Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt riitti ihan oikeesti.

Vierailija
06.10.2014 |

Lapsi valittaa vatsakipua ma-pe aamuina. Iltapäivällä ei mitään. Ei asmuisin ripuloi, ei oksenna. On korvien välissä lapsella se vika.
Tänä aamuna napsahti. Jäin itse lapsen kanssa kotiin ja vien sen ipanan lääkäriin, tehkööt lääkäri kaikki testit verikokeista tähystyksiin.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
42/53 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 13:27"][quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 13:22"]

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 08:59"][quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 08:49"]Tulee tosissaan paha mieli. :( Miksi ihmiset hankkivat lapsia ja laittavat heidät tällaisiin tilanteisiin? [/quote] Eihän kukaam tietentahtoen lasta pistetä tällaisiin tilanteisiin. Itse en ainakaan osannut ennkoida tällaista. Parhaani mukaan olen lastani kasvattanut. Olen tainut epäonnistua tässäkin asiassa. Ap [/quote] Näköjään olet epäonnistunut

[/quote]

Nyt kyllä pakko suuttua ap:n puolesta. Miten sä kehtaat haukkua epäonnistuneeksi jotain, jonka lasta kiusataan koulussa? Kuka tahansa voi joutua kiusatuksi, ja voi olla helketin vaikea selvittää kiusaamista, jos lapsi ei kerro mitään ja opettajankin mielestä mitään ei ole tapahtunut. Ap selvästi on yrittänyt jo, ja on turhautunut, kun ei tiedä, miten edetä

Pikkuisen voisit sinäkin aikuinen ihminen miettiä, mitä hätääntyneelle ihmiselle kirjoittelet. Ai niin, anonyymisti on helppo laukoa... Pelkuriraukka olet.

):-O

12/17
[/quote]

Kyynel. Hätääntynyt äiti tekisi muutakin kuin lässyttäisi palstalla eikä usko kiusaamiseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 13:22"]

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 08:59"][quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 08:49"]Tulee tosissaan paha mieli. :( Miksi ihmiset hankkivat lapsia ja laittavat heidät tällaisiin tilanteisiin? [/quote] Eihän kukaam tietentahtoen lasta pistetä tällaisiin tilanteisiin. Itse en ainakaan osannut ennkoida tällaista. Parhaani mukaan olen lastani kasvattanut. Olen tainut epäonnistua tässäkin asiassa. Ap [/quote] Näköjään olet epäonnistunut

[/quote]

Moni tänne kirjoittava ihminen on ihan katkeamispisteessä. Täältä saa monesti hyviäkin neuvoja. Sitten on näitä.. Kyllä vaan aina jaksaa ihmetyttää täydelline empatiakyvyn puute. Täytyy olla aika hirveässä jamassa psyykkisesti, että ei saa itsestään muuta irti kuin tämän. Eikä edes kykene pitämään turpaansa kiinni.

Vierailija
44/53 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene käymään koulussa kesken päivän että itse näet? Minkä ikäinen lapsi onkaan? Anna lämmintä maitoa aamulla ti pimää ja sano että tää auttaa vatsa kipuun, mulla auttoi oikeasti piimä pahimpaan stressi kipuun. Voiko olla mahdollista että aamupala on väärä. Ja voi olla että lapsi on jännitäjä tyyppiä muutenkin.

Vierailija
45/53 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin kaksi vuotta kovista vatsakivuista ala-asteella. Samoina vuosina opettaja simputti ja suoranaisesti nöyryytti minua. Lomat ja viikonloput olin kivuton. Näin myöhemmin ajateltuna näillä asioilla oli ihan selvä yhteys.

Vierailija
46/53 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
47/53 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
48/53 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koodata saisi uudestaan tämän mobiilisivun kakkossivuasetuksen.

Vierailija
49/53 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
50/53 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli pari vuotta sitten sama juttu. Fyysinen puoli tutkittiin, ei sairautta, ei allergiaa.

Opettaja pyöritteli asiaa eikä osannut sanoa mitään. Kiusaamista ei ollut, se selvitettiin kyllä. Lapsen mukaan kaikki oli ok koulussa.

Yhteys otettiin myös kouluterkkariin ja kuraattoriin. Lopulta mitään yksittäistä syytä ei ilmennyt vatsavaivoihin. Se lienee ollut kasvuun ja kehitysvaiheeseen liittyvää psykosomaattista oireilua. Lapsen tilannetta parhaiten auttoi se, että seuraavana vuonna opettaja vaihtui. Ei ole enää vatsavaivoja ja hän on reipas koululainen.

Vierailija
51/53 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koita hyvä nainen pistää omakn pääsi kuntoon. Lapset ottavat hyvin herkästi vanhempiensa huolia, murheita ja stressiä kantaakseen ja kasvattavat niitä päässään vielä pahemmiksi. Millaista mallia näytät lapsellesi alistuessasi työpaikkakiusaamiseen? Olet aikuinen ja sinulla on aikuisten keinot toimia joten käytä niitä.

Vierailija
52/53 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että minuakin suututtaa ap:n puolesta nuo empatiakyvyttömät idiootit. Taitavat itse olla entisiä koulukiusaajia ja nyt purkavat sosiaalisten taitojen kyvyttömyyttään vauvapalstalla.

Vierailija
53/53 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet aika itsesäälinen. Lapsesi voi jännittää vatsalla jos sinä olet noin heikkona. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi