~*~SYYSKEIJUJEN TORSTAI~*~
Kommentit (52)
ihanaa, että kaikki sujui hyvin synnytyksen suhteen :)
RIZZU mukava kuulla, että kurssi oli onnistunut! Mua harmittaa edelleen vietävästi, että juuri tällä viikolla sairastan flunssaa enkä päässyt tuonne sitten ollenkaan :( toivottavasti ehtivät ottamaan jonkun tilalleni, ei noita niin usein järjestetä.
Pikaisesti tulin kurkkimaan kuulumisia, olo on aika tukala kun selkää särkee koko ajan ja supistaa... ei vauvan vielä tarvitsis syntyä, enkä ihan uskokaan, että tämä tästä lähtisi käyntiin. Edellisissä mulla on ollut ajoittain kipakoita kipeitä supistuksia epäsäännöllisesti aina noin 4-5 viikkoa ennen vauvan syntymää eli sinne lokakuun alkuun tämäkin varmaan pysyy sisällä...
Mayella ja Onni 36+1
Voi kun olisi viikkoja pari lisää itsellä ja nämä jatkuvat, hermoja raastavta kipetä supistukset muuttuisi säännöllisiksi. Eilen kun kävelin (siis vaapuin) torin läpi kuulin kun kaksi mummelia voivotteli että kun nykyäidit on niin kipeän näköisiä. Teki ihan mieli ärähtää että kanna itse melonia kinttujen välissä ja kärsi viikkotolkulla huonoista unista ja kipeistä supistuksisa jne jne. En tiedä haluanko sitä itse synnytystäkään, mutta tämä olotila on kurja. Vali vali ja nyyh!
Kävin tänään kirjakaupassa kun ajattelin että tuolle 6v esikolle voisi alkaa lukemaan jotain paksumpaa kirjaa, pari sivua päivittäin. Etsin vähän meidän marikkia tms kivaa lindgrenin kirjaa. Löysin sitten heinähattu, vilttitossu ja vauva joka voikin olla juuri tosi hyvä tähän tilanteeseen. Ajattelin kohta aloittaa, eli iltapalaa pitäisi kait lähteä vääntämään. Mies lähti harkkoihin, kyseli kyllä lupaa että saako mennä kun katseli minun naamaani kun tuossa yritin vähän siivoilla ja supisteli samalla.
Nyt on vaunun kaikki mahdolliset kangasosat pesty ja laitettu takaisinkin, kaikki alkaa siis olla kunnossa.
Kauheita noi pedofiilijutut, oikein iljettää. Mikä ihme siinä on että lapsia ei saada suojeltua vielä paremmin??!! Onneksi meilläpäin ei ainakaan vielä ole mitään kuulunut. Porvoon kirkkopalosta sai tekijä vankeutta 3v, paljonko saa pedofilit?? Suhteessa ei mitään =( Suomen laki ja rangaistukset on niin syvältä jossain tilanteissa. Talousrikoksia tekevät kärsivät kovemmin kun henkirikoksia. aargh.
no mutta nyt lähden taas sauhuamasta täältä, huomenna en narise sanallakaan supistuksista tai kurjasta olosta, vannon!! =))
tuisku 36+
...ja vaikka meditoisimme hetken toivoen supistusten jatkumista ja voimistumista kaikille niille joilla niitä jo onn?? Kävin just viilenevässä syysillassa koiran kanssa lenkilläkin siinä toivossa että koko päivän olleet supistukset jatkuisivat ja välit alkaisivat lyhetä, edellisen kellotuksen kanssa väli oli 20 min. Olen vaan kärsinyt nyt illasta myös ilmavaivoista, joten en tiedä kuinka supistukset koskevat ja mikä on ilmavaivakipua. :-\
Pullat tuli leivottua ja ovat jo pakastimessa asti. Nyt odottaa valmis kinkku-sipulipiirakka ja vihersalaatti, taidanpa käydä suihkussa ensin niin voi sitten rauhassa syödä kun saa pikkuväen unipuilleen.
