Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko, että on olemassa "se oikea"?

Vierailija
06.10.2014 |

Eli että jokaisella on joku ihminen, joka tuntuu sopivan kuin palapelin palanen ja että tuntee hyvin vahvaa yhteyttä tämän ihmisen kanssa. Oletko tavannut oman oikeasi?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, vaan "hän ken kelvatkoon".

Vierailija
22/49 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan uskoa. Ikimaailmassa en kyllä ääneen tunnustaisi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 16:37"]

Uskon että on yksi täydellisen sopiva, vaikka muut sanoo että on monta "ainoaa oikeaa" jos ainoat oikeat pistäisi samalle viivalle löytyisi siitäkin joukostä yksi ainoa oikea voittaja

[/quote]

Näin se menee!

Vierailija
24/49 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon ja olen tavannut. Alku ei ollut helppo, mutta nyt olemme yhdessä.

Vierailija
25/49 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskat semmosia ole. Kyllä se on niin nähty että ne ihmiset joilla tämmöisiä kumppaneita on ja sitten tuleekin kuolemantapaus niin ei kauaa mene kun leski on löytäny uuden sielunkumppanin.

Vierailija
26/49 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskonu, mutta jotenkin alkaa vahvasti tuntumaan siltä, että olen sen oikean löytänyt. Ikävä vain, että kavereina joudutaan olemaan, mutta parempi seki ku ei mitään. :)

Vierailija
27/49 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon ja olen löytänyt♡

Vierailija
28/49 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon. En ole omaani tavannut eikä aviomieheni ole hän.

Vierailija
29/49 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon ja olen myös tavannut.

Vierailija
30/49 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon kyllä ja omani olen tunnistanut. Yhdessä ei olla kuitenkaan.

Vierailija
31/49 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taida enää uskoa. 

Vierailija
32/49 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin uskon, ja olen naimisissa sen oikean kanssa. Tapasimme ensimmäisen kerran jo lukioikäisinä ja vaikka päädyimme yhteen vasta kolmekymppisinä, olimme toistemme mielissä kaikki nuo välivuodet vaikka tahoillamme olimme muissa suhteissa. Uskon että toisilleen oikeat tuntevat selittämätöntä vetovoimaa toisiaan kohtaan. Itselläni tuo kumma kaipaus rauhoittui vasta kun menimme mieheni kanssa yhteen. Ja yhdessä pysytään luultavasti jatkossakin, sen verran ihanaa on olla me.

Vierailija
33/49 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 16:34"]

Uskon ja olen hänen kanssaan naimisissa. Tosin se ei ole pelkkää ruusuillatanssimista tosiaankaan. Mutta niin voimakas oli yhteyden tunne heti alussa että ei tuota voinut sivuuttaa. 10 vuotta ollaan oltu yhdessä.

[/quote]

Meillä muuten samoin, mutta yhteisiä vuosia on 14.

Vierailija
34/49 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tieteellisesti perusteltavissa. Usko kohtaloon ja tähtiin - että myös jumaliin - on naiivia.

Vierailija
35/49 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 17:02"]

Nykyisin uskon, ja olen naimisissa sen oikean kanssa. Tapasimme ensimmäisen kerran jo lukioikäisinä ja vaikka päädyimme yhteen vasta kolmekymppisinä, olimme toistemme mielissä kaikki nuo välivuodet vaikka tahoillamme olimme muissa suhteissa. Uskon että toisilleen oikeat tuntevat selittämätöntä vetovoimaa toisiaan kohtaan. Itselläni tuo kumma kaipaus rauhoittui vasta kun menimme mieheni kanssa yhteen. Ja yhdessä pysytään luultavasti jatkossakin, sen verran ihanaa on olla me.

[/quote]

Miksi edes olla parisuhteessa sellaisen kanssa, joka ei tunnu oikealta??

Vierailija
36/49 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. Ehkä monia ns.sopivia. ei yhtä ainoaa, eikä mikään shde kestä ikuisesti. ja olisi tylsää jos näin olisi.mielestäni.

Vierailija
37/49 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että se että kokee jonkun yhden ja ainoan siksi oikeaksi on vaarallinen pakkomielle. Itselläni on tuollainen. Olen rakastunut yläasteikäisenä ensirakkauteeni, enkä saa sitä poikaa pois mielestäni nytkään vielä aikuisena. En usko että kyseessä on kukaan joka sopisi minulle paremmin kuin kukaan muu, mutta hän on se jolta ensimmäisen kerran olen saanut vastakaikua romanttisiin tunteisiini, josta syystä tunteet häntä kohtaan ovat olleet niin voimakkaat etten pysty unohtamaan. Olen jotenkin leimaantunut häneen kuin linnun poikanen emoonsa. Se on hullua. Joku psykologinen juttu, nuppi seonnut jotenkin silloin kakarana. Rakastan nykyistä miestäni, mutta en silti pääse eroon tuosta nuoruuden päähänpinttymästä. Varmaan tällaisista lähtökohdista tulee paljon stalkkereita ja muuta hullua. Itse olen ymmärtänyt ettei tuosta mitään tule, vaan koko juttu on ihan omassa päässäni.

Vierailija
38/49 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että niitä "oikean" aihioita on olemassa useampia, joista jokaisesta voisi teoriassa muovautua minun kanssa se sopiva palanen. Molempien täytyy olla valmis hieman muovautumaan. Ei se valmiina palasena siellä liikuskele.

Vierailija
39/49 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille jokaiselle on olemassa sielunkumppani, mutta vain hyvin, hyvin harva tapaa sielunkumppaninsa. Ne ihmiset, joiden kanssa vietämme elämämme ja joihin rakastumme, ovat meille tarkoitettuja tietyistä syistä. Ehkä opimme heiltä jotain, ehkä opetamme heille jotain. Sielunkumppanin saamme taas kuolemanjälkeisessä elämässä. Tämän opin Lorna Byrnen kirjoista (näkijä), joka on kirjoittanut kirjat Enkeleitä hiuksissani, Portaat taivaaseen ja Toivon viesti enkeleiltä.

Vierailija
40/49 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 16:34"]Uskon ja olen hänen kanssaan naimisissa. Tosin se ei ole pelkkää ruusuillatanssimista tosiaankaan. Mutta niin voimakas oli yhteyden tunne heti alussa että ei tuota voinut sivuuttaa. 10 vuotta ollaan oltu yhdessä.
[/quote]
Ihan samanlainen tilanne täälläkin <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi