Uskotko, että on olemassa "se oikea"?
Eli että jokaisella on joku ihminen, joka tuntuu sopivan kuin palapelin palanen ja että tuntee hyvin vahvaa yhteyttä tämän ihmisen kanssa. Oletko tavannut oman oikeasi?
Kommentit (49)
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 17:31"]
Meille jokaiselle on olemassa sielunkumppani, mutta vain hyvin, hyvin harva tapaa sielunkumppaninsa. Ne ihmiset, joiden kanssa vietämme elämämme ja joihin rakastumme, ovat meille tarkoitettuja tietyistä syistä. Ehkä opimme heiltä jotain, ehkä opetamme heille jotain. Sielunkumppanin saamme taas kuolemanjälkeisessä elämässä. Tämän opin Lorna Byrnen kirjoista (näkijä), joka on kirjoittanut kirjat Enkeleitä hiuksissani, Portaat taivaaseen ja Toivon viesti enkeleiltä.
[/quote]
Aika vaikea varmaan löytää ihan noin hörhöä miestä.
Haluaisin uskoa, mutta en ole tuntenut mitään suurta yhteyttä tms kenenkään kanssa. Itse asiassa luulen, että sielunkumppanuus on oikeasti harvojen oikeus ja suurin osa ihmisistä tyytyy tarpeeksi hyvään suhteeseen, jossa on ihan ok olla. Olkaa onnellisia, jotka saatte olla sielunkumppaninne kanssa.
Minä en uskonut ennen kuin tapahtui aivan käsittämätön tajunnan räjäyttävä yhteys mieheen - sielunkumppaniin,kaksoiliekkiini. Ihan hörhöhommaa, jota järki yrittää selittää ,vaan ei kertakaikkiaan kykene. Sellainen rakkauden kaivo,josta riittää ammennettavaa kaikille ihmisille.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 17:41"]
Haluaisin uskoa, mutta en ole tuntenut mitään suurta yhteyttä tms kenenkään kanssa. Itse asiassa luulen, että sielunkumppanuus on oikeasti harvojen oikeus ja suurin osa ihmisistä tyytyy tarpeeksi hyvään suhteeseen, jossa on ihan ok olla. Olkaa onnellisia, jotka saatte olla sielunkumppaninne kanssa.
[/quote]
kuulostaa ihanalta. Tulen aina vähän kateelliseksi kun luen tällaista. En ole kokenut suurta rakkautta ja tuskin koenkaan....
Nuorena, naivina ja romantiikan nälkäisenä uskoin. Nyt en enää jaksa uskoa.
En vain usko vaan tiedän :) Olen hänen kanssaan naimisissa <3 En uskonut ennen kuin se oikea tuli elämääni. Ennen olin hyvin kyyninen miesten suhteen.
Riippuu nyt vähän mitä "sillä oikealla" tarkoitetaan.
No en! Tai sitten mulla on vaan käynyt hiton huono tuuri.
Tiedän ja olen.