmilla on omat perheet, lapsia ja tällä tarinan miehellä kaksi bändiä"
Tärkein unohtui. Ei nainen sitä eroa halunnut ollenkaan, kunhan uhkaili. Nyt kun homma kääntyi siihen, että miehellä ei enää ollutkaan mitään asiaa vastaan, niin sitten naisella ei ollut enää perääntymisreittiä. Naista harmitti. Tiedän tämän, kun olen kuullut tarinan samanlaisena molemmilta.
Tuli tuntemuksia, että puolisollani ei ole vastuuntuntoa, kun on jo viidettä vuorokautta omilla teillään.
Kumpi meistä on järkevä, se joka jää perheestään huolehtimaan, vai se joka lähtee omille teilleen, kertomatta missä oleilee. Tarkistamatta, miten perhe voi.
Ei se ihan niinkään ole, että aikuinen saa suutuspäissään huudella ihan mitä sattuu. Se sallitaan yleensä vain lapsille, aikuisilta oletetaan jotain itsekontrollia. Mutta aloittaja sanoi etsiväånsä itselleen asunnon, niin sitten etsii sellaisen.
Vierailija kirjoitti:
Pitkissä parisuhteissa sanotaan kaikenlaista ja ne unohdetaan yhtä nopeasti, kun on sanottukin. Rakkaus ja anteeksianto pitää yhdessä.
Nämä erohuutelijat ovat niitö joiden parisuhteet päättyy eroon herkästi.
Älä puhu soopaa. Liitto ei kestä kovin pitkäksi jos aina "sanotaan kaikenlasita" ja vaaditaan toista unohtamaan se saman tien. Järkevä ihminen osaa kontrolloida leipäläpeään.
Henkiselle väkivallalle loppu. Jossain vaiheessa tulee stoppi uhkailuille. Jos olet tehnyt tuota ennenkin niin tässä tulos. Tietysti se että miehesi ei vatästaa kertoo henk.väkivallasta myös hänen puolestaan. Toivottavasti ei ole lapsia. Terapiaa teille ja tsemppiä.
Naisilla tapana ääneen tietää kaikki parhaiten.
Nyt voit tuputtaa mielipiteitäsi ääneen ihan koko ajan.
Muutaman vuoden päästä saat pillullasi uuden, joka ääneen valitustasi sietää jonkin aikaa.
Terveessä suhteessa ei tarvitse uhkailla millään, etenkään erolla.
Kannattaa todellakin erota, teillä ei ole terve suhde.
Vierailija kirjoitti:
En ole IKINÄ sanonut nykyiselle miehelleni riidoissa mitään sellaista, että muutan pois tai erotaan... En tosiaan sano sellaisia asioita enkä minä aio kuunnella sellaista, jos ei tarkoiteta. Exälleni sanoin ja tein, kuten lupasin eli lähdin pois. Ei sellaista sanota muuten vaan.
Luettele tähän myös kaikki muut asiat, mitä et ole IKINÄ sanonut tai tehnyt. Meitä kaikkia kiinnostaa kovin paljon.
Tässä tosiaan tiedetään nyt aika suppeasti kokonaistilanteesta. En alkaisi haukkua ketään huonoksi ihmiseksi vain näiden tietojen perusteella. Ei ole tietenkään hyväksyttävää tuollainen toiminta, mutta tarkoitan että ei pidä haukkua ketään täysin lyttyyn tietämättä sen enempää taustoja.