Miten joillakin voi olla niin jumalaton PERSE?!
Siis ihan käsittämätön 7 leivän uuni! Äsken näin marketissa maks. 25-vuotiaan naisen, joka itse asiassa ei ollut ainakaan kovasti ylipainoinen mutta SE PERSE!?!
Kommentit (43)
Ihanaa asua Keski-Euroopassa, jossa on niin paljon ylipainoisia naisia ja ns. hoikat on tyyliin BMI 25 saakka. Lähes joka toinen vastaantulija on enemmän tai vähemmän pullea ja on leveää perää ja on kaikenlaisiin mauttomuuksiin pukeutunutta joukkoa niin paljon, että täällä voi rentoutua todella ja elää tytyväisenä elämäänsä vaikka tuumakoko on kau-his-tut-ta-vat 31!!!! Suomi kuulostaa ihan kamalalta paikalta.
Miten joillakin on aikaa kaupassa seisoskella ja tuijotella kanssaihmisten perseitä? Varmaan on kyseessä joku lapseton yhteiskunnan elätti. Tai sellainen, joka vie lapsensa virikehoitoon ja istuskelee sitten Prisman penkillä koko päivän katselemassa muiden asiakkaiden perseiden kokoa ja mitä he ostavat ja tulee sitten tänne kommentoimaan asiaa.
Nii, eiks ookin ärsyttävää. Mä ymmärrän, et oot kateelliinen. Mäkin haluaisin sellasen , mutta ei auta, joutuu tyytymään tähän, joka on kyllä leveähkö, mutta lättänähkö:)
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 12:15"]
Ihanaa asua Keski-Euroopassa, jossa on niin paljon ylipainoisia naisia ja ns. hoikat on tyyliin BMI 25 saakka. Lähes joka toinen vastaantulija on enemmän tai vähemmän pullea ja on leveää perää ja on kaikenlaisiin mauttomuuksiin pukeutunutta joukkoa niin paljon, että täällä voi rentoutua todella ja elää tytyväisenä elämäänsä vaikka tuumakoko on kau-his-tut-ta-vat 31!!!! Suomi kuulostaa ihan kamalalta paikalta.
[/quote]
Minusta täällä kyllä on katukuva huomattavasti hoikempi kuin Suomessa, harvemmin näkee persjalkaisia tai isoja perseitä. Riippuu varmaan maasta ja/tai alueesat?
t. myös Keski-Euroopasta
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 13:04"]
[/quote]
Minusta täällä kyllä on katukuva huomattavasti hoikempi kuin Suomessa, harvemmin näkee persjalkaisia tai isoja perseitä. Riippuu varmaan maasta ja/tai alueesat?
t. myös Keski-Euroopasta
[/quote]
Varmaan riippuu. Mutta täällä jossa itse asun löytyy porukkaa niin joka lähtöön, eikä ole paljon hirveän hoikkia katukuvassa, eikä hoikkuutta ja timmiyttä arvosteta samalla tavalla kuin Suomessa suorastaan ihmisarvoon oikeuttavana velvoitteena. Paljon enemmän sellainen 'antaa kaikkien kukkien kukkia'-asenne. Tosi rentouttavaa, kun kokoa 40/42 pidetään ihan hoikan naisen kokona.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 13:04"]
[/quote]
t. myös Keski-Euroopasta
[/quote]
Meinasinkin jo sanoa että eikö ensimmäinen keskieurooppalainen tiedä, että vain Suomessa on lihavia (rumia/mauttomasti pukeutuvia/lyhythiuksisia/miesmäisiä/kaljaa juovia) naisia, ei missään muualla.
Mitä nyt itse matkustellessa olen huomannut, niin mitä isompi keskus tai kaupunki niin sitä huolitellumpia naiset usein ovat.
jaa, mun viesti oli poistettu, nyyh.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 11:52"]
Jen Selterin pepun saa kyykkäämällä, tai sitten geenit.
[/quote]
Lordoosi auttaa myös.
En tiedä mimmoisen pepun ap näki mutta olen aina ihmetellyt usalaisen wt:n ruumiinkoostumusta. Vatsa tai muutoin yläkroppa ei niin kauhean iso mutta persr oikeasti metrin levyinen. Oon aatellu sen johtuvan siitä jatkuvasta istumisesta? No semmosia ei onneks suomesa näe
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 14:02"]
En tiedä mimmoisen pepun ap näki mutta olen aina ihmetellyt usalaisen wt:n ruumiinkoostumusta. Vatsa tai muutoin yläkroppa ei niin kauhean iso mutta persr oikeasti metrin levyinen. Oon aatellu sen johtuvan siitä jatkuvasta istumisesta? No semmosia ei onneks suomesa näe
[/quote]
Suomessa näkeekin sitten laihaläskejä ja niitä ylipainoisia joilla ei ole persettä eikä reisiä, on vain iso mötkylä massaa tikkujalkojen nokassa.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 14:16"][quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 14:02"]
[/quote]
Suomessa näkeekin sitten laihaläskejä ja niitä ylipainoisia joilla ei ole persettä eikä reisiä, on vain iso mötkylä massaa tikkujalkojen nokassa.
[/quote] mieluummn niitä. Jaksavat sentään jotain tehdä ja liikkua ja läskien alla voi olla jopa lihasta.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 14:22"]
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 14:16"][quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 14:02"] En tiedä mimmoisen pepun ap näki mutta olen aina ihmetellyt usalaisen wt:n ruumiinkoostumusta. Vatsa tai muutoin yläkroppa ei niin kauhean iso mutta persr oikeasti metrin levyinen. Oon aatellu sen johtuvan siitä jatkuvasta istumisesta? No semmosia ei onneks suomesa näe [/quote] Suomessa näkeekin sitten laihaläskejä ja niitä ylipainoisia joilla ei ole persettä eikä reisiä, on vain iso mötkylä massaa tikkujalkojen nokassa. [/quote] mieluummn niitä. Jaksavat sentään jotain tehdä ja liikkua ja läskien alla voi olla jopa lihasta.
[/quote]
Okeesti? Eiköhän jokainen tervepäisen mielestä massa naisella ole mielummin pyllyssä ja reidessä kuin mahassa, kyljissä ja yläkropassa? Perseettömät ja isot naiset ovat tosi kaukana naisellisuudesta.
Minullakin on leveä lantio ja toiseenkin suuntaan muhkea pylly, vaikka olen normaalipainossa. Joskus olen ollut normaalipainon alapuolellakin, mutta pyllyni on silti muhkea verrattuna muuhun vartaloon. Housuostoksilla vähän pulmallinen, mutta en vaihtaisi päärynävartaloa, esim. omenaan.
Linkittäkää kuva, millainen on jo liian iso pehva tai liian leveä lantio?
Minulla on kuvaillun kaltainen peräpää, sellainen lähes seitsemän leivän uuni. Ei juuri häiritse elämää, mitä nyt jotkut naiset tykkäävät huudella viihteellä (mikähän siinäkin on? Ovat usein juuri näitä ns. hyvännäköisiä naisia, hoikkia ja sopusuhtaisia.). Farkkuja on myös hankala löytää kun persus on ainakin kahta kokoa isompi kuin muu alaruumis, mutta toisaalta en olekaan farkkuihmisiä, kuljen mieluummin mekoissa ja hameissa. Mies onneksi tykkää, ja olisin perseineni kelvannut monelle muullekin.
Ihmettelen enemmän niitä minimaalisia aivoja???
jep, geenit on siitä jänniä että ne määrää miten rasva kertyy, myös sen miten
PALJON sitä tankataan yleensä. Jännä tämä ihmiskroppa kun sitä vaan lihoo kun
syö liikaa omaan kulutukseensa nähden.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 14:24"][quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 14:22"]
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 14:16"][quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 14:02"] En tiedä mimmoisen pepun ap näki mutta olen aina ihmetellyt usalaisen wt:n ruumiinkoostumusta. Vatsa tai muutoin yläkroppa ei niin kauhean iso mutta persr oikeasti metrin levyinen. Oon aatellu sen johtuvan siitä jatkuvasta istumisesta? No semmosia ei onneks suomesa näe [/quote] Suomessa näkeekin sitten laihaläskejä ja niitä ylipainoisia joilla ei ole persettä eikä reisiä, on vain iso mötkylä massaa tikkujalkojen nokassa. [/quote] mieluummn niitä. Jaksavat sentään jotain tehdä ja liikkua ja läskien alla voi olla jopa lihasta.
[/quote]
Okeesti? Eiköhän jokainen tervepäisen mielestä massa naisella ole mielummin pyllyssä ja reidessä kuin mahassa, kyljissä ja yläkropassa? Perseettömät ja isot naiset ovat tosi kaukana naisellisuudesta.
[/quote] ymmärrätköhän nyt lainkaan millaista kroppaa tarkoitan? Näitä wt-ihmisiä, jotka hengästyvät kahden askeleen jälkeen, jotka istuvat töissä, kotona ja matkalla jopa lähikauppaan. Hirmuiset perseet eikä mitään kntoa. Suomiläskit sentään voivat vaikka pyöräillä töihin ja käydä kävelyillä. Oli se sitten esteettisempää tai ei, niin mieluummin sitä silti.
Just tulin kaupasta, varmaan olen minä tuo aloittajan kuvaama ihminen. Joo, mulla on iso pylly, ei voi mitään. Ylipainoa ei ole, laihduttamalla menee muu kroppa ihan kuolleeksi ja takapuoli on silti iso. (Testattu on, joskus muu kroppa oli xs ja pylly oli aikalailla m-kokoa, jopa l) Jokainen kilo vaan kertyy siihen, niin on ollut aina. Harmi että mun pylly on jollekin ongelma, ajattelin että se olisi vain minun päänvaiva.