Tekisi mieli jo näillä suppareilla ängetä sairaalaan, josko suostuisivat vauhdittamaan hommaa, mutta ei kai sitä kehtaa vielä, jos sitten aamulla mikäli tilanne on ennallaan. Ruu on kuiteskin vielä liikkunut aika paljon tänään. Kuopus oli hyvä tänään, jutteli masulle kun huomasi liikkuvan, että kukkuu -mitä kuuluu sinne, onko sulla vauva kaikki hyvin?
Ihanaa kun ilma on vihdoin viileämpi, taidanpa ensi yönä viimeistellä Ruulle ompelemani fleecehaalarin, tiedä vaikka sitä tarvittais jo kotimatkalla sitten joskus. Helteillä homma ei paljon jaksanut kiinnostaa.
Ja sitten suihkuun, syömään ja soittamaan lapsenvahdille että ehtiikö hätiin ensi yönä jos lähtö tulee.
Ruusunen ja pikku Ruu 37+6.
Nopeaa touhuahan siellä on ollut. :) Leppoisia päiviä vauvan ja isompien vesseleiden kanssa.
T: Anmari rv 36+5
Onnea pikkuprinssistä:) kohtahan teil on siellä jalkkisjoukue kasassa ;)
Manta ja onni 35+6 (huomenna vaihtuu viikko..jee!!mäkin lähestyn hitaasti mutta varmasti teijän muiden huimia viikkoja...)
PEDOFIILEISTÄ: Joo, kyllä ihmetyttää millaisia tuomioita tuollaiset pedofiilit ja raiskaajat saa... eivät siis yhtään mitään. Joistakin veropetoksista ja muistakin saa kovempia tuomioita... ei ymmärrä ei!!!
t. Tuittu 37+5
Omaan napaan kuuluu sitä samaa, kaikki on hyvin ja niin pois päin... jotenkin sitä odottaa jo omaa synnytystä, kun lukee toisten iloisia uutisia.
Eli ONNEA UUDET ÄIDIT ja heidän perheensä ja uusille keijuille tervetuloa joukkoon.
Ensiviikolla olisi vielä hammaslääkäri, ettei vaan aika tulisi pitkäksi. Oli koko kesä aikaa soittaa aika, mutta jotenkin se jäi tähän vuosi kontrolliin. Onneksi vatsa on pieni ja selällään olo ei tuota ongelmia.
Nyt vielä kotihoimmia tekemään ja sitten nukkumaan. Toivottavasti suonenvedolta saa nukutux.
Syksyä odotellen rv 37+5
Huh huh nukutin poitsua 1 1/2 tuntia. Ei millään ois halunnut nukahtaa. Päivälläkin nukutin sitä päikkäreilel tunnin ajan. Hieman meinas hermot mennä.
Tänään on koko päivän supistellut n.10-20 minuutin välein, ei kuitenkaan kipeästi. Nyt sitten illalla supparit loppuivat kokonaan. Mä oon jo aivan kypsä enkä todellakaan jaksais tällaista. No ei kait tässä enään niin kovin kauan mee että vauva syntyy, max se kaks viikkoa.
En yhtään muista mitä piti kirjoittaa joten taidan mennä nukkumaan.
Halifantin kuulumisia edelleen odottelen kovasti.
Hyvät yöt kaikille.
Öttis, poitsu ja masuasukki rv40+1
Dodi. Määki ilmoittaudun joukkoon. Oon siis viikolla 37+5 ja siis laskettuaika on 16.9. Vauva on jo laskeutunut lantioon ja kohdunkaula lyhentynyt & pehmentynyt viime lääkäristä (rv 36.vkolla).
Raskaus on sujunut ihan hyvin kaikin puolin. Kirjoittelen paremmin vaikka huomenna kello ku on jo huiman paljon. :)
ihania uutisia! Teillä on nyt sitten hyökkäysketju koossa :) Meilläkin nämä pojat ilmeisesti tässä lisääntyy ja mä olen ihan vähemmistössä, kohta vielä enemmän, mutta eipä haittaa.
Onnitteluhalit,
inkuli