Koita pärjätä
Koita pärjätä koita pärjätä koita pärjätä. Huono ja tyhmä epäempaattinen hokema jota tunneälyn puutteesta kärsivät miehet hokee.
Kommentit (19)
koeta ap pärjätä, ootko lesboilua ajattelut jos miehet on tommosiii
No onhan se vähän turha. Samoin kuin joku kyllä se siitä tai kaikella on tapana järjestyä ym sanahelinät.
Vierailija kirjoitti:
Kaksisuuntainen mielialahäiriö
En usko että sillä sitä on. ap
Vierailija kirjoitti:
Sulla impotenssi? Tai vaginismi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että sillä sitä on. ap
Yhteistyöllinen hoito
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla impotenssi? Tai vaginismi
Autismi vaan.
Jaa. Perus suomalaisjuntti joka ei osaa muuta sanoa.
Niimpä,hyvää jatkoa,olehan ihmisiksi,hymyillään kun tavataan,hauska tavata pitkästä aikaa ym. sontaa merkitys nolla.
Vierailija kirjoitti:
Sulla?
Joo. Tuo on nätimmin sanottuna että " ei kiinnosta sun ongelmat heihei".
Kilttimies paniikissa koitti keksiä sanottavaa? Älä nyt tuollaisesta vielä heivaa.
Vierailija kirjoitti:
Liisa
Lappu
Koittaminen on ihan eri asia kuin koettaminen. Kielen pienistä nyansseista kannattaa pitää kiinni.
"Kyllä se siitä, pidä itsestäsi huolta, huomanna uusi päivä, tsemppiä, kaikki järjestyy, voimia ja jaksuhalit!"
Voitteko kertoa millä sanoin haastavassa elämäntilanteessa olevaa läheistä voi yrittää tukea jos nämä tsempit, halit ja kyllä kaikki vielä järjestyy on vaan turhaa sananhelinää. En minä ymmärrä mitä muuta siinä sitten pitäisi sanoa kun olen tämmöinen vähän jäykkä ja tönkkö mutta hyväntahtoinen ja haluaisin osoittaa että välitän ja olen tukena. Kaikki ei ole niitä tunnetaitoja lapsena saanut oppia, ja aikuisena yksin sitten pitää yrittää, ei se niin helppoa ole